En optimistisk tråd for kommende sesong.

Started by gill, July 05, 2011, 21:31:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gill

Her kommer mine beretninger så langt.

Vi har bare mistet en spiller av betydning så langt: Kasper.

Paul Rachubka er forhåpenligvis MYE bedre enn sitt rykte og kommer til å bli en kjempehit på banen og blant Leeds- fansen.

Kisnorbo er tilbake og sammen med O`Brien blir det dette KONGE duo. White har fått mer erfaring fra sin tid i Oldham. Kommer til å overraske mange.

Howson kommer til fortsette der han var ifjor. Snodgrass og Max blir.

Ross McCormack avsluttet bra forrige sesong og kommer til score MASSE mål. Toppscorer i divisjonen med over 30 mål. Endelig får han ut sitt potentsiale. Beccio kommer til score slik han alltid har gjort og endelig løsner det for Billy Paytnerman, ettersom han får være skadefri. Somma vil fortsatt være superreserve. De gangene McCormack ikke har dagen kommer Somma inn å avgjør kamper til vår fordel.

Dette blir bra. Det ordner seg for oss. 

Med ønske om GOD SOMMER.

MOT!

HåvardK

Bra innlegg - bortsett fra at du glemte å nevne Nunez... La oss håpe du får rett! 8)

auren

Og at Clayton blir den nye spillefordeleren..  ;)

MOT! Kun åtte dager til første pre season kamp. Og den blir vist live på LUTV for en snau 50-lapp!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

..Herlii de fleste av oss har ironi, for det MÃ... vi ha som Leeds Supportere!

Eneste som er sikkert er det blir mye liv rundt laget vårt denne sesongen også,
må det bli av den underholdende sorten på banen, når alle nye spillere er på plass!! ;D

Tom S

Enig i mykje av det du skriver giil, men mener vi trenger ein ny 1.keeper, ein ny stopper, ein ny v.back (helst ein på høgre også) og til slutt ein solid defansiv midtbanespiller som kan holde lager sammen.

Altså 4-5 spillere, men det tar eg for gitt at Larry også har sett og har full kontroll på!
Det kommer signeringer - trur eg....

NN
NN - NN - O'Brien/Kisnorbo - NN
NN
Snodders - Howson - Gradel
McCormack - Becchio

I bakhand: Lees, Clayton, Nunez og Somma.

COME ON LEEDS !!

Joe Jordan

Ironiske tråder er alltid morro, en fin avveksling fra den sedvanlige sytingen vår...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

fmtj

Heder og ære til dette helhjerta forsøket!!! Kan jeg bare få justere dette til enda mer optimisme og det er at Paynter liker seg så godt i Sandefjord at han søker jobb hos Jotun.....da er optimismen virkelig stor...... ;D
Yeboahs vitne

voldball

Quote from: gill on July 05, 2011, 21:31:41
Her kommer mine beretninger så langt.

Vi har bare mistet en spiller av betydning så langt: Kasper.

Paul Rachubka er forhåpenligvis MYE bedre enn sitt rykte og kommer til å bli en kjempehit på banen og blant Leeds- fansen.

Kisnorbo er tilbake og sammen med O`Brien blir det dette KONGE duo. White har fått mer erfaring fra sin tid i Oldham. Kommer til å overraske mange.

Howson kommer til fortsette der han var ifjor. Snodgrass og Max blir.

Ross McCormack avsluttet bra forrige sesong og kommer til score MASSE mål. Toppscorer i divisjonen med over 30 mål. Endelig får han ut sitt potentsiale. Beccio kommer til score slik han alltid har gjort og endelig løsner det for Billy Paytnerman, ettersom han får være skadefri. Somma vil fortsatt være superreserve. De gangene McCormack ikke har dagen kommer Somma inn å avgjør kamper til vår fordel.

Nå er det ikke Paul Rachubka  som skal stå i mål så vidt meg bekjent.Men Andy Lonergan...Som etter sigende er blitt hentet som nr 1 ;)
4 November 2000 - Leeds United 4 Liverpool 3
Premiership - Elland Road - 40,055
Scorers: Viduka 4
Leeds United: Robinson; Kelly, Woodgate (Hay), Matteo, Harte; Bowyer, Bakke, Dacourt, Burns; Smith, Viduka

Gufrias

Hiver meg på - uten snev av ironi:

Vi kommer til å hente en førstekeeper - det er ikke nok med Chub og noen tenåringer i stallen. Nykeeperen er god til å kommunisere, og god i feltet.

