Kampplanen mot Palace!

Started by Kato, January 16, 2012, 23:06:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Ifølge Glynn Snodin (Sakset fra Teamtalk), var dette kampplanen under lørdagens kamp:

"We had the gameplan - to make sure we kept on getting the ball wide and not go central and hopefully we would get the result".

Hva skal man si? Håper for all del kampplanen er noe mer enn "lange ballar på vingorna".

Håper han mente:

Mot ti mann ønsket vi å skape overtall. Vi søkte å utfordre bakfra, spille indreløpere rettvendte, bearbeide to mot en situasjoner ut mot kantene.

Kanskje han forenkler språket når han snakker med journalister. Kanskje han er feilsitert. Håper for all del "the ball out wide" ikke er vår kampplan, for det er i mine øyne ingen kampplan i det hele tatt.

jackbauer68

Quote from: Kato on January 16, 2012, 23:06:50
Ifølge Glynn Snodin (Sakset fra Teamtalk), var dette kampplanen under lørdagens kamp:

"We had the gameplan - to make sure we kept on getting the ball wide and not go central and hopefully we would get the result".

Hva skal man si? Håper for all del kampplanen er noe mer enn "lange ballar på vingorna".

Håper han mente:

Mot ti mann ønsket vi å skape overtall. Vi søkte å utfordre bakfra, spille indreløpere rettvendte, bearbeide to mot en situasjoner ut mot kantene.

Kanskje han forenkler språket når han snakker med journalister. Kanskje han er feilsitert. Håper for all del "the ball out wide" ikke er vår kampplan, for det er i mine øyne ingen kampplan i det hele tatt.

Eg er stygt redd for at det faktisk var hele planen!

4ever arcticwhite

Quote from: jackbauer68 on January 16, 2012, 23:12:26

Håper han mente:

Eg er stygt redd for at det faktisk var hele planen!
Dessuten heter det vel "Lange flate ballær på vingæne, guttær!" ;D
The future's so White I've got to wear shades 8)

Leedsfan

Håper han mente:

Hvis man ønsket å doble på kant og drive backen til vanvidd så kjører man White og Townsend, ikke Pugh og Townsend.

Hvor mange ganger har man ikke hørt at bare blir "huff and puff" når Grayson har lagt en detaljert og slagkraftig plan. Spillerne må være ganske illojale som ikke følger ordre.. Det hele blir for enkelt og naivt..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Er tidvis helt uenig med Glynn om hva som er en bra gameplan for Leeds. Ballen bør ut på kantene seinest mulig. Hold ballen sentralt så lenge at det blir rom på kantene til White, Townsend.

Mange gode angrep dør av at ballen blir spilt bredt for tidlig. Både hos Leeds og hos "ekte" lag på et høyere nivå

RoarG

Snodin/Grayson er vel ikke de største strategene fotballen har å by på.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DW

Quote from: Runar on January 17, 2012, 08:34:10
Er tidvis helt uenig med Glynn om hva som er en bra gameplan for Leeds. Ballen bør ut på kantene seinest mulig. Hold ballen sentralt så lenge at det blir rom på kantene til White, Townsend.

Mange gode angrep dør av at ballen blir spilt bredt for tidlig. Både hos Leeds og hos "ekte" lag på et høyere nivå

Man bør vel kvitte seg med White og Townsend i en fart og leie inn eller kjøpe to usedvanlig trege vinger som gjerne beveger seg i gangfart tempo...

Leedsulf

Det var vel samme plan som de siste kampene da.
"Ok gutter, bank ballen ut på kanten. Avvent litt. Se om han nye karen fra Tottenham klarer få til noe. Kom joggende etter."

RoarG

Quote from: The Boy Eddie Gray on January 17, 2012, 13:04:55
Det var vel samme plan som de siste kampene da.
"Ok gutter, bank ballen ut på kanten. Avvent litt. Se om han nye karen fra Tottenham klarer få til noe. Kom joggende etter."
Ingen dårlig plan. Holdt jo til uavgjort borte mot et bra lag.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Hva er det dere fabler om her?? Hadde det ikke vært for en helt syk strallikk av en keeper, hadde vi tatt dette lett...avslutninger ala Lees, går inn 110 av 100 ganger. Vi var da vitterlig mye bedre en CP.
Ups & Ups!!

RoarG

Dyktige avsluttere lurer dyktige keepere. Kun udyktighet fra Leeds' side ikke å ta 3 poeng med den kamputviklingen. Kan vel ikke laste Grayson for dette.

B_Ød

Quote from: RoarG on January 17, 2012, 14:00:39
Dyktige avsluttere lurer dyktige keepere. Kun udyktighet fra Leeds' side ikke å ta 3 poeng med den kamputviklingen. Kan vel ikke laste Grayson for dette.
Vel..kan vel heller ikke kalle Lees den med friskest avslutningsegenskaper, men læll..
Ups & Ups!!

Leedsfan

Quote from: Ød on January 17, 2012, 14:02:08
Vel..kan vel heller ikke kalle Lees den med friskest avslutningsegenskaper, men læll..

Bedre enn Per, men for en redning av Speroni...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Quote from: Ød on January 17, 2012, 14:02:08
Jeg klandrer ikke Lees for å ha kommet seg i scoringsposisjon. Regner ikke med mål når forsvarere kommer opp. Synd det ikke var en offensiv spiller i den posisjonen.

B_Ød

Quote from: RoarG on January 17, 2012, 14:12:32
Synd det ikke var en offensiv spiller i den posisjonen.
Enig
Ups & Ups!!