Til informasjon om noen av dere skulle komme over signerte Leeds drakter!

Started by Lawerve, July 04, 2011, 21:06:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lawerve

Hei folkens!

Jeg har hatt innbrudd i mitt anneks i hagen og i den anledning ble det stjelt to Leeds drakter som hang på veggen. Om dere kommer over eller blir tilbudt en signert hjemmedrakt fra sesongen 10/11 så vennligst ta kontakt med meg (mob:938 54 443). Den er signert av samtlige A-spillere samt Eddie Gray og Peter Lorimer. Den har påtrykt Becchio #10 samt kun hans autograf på ryggen.

Ipswich drakten på veggen ble dessverre ikke tatt :( Disse "røverne" har ihvertfall greie på fotball :P

Mvh

Lars Kristian
SUPER LEEDS

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Lawerve

Quote from: fjellhaugen on July 04, 2011, 22:08:03
har du snakka med kaizer?   :o   ;)

Hehe... Vil tro den er anskaffet på realt vis ;)

Må si jeg er rimelig overrasket over at de stjal leeds drakter. Hvordan skal de få penger for dem lissom 8) Mulig Bates skal selge dem to ganger men...
SUPER LEEDS

4ever arcticwhite

The future's so White I've got to wear shades 8)

h.b

Quote from: Lawerve on July 04, 2011, 21:06:56
Hei folkens!

Jeg har hatt innbrudd i mitt anneks i hagen og i den anledning ble det stjelt to Leeds drakter som hang på veggen. Om dere kommer over eller blir tilbudt en signert hjemmedrakt fra sesongen 10/11 så vennligst ta kontakt med meg (mob:938 54 443). Den er signert av samtlige A-spillere samt Eddie Gray og Peter Lorimer. Den har påtrykt Becchio #10 samt kun hans autograf på ryggen.

Ipswich drakten på veggen ble dessverre ikke tatt :( Disse "røverne" har ihvertfall greie på fotball :P

Mvh

Lars Kristian

Hva pokker gjør en Ipswich drakt å veggen  ;)

Lawerve

Quote from: h.b on July 04, 2011, 22:38:32
Quote from: Lawerve on July 04, 2011, 21:06:56
Hei folkens!

Mvh

Lars Kristian

Hva pokker gjør en Ipswich drakt å veggen  ;)

En kamerat spilte der for noen år siden ;)
SUPER LEEDS

Dennis

Marching on together!

ibmroald

Nå vet ikke jeg hvor du bor, men er der en lokalavis hadde jeg tatt kontakt med den og hørt om de ville skrive en artikkel. Så hvis det er noen som skryter av at de har "fått" en signert Leeds-trøye med Becchio på ryggen, kan kanskje avisen få tips å bringe videre.

Selv jeg jeg en signert trøye fra gode gamle premier league-dager med Viduka, Kewell og co på :)