Er Simon med i samtaler med eventuelle NYE spillere?

Started by Cherry, August 06, 2011, 23:10:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cherry

Hva tror dere?

Ettersom såpass mange spillere har vært i søkelyset, og "agenter drar til Monaco" for å snakke med Bates.....jeg blir forvirrret!!! 

HVIS vi har funnet en spiller VI VIL HA, er det da BATES SOM AVGJØR RESTEN/OM DET SKJER??

Synes spørsmålet er relevant....

Sleivind

Jeg tror det vel egentlig ikke.

Men han burde hatt samtaler med en venstreback, en høyreback og to sentrale midtbanespillere.

Andersen

Ja en kan virkelig begynne å lure? Ser for meg et senario: Bates : Hallo SG ! jeg har fått noen skrytevideoer i posten her nede i Monaco, den og den spilleren trenger jeg! , løp og kjøp, eller leie, men husk pengene har jeg kontroll på. SG: men............ men ok da ! Bare tull dette her,  ;) men en kan jo begynne å lure? LEEDS4EVER

Cherry

Siste er jo uttalelsen vs Gradel & ny kontrakt.  Agenten hans har nevnt 25 k som en sum...
Da er det ikke snakk om å forhandle en gang da eller?.....

Han skulle drevet i det kommunale med anbud denne eieren vår....de ser på summen lengst ned
på excelarket med en gang, så lenge det står "fotballspiller" på toppen... :D

Cherry

Mener jo at det MÃ... være mulig å sette sammen en god 11`er ila 4 mnd, selv om
skader jo kommer like før sesongstart.

HVIS det ikke er Grayson som får lov å bestemme HVEM han vil KJØPE (gud forby), men da Bates som tar seg kontraktene ....DA sliter vi big time!!

Gode spillere spiller ikke for peanøtter, de koster å ha i losji.....og skla vi ha /få disse spillerne til Leeds United, så må faktisk noen av de tjene gode penger - slik er det i de fleste bransjer, og ikke minst i andre fotballklubber også......ALLE tjener ikke likt!

Trål gjennom PL stallene nå....det MÃ... være mulig å finne noen murbrekkere & backer..

DenHviteYeboah

Quote from: cherry on August 08, 2011, 12:45:24
Mener jo at det MÃ... være mulig å sette sammen en god 11`er ila 4 mnd, selv om
skader jo kommer like før sesongstart.

HVIS det ikke er Grayson som får lov å bestemme HVEM han vil KJØPE (gud forby), men da Bates som tar seg kontraktene ....DA sliter vi big time!!

Gode spillere spiller ikke for peanøtter, de koster å ha i losji.....og skla vi ha /få disse spillerne til Leeds United, så må faktisk noen av de tjene gode penger - slik er det i de fleste bransjer, og ikke minst i andre fotballklubber også......ALLE tjener ikke likt!

Trål gjennom PL stallene nå....det MÃ... være mulig å finne noen murbrekkere & backer..
Du har helt rett!Mange har kommentert her også, men blitt ganske bra tilbakevist....gode spillere koster i innkjøp og lønn,slik er livet, men det er noen som ikke forstår dette....

lojosang

Er det ikke Shaun Harvey som tar seg av kontraktsforhandlinger?
- Leif Olav

MrK

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Cherry

Tja, ettersom klubben som vi skulle låne spiller fra i går gjorde retrett......KANSKJE VI SKULLE KJØPE ETT PAR SPILLERE SNART!!!???

Ser at Robbie Keane er ledig, Simon Cox er nevnt...Rob Hulse?