TPN nr. 167!

Started by Rudi G., December 17, 2011, 13:34:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rudi G.

Kom i posten i dag, kanon utgave, igjen 8)

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SuperLeeds!

Gleder meg, posten er treg i Solbergelva så jeg får den vel til uka en gang...

Rudi G.

Quote from: SuperLeeds! on December 17, 2011, 15:24:11

Takk for fine minneord om Gary Speed, RIP!

ØBS

Pokker, her ute i periferien på Schous plass nær Oslo sentrum kommer ikke posten annet enn på torsdager virker det som...

Ikkeno på torsdag med andre ord...
LUSCOS-hilsen
ØBS

RoarG

Flott blad igjen. Stor takk til alle som står på for å lage verdens beste blad ;D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Veldig fornøyd med bladet. Enn om laget kan prestere like godt over tid?

Andersen

Gleder meg til bladet kommer i posten! Det skal leses i stykker!  ;D

brenaldo

Lå i kassa på Kongsberg i dag :), helgelektyren er sikret ;D
Medlem nr. 850

SuperLeeds!

Quote from: Rudi G. on December 17, 2011, 15:30:31
Quote from: SuperLeeds! on December 17, 2011, 15:24:11

Takk for fine minneord om Gary Speed, RIP!

Godt å høre at du likte innlegget. Har ikke sett det på trykk selv ennå, så er litt spent. Kjenner det stikker litt i hjertet ennå med tanke på Gary Speed.

Tom S

Flott blad, igjen!
Takk til SA&Co :)
COME ON LEEDS !!

Andersen

Som vanlig et meget supert medlemmsblad ! Ferdig lest  ;D

fjellhaugen

hjem på juleferie 21. og kjenner det skal bli godt med et skikkelig "julehefte"

regner med det er opp til vanlig supre standard.  :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fmtj

Slutter meg til gjengen her. Dette er MEGET BRA!!!
Yeboahs vitne

SuperLeeds!

Fantastisk blad - igjen! Ser at "midjo" har "stjålet" mitt innlegg om "Cupfinaletriumfen `72" på sidene 30 og 31. Ellers intet å klage på... ;)

Ove C

ØBS

Pokker...

Ikke kommet på Løkka ennå.  Noen andre her som har fått det?
LUSCOS-hilsen
ØBS

Jon R

Som vanlig er det alt for mye sport, og alt for lite sladder!   >:(

Jon R.

Geiremann

Quote from: ØBS on December 20, 2011, 17:36:20
Pokker...

Ikke kommet på Løkka ennå.  Noen andre her som har fått det?

Kom i dag ;D

Jeg likte godt "Retur med gyldig overgang". Bra skrevet og godt å bli påminnet en særdeles morsom og vellykket dagstur. Takk ØBS.

Liker ellers Harry Hartvigsens klasse VG2 i overflateteknikk med Leeds-drakter, under den nye serien "Mission United".  ;D ;D ;D
Member of "The Peterborough eight".

Svend Anders

De fleste skal nå ha fått bladet, det er åpenbart ulik leveringstid i juletiden. Håper det blir ok lektyre likevel.

Vi har fra og med denne utgaven etablert en digital løsning hvor vi viser noen utvalgte sider av bladet i PDF-leser på nett. Tanken er at dette skal gi potensielle medlemmer, og forsåvidt andre som lurer på hva vi driver med, en liten titt i bladet og en link til innmeldingsskjemaet.

Derfor, har du noen venner med litt sans for Leeds - send de gjerne denne linken: http://issuu.com/luscos/docs/tpn_des11
- eller post det gjerne på Facebook, Twitter, osv!

I denne utgaven har vi som noen påpeker også forsøkt starte en liten "tråd" med Mission United der folk viser litt av spiriten som bor i fansen her oppe, med hva man gjør for å fronte Leeds United. Kjempekult om flere tar utfordringen, eller kanskje allerede har gjort det?

Uansett, god lesing!
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Leedsfan

Quote from: Svend Anders on December 21, 2011, 01:01:44
De fleste skal nå ha fått bladet, det er åpenbart ulik leveringstid i juletiden. Håper det blir ok lektyre likevel.

Vi har fra og med denne utgaven etablert en digital løsning hvor vi viser noen utvalgte sider av bladet i PDF-leser på nett. Tanken er at dette skal gi potensielle medlemmer, og forsåvidt andre som lurer på hva vi driver med, en liten titt i bladet og en link til innmeldingsskjemaet.

Derfor, har du noen venner med litt sans for Leeds - send de gjerne denne linken: http://issuu.com/luscos/docs/tpn_des11
- eller post det gjerne på Facebook, Twitter, osv!

I denne utgaven har vi som noen påpeker også forsøkt starte en liten "tråd" med Mission United der folk viser litt av spiriten som bor i fansen her oppe, med hva man gjør for å fronte Leeds United. Kjempekult om flere tar utfordringen, eller kanskje allerede har gjort det?

Uansett, god lesing!

Ikke fått mitt blad ennå, men dette var en fin forsmak...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RuneR

Pr. tirsdag var ikke bladet ankommet min bopel i Nittedal  :'(
Kanskje har den lokale postmannen sagt opp sitt eget LUSCOS-medlemsskap, og leser bladet MITT i stedet, før han leverer det til meg?
Fredrik??!!?
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Masinga

Har heller ikke fått bladet. Posten er ikke hva det en gang var... Nå er de mest opptatt av å å få stappet mest mulig reklame i kassene. Men ut på nyåret får vi sikkert det sagnomsuste bladet her i Oslo!
Masinga, medl.nr. 1250