Bortekamp i London

Started by Pei, July 24, 2007, 16:03:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pei

Har planer om en Londontur i høst med resten av familien[;)]
Da skulle jeg gjerne ha fått med meg en bortekamp med Leeds[:D]
Er det noen som har oversikt over hvilke lag i L1 som hører hjemme i London?

Flyttet av naturlige årsaker til "På tur til England"

morty

Leyton Orient og Millwall

wilko92

Leyton Orient og Millwall fra selve byen. Ellers er det vel mulig å komme seg til Luton ganske greit/Stansted ligger rett i nærheten).

Volda69

I London har du Leyton Orient (budde sjølv 2km. ifrå bana i Øst-London i 5 mnd) og Millwall (Sør for Themsen). Luton ligg like nord for London og Southend ligg ved munningen av Themsen øst for London.
Her kan du for øvrig finne eit kart over alle klubbane i League one:
http://www.footiemap.com/?co=england&season=2007-2008&league=3&ref=ifgg

MOT
MOT

Pei

quote:
Originally posted by Volda69

I London har du Leyton Orient (budde sjølv 2km. ifrå bana i Øst-London i 5 mnd) og Millwall (Sør for Themsen). Luton ligg like nord for London og Southend ligg ved munningen av Themsen øst for London.

MOT

Mange takk! Da ser det ut som om april 2008 er måneden for å besøke London[;)]

Volda69

quote:
Originally posted by Jan-Roger

quote:
Originally posted by Volda69

MOT

Mange takk! Da ser det ut som om april 2008 er måneden for å besøke London[;)]

I januar ser det også bra ut med Londontur. Borte mot Luton lørdag 26. januar og borte mot Southend tirsdag 29. januar. To fluer i ein smekk.[:)]

MOT
MOT

SveinArve

hvordan skal man enklest og rimeligst få tak i billett til en hjemmekamp?? må man være medlem av membershipen?

------------------------------
http://www.godoyil.no
http://godoyalag.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

peacock

Tror ikke prisen har mye å si for et reisebudsjett når vi spiller i League One.

Hobben

Drar igang denne igjen! Jeg skal nedover på Watford - Leeds 10 Desember, er det noen gode billige hoteller noen har vært på som er å anbefale? Har med meg dama og fam hennes, så må være litt sentralt, men samt ikke så ganske langt fra Vicarage Road.

Hvor langt er hotellet Park Inn Watford fra selve byen?
Rogaland Whites

Hobben

Ikke mye hjelp å få av folk her, gitt...  ::)
Rogaland Whites

Gufrias

Watford er ca. tre mil fra Piccadilly Circus, i følge Google maps. Så det blir enten Watford eller sentralt, eller bare litt begge deler.

Hvis jeg var deg, ville jeg ha sett etter hotell nær Euston eller King's cross st. Pancras. Da har du god forbindelse med tog og tube både til Watford og til sentrum.

Det er masser av hoteller der omkring, som det er rundt alle de store jernbanestasjonene i London. Jeg har aldri bodd i de bydelene selv, så jeg kan dessverre ikke anbefale noe.
Hekta på Leeds siden 1974

ollan

Quote from: hobberst on October 23, 2011, 10:04:10

du vet hobben.....hoteller finner du billigst på booking.com eller andre søkemotorer...billige hotell i London er ikke noe problem,fra 35£ p.p og oppover er det grei kvalitet som regel....de fleste hoteller som dukker opp på søkemototsiden har jo blitt vurdert og ratet av tidligere gjester så du klarer nok dette uten hjelp fra oss på forumet ;)
Ollan

Hobben

Quote from: ollan on October 23, 2011, 13:32:24

du vet hobben.....hoteller finner du billigst på booking.com eller andre søkemotorer...billige hotell i London er ikke noe problem,fra 35£ p.p og oppover er det grei kvalitet som regel....de fleste hoteller som dukker opp på søkemototsiden har jo blitt vurdert og ratet av tidligere gjester så du klarer nok dette uten hjelp fra oss på forumet ;)

Nå er jeg ute etter et hotell som ligger mellom Watford og byen, Ollan :-) Så da tenker jeg om det er noen her inne som har vært her vet om et hotell eller to.