Lichaj kommer tilbake, og blir bare bedre og bedre.

Grayson får endelig tak i den spillertypen vi har manglet på midtbanen - en defensiv krumtapp som også er sikker og klok med ball.

Disse nyervervelsene bringer trygghet inn i forsvarsrekka, slik at midtstopperne våre ikke er til å kjenne igjen fra fjorårssesongen.

Parker eller White får endelig sitt gjennombrudd på venstre back.

Howson (eller Nunez?), Snoddy og Max kompletterer midtbanen. Sammen med spissparet Becchio/McCormack utgjør de en offensiv slagkraft som alle motstandere frykter.

Og slik går det til at vi blir bedre enn i fjor. :)
Hekta på Leeds siden 1974

Peter7

:)  Har også en god følelse foran sesongen - med de nyervervelsene som vi forventer kommer og som være bedre enn de som forsvant - jeg mener: det vil jo ikke være så veldig vanskelig å erstatte de to på midtbanen med bedre alternativer - som gjør forsvaret tryggere og som gjør at kanskje selv Babutsckaja godt kan stå i mål ... se på ManUre eller Arsenal, de har jo ikke behøvd å ha spesielt gode keepere i de senere årene.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Andersen

For en klubb som ikke har så mye penger, så får vel ledelsen og trenerteamet skaffe de spillerene de mener de trenger til det de har råd til . Er optimistisk jeg , men om vi klarer en play-off plass i det minste vil vel sesongen snart vise ! LEEDS4EVER

Lundewhites

Quote from: Peter7 on July 09, 2011, 11:39:00
:)  Har også en god følelse foran sesongen - med de nyervervelsene som vi forventer kommer og som være bedre enn de som forsvant - jeg mener: det vil jo ikke være så veldig vanskelig å erstatte de to på midtbanen med bedre alternativer - som gjør forsvaret tryggere og som gjør at kanskje selv Babutsckaja godt kan stå i mål ... se på ManUre eller Arsenal, de har jo ikke behøvd å ha spesielt gode keepere i de senere årene.

Vil vel påstå at Van Der Sar har vært veldig bra da, men før han vant de jo serien med middelmådigheter.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

gill

Jeg trur, håper og har en følese av at Ross McCormack kommer til å ble kanonbra denne sesongen. Vår nye Beckford. Spillerne vi har mistet er faktisk erstattelige (Bradley, Killa og Kasper). Hadde vært mye verre om vi mistet Snoddy, Gradel og Howson. Synes dessuten det er viktig med stabilitet og kontinutet i spillertroppen. Altfor mange utskiftninger både i spillertroppen og trenerteamet er ikke bra på lengre sikt. Dessuten... vi som har fulgt Leeds United noen år vet også at når forventingen er små, det er da vi gjør det best.

Leeds are going up. Back were we belong.

DanskLeedsGut

Vores start-11 til kampen mod Southampton:

RACHUBKA

CONNOLLY - O'BRIEN - KISNORBO - WHITE

GRADEL - NUNÊZ - HOWSON - SNODGRASS

McCORMACK - BECCHIO

Bænken: TURNER(GK) - BROMBY - PARKER - SAM - CLAYTON - SOMMA - PAYNTER

Prove me wrong! :D
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

gill

Ross kommer til score masse.

Hadde litt rett med denne tråden..

Kato

Æres den som æres bør ja. Ross har virkelig innfridd.

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Torpe-do

Quote from: Leedsfan on October 15, 2011, 09:40:23
Siste 8:

Dette er en tabell jeg kan like :)

Måtte bare rangeringen se likedan ut i Mai, nøyaktig slik jeg vil den skal se ut!

EDIT: Bortsett fra Nottingham. Jeg unner ikke de en ny tur ned i League 1 ...

GeirO

Tror sannelig Bates, Harrvey og Grayson hadde en kjempesommer.
Solgte Gradel, Johnson og Kilkenny til bra penger og fikk noen lugubre gratis spillere for å stogge fansen. Leeds tjente masse penger. Deretter ga de ungdommene fast plass på laget (Lees, White, Clayton). Og Leeds ble gode.

Resept: Selg for å tjene penger, sats på ungdommen og vips får vi et kjempelag......
MOT