Indre uro i klubben?

Started by Leedsfan, November 19, 2011, 21:49:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lojosang

Ok Yeboah! Slutt å poste med Leedsfan sin konto! :D

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Masinga

Jeg synes dagens innlegg blir feil. Her kritiseres utelukkende spillere. Jeg tror problemet er langt dypere enn som så. Det er dårlig lederskap på Elland Road om dagen. Ken Bates er en løs kanon på dekk og Grayson har ikke stått opp for spillerne i tilstrekkelig grad. At sistnevnte nærmest slaktet Rachubka skaper usikkerhet. Når i tillegg publikum og fans begynner å gå lei, mister tålmodigheten og fremstår som kravstore, blir Elland Road plutselig et skrekkabinett. 0-5 for Blackpool hjemme, så to borteseire før man tapte på hjemmebane igjen, denne gang for Barnsley. Denne trenden kan ikke fortsette! Og igjen, vi har et lederproblem.
Masinga, medl.nr. 1250

Leedsfan

Quote from: Masinga on November 29, 2011, 09:40:42
Jeg synes dagens innlegg blir feil. Her kritiseres utelukkende spillere. Jeg tror problemet er langt dypere enn som så. Det er dårlig lederskap på Elland Road om dagen. Ken Bates er en løs kanon på dekk og Grayson har ikke stått opp for spillerne i tilstrekkelig grad. At sistnevnte nærmest slaktet Rachubka skaper usikkerhet. Når i tillegg publikum og fans begynner å gå lei, mister tålmodigheten og fremstår som kravstore, blir Elland Road plutselig et skrekkabinett. 0-5 for Blackpool hjemme, så to borteseire før man tapte på hjemmebane igjen, denne gang for Barnsley. Denne trenden kan ikke fortsette! Og igjen, vi har et lederproblem.

Var ikke meningen å gi spillerne skylden, men sette fokus på en rekke hendelser i det siste som ikke bidrar til å øke teamspiriten. Bates orker jeg nesten ikke å diskutere da det meste er sagt så mange ganger at nesten "alt" er sant.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Quote from: lojosang on November 29, 2011, 09:24:13
Ok Yeboah! Slutt å poste med Leedsfan sin konto! :D

-LeifO

Moderatortroll.

Hehe, jeg er ikke entydig negativ om dagen, jeg bare liker ikke tendensene.

Det må gjøres grep igjen av Grayson, trist når ting ikke bare ruller videre og går av seg selv.

Vurderer å kjøpe FM12 så jeg kan vise Grayson hvordan det skal gjøres...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Quote from: Leedsfan on November 29, 2011, 09:05:18
Det oser dårlig stemning på Elland Road om dagen.

Vi har en spiller som nekter å spille for manageren, en som skal være en ledertype og vår best betalte spiller. En som er godt likt i miljøet gjør mytteri.

Vi har en kaptein som ikke vil skrive under ny kontrakt pga sviktende materialisering av ambisjoner. Ingen tvil om at dette er en snakkis i klubben om dagen.

Vi har en spiss som har vært vår beste i flere år, som ikke får spille pga en innlånt spiller som heller ikke spiller bra. Når han først får sjansen så spiller han og hele laget elendig.

Vi har en reservekeeper som har strøket på eksamen og har måttet ta opp fag på en annen skole enn den han tilhører. Noe som definitivt ikke har vært med på å spre en positiv glød i klubben.

Spiser noen av ordene mine... med glede:)

Leedsfan

Taper vi mot Barnsley også så..........

Jon R

"Den kalde krigen" mellom Bates-Grayson og Grayson-spillerne som råder i klubben om dagen har tydeligvis ikke hjulpet på resultatene. Nok en patetisk forestilling av våre gutter. Vi har vel skapt omtrent to målsjanser i åpent spill de siste fire kampene, noe jeg finner dypt urovekkende.

Jeg synes uro og misnøyen ligger tjukt utenpå klubben om dagen, og jeg kan knapt nok huske sist det kom noen positive nyheter, annet enn halvkvedede viser om PL ambisjoner og forsterkninger i transfervinduet vi har hørt så mange ganger før.

Jeg er dypt bekymret før januar vinduet åpner og jeg tror her handler det mer om å beholde det vi har, fremfor å få inn reelle forsterkninger.
Jon R.

Rudi G.

Quote from: Jon R on December 26, 2011, 16:09:58
"Den kalde krigen" mellom Bates-Grayson og Grayson-spillerne som råder i klubben om dagen har tydeligvis ikke hjulpet på resultatene. Nok en patetisk forestilling av våre gutter. Vi har vel skapt omtrent to målsjanser i åpent spill de siste fire kampene, noe jeg finner dypt urovekkende.

Jeg synes uro og misnøyen ligger tjukt utenpå klubben om dagen, og jeg kan knapt nok huske sist det kom noen positive nyheter, annet enn halvkvedede viser om PL ambisjoner og forsterkninger i transfervinduet vi har hørt så mange ganger før.

Jeg er dypt bekymret før januar vinduet åpner og jeg tror her handler det mer om å beholde det vi har, fremfor å få inn reelle forsterkninger.

De to tingene henger sammen Jon, her må det ny manager og mye £ på bordet for å holde på de beste spillerene vi har, hvis ikke kan vi bare glemme resigneringer av lusakontraktene til de beste spillerene våre (les Howson og Snodgrass)!

Leedsfan

Quote from: Rudi G. on December 26, 2011, 16:14:53

De to tingene henger sammen Jon, her må det ny manager og mye £ på bordet for å holde på de beste spillerene vi har, hvis ikke kan vi bare glemme resigneringer av lusakontraktene til de beste spillerene våre (les Howson og Snodgrass)!

Får vi en en ny manager nå som kan få Howson, White og Snodgrass til å signere nye kontrakter samt at han kvitter seg med de fleste fringe-players'ene vi har så er det håp. Tror ikke vi trenger mange nye spillere for at alt skal "klikke", men de må være forsterkninger..

Tom S

Deler din bekymring, Jon R.
Akkurat nå er det ikkje mykje "lys og varme" i klubben vår.
COME ON LEEDS !!