Jeg bruker stort sett bare taxi når jeg er i England så tar nok det opp til Stadion på kampdagen.
Rogaland Whites

h.b

Hvorfor ikke bare finne deg et hotell sentralt i Watford da. Slike småbyer har sin sjarme. Bare ikke ha på deg Leeds drakta i tykt og tynt.
En fin måte å oppleve England på dette

Hobben

Quote from: h.b on October 23, 2011, 14:21:04
Hvorfor ikke bare finne deg et hotell sentralt i Watford da. Slike småbyer har sin sjarme. Bare ikke ha på deg Leeds drakta i tykt og tynt.
En fin måte å oppleve England på dette

Arh, nå er vell ikke Watford den verste bortekampen å dra på :P?
Rogaland Whites

fjellhaugen

her må du nesten velge hobbis.
watford eller london.

det er et litt større område en bryne stasjon vi snakker så litt reising må du regne med.  ;)
jeg hadde booka meg inn rundt piccadilly en plass, slik at du har familien(damene) nært shopping. tror toget til watford går fra victoria stasjon, selv om gufrias mener anderledes
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

h.b

Gufrias

Quote from: fjellhaugen on October 23, 2011, 15:57:16

watford eller london.

det er et litt større område en bryne stasjon vi snakker så litt reising må du regne med.  ;)
jeg hadde booka meg inn rundt piccadilly en plass, slik at du har familien(damene) nært shopping. tror toget til watford går fra victoria stasjon, selv om gufrias mener anderledes
Victoria har sørgående tog... til Gatwick, Crystal Palace og så videre. Watford ligger ca. tre mil nord for London i følge Google maps. Så om du skal dit tror jeg du må belage deg på å skifte tog i Clapham Junction.

Undergrunnsbanen Metropolitan line går fra City til Watford, via King's cross St Pancras og Euston Square. Det går også tog fra Euston til Watford - både pendlertoget Overground og Midands-toget. Fra King's Cross og Euston er det lett å komme seg til de shoppingområdene, severdighetene og turistfellene man vil.

For øvrig er kollektivforbindelsene i London så gode at alt i sone 1 er greit. Taxi vil jeg ikke anbefale for lengre strekninger, fordi biltrafikken i byen er preget av kronisk forstoppelse, og beveger seg med en gjennomsnittsfart godt under 20 km/t (mulig det er bedre i Watford).

Jeg tror ikke jeg vil anbefale ett spesielt hotell, for jeg vet ikke hvilke krav du stiller og hvilken prisklasse du er ute etter. De hotellene jeg har bodd på har vært helt greie, bortsett fra at frokosten gjerne har vært av det enkle slaget.

Legger ved link til jernbane- og undergrunnskart, for ordens skyld.
http://www.nationalrail.co.uk/passenger_services/maps/London_Rail_Tube_map.pdf
Hekta på Leeds siden 1974

lojosang

Quote from: Gufrias on October 23, 2011, 21:09:22
Quote from: fjellhaugen on October 23, 2011, 15:57:16
Ikke mye hjelp å få av folk her, gitt...  ::)

watford eller london.

det er et litt større område en bryne stasjon vi snakker så litt reising må du regne med.  ;)
Victoria har sørgående tog... til Gatwick, Crystal Palace og så videre. Watford ligger ca. tre mil nord for London i følge Google maps. Så om du skal dit tror jeg du må belage deg på å skifte tog i Clapham Junction.

Undergrunnsbanen Metropolitan line går fra City til Watford, via King's cross St Pancras og Euston Square. Det går også tog fra Euston til Watford - både pendlertoget Overground og Midands-toget. Fra King's Cross og Euston er det lett å komme seg til de shoppingområdene, severdighetene og turistfellene man vil.

For øvrig er kollektivforbindelsene i London så gode at alt i sone 1 er greit. Taxi vil jeg ikke anbefale for lengre strekninger, fordi biltrafikken i byen er preget av kronisk forstoppelse, og beveger seg med en gjennomsnittsfart godt under 20 km/t (mulig det er bedre i Watford).

Jeg tror ikke jeg vil anbefale ett spesielt hotell, for jeg vet ikke hvilke krav du stiller og hvilken prisklasse du er ute etter. De hotellene jeg har bodd på har vært helt greie, bortsett fra at frokosten gjerne har vært av det enkle slaget.

Legger ved link til jernbane- og undergrunnskart, for ordens skyld.
http://www.nationalrail.co.uk/passenger_services/maps/London_Rail_Tube_map.pdf

Taxi i London er like nyttig som robåt i Sahara.
- Leif Olav

fjellhaugen

Quote from: Gufrias on October 23, 2011, 21:09:22

fikk nok et snev av drypp her ja  :D

tror jeg blanda med charlton der, mener jeg tok toget fra victoria da jeg så kamp der
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!