sesongen 2011/12

Started by DenHviteYeboah, April 26, 2011, 09:11:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DenHviteYeboah

Quote from: DenHviteYeboah on April 26, 2011, 09:11:13
ja,kjære venner da ble det ikke opprykk til PL iår.Like greit sier noen, mens andre mener dette var den beste sjansen vi hadde på flere år.Jeg tror det siste er riktig,hvis en del ting fortsatt kommer til å være konstante.Dessverre blir vi her i årevis hvis det fortsetter med:
-fortsatt Ken Bates som styreformann(og hva mer er han?)
-ingen investeringer i kvalitetsspillere
-apatiske fans
-samme retorikk fra ledelsen
-rask og middelmådigheter som blir lånt inn
-taktisk ikke særlig smart manager
-et mystisk tomrom som sluker klubbens inntekter...

Vi kunne hentet inn spillere i januar som kanskje hadde gjort en forskjell-ihvertfall defensivt, men det ble ikke gjort.
Er jeg en dommedagsprofet?nei, jeg mener ikke det, men dessverre er jeg ikke særlig optimist mht videre utvikling av denne klubben.La oss håpe på nye eiere folkens.Det er vår beste sjanse :) med dagens regime er jeg ikke spent på sommerens transferaktivitet...
Men for all del,jeg skal kjøpe drrakt og være en like stor supporter som jeg alltid har vært,selv om noen her hevder jeg ikke er supporter siden jeg er kritisk ;)
Kan vel gjenta denne nå....Håper vi slipper å skrive dette neste år igjen,men frykter det vil skje...

auren

Vi får i det minste håpe at vi får inn en ny taktisk smart manager. Ellers er jeg redd for at mange av spådommene dine fort kan slå til også om ett år...  :'(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.