Farge på sykkel

Started by ejo8210, May 10, 2012, 06:57:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ejo8210

Nå som de er off-season tar jeg sjangsen på be om inspill her. Skal fikse meg ny sykkel og kjøper ramme fra Kina. Tenkte da på å få den lakkert. Hva synes dere om denne? Hva med fargene? Tenkte å få de til å bruke en dypere gulfarge. Hva med blåfargen? Vil gjerne ha tilbakemeldinger her. Forslag til font dersom jeg skal ha noe skrift? Blir uten integrert setepinne så blåfargen på den forsvinner.

Dersom dette er postet feil sted så får noen bare flytte det.

4ever arcticwhite

Om dette er postet på feil sted kommer helt an på hvilken tekst du tenker å ha på sykkelen. Fargene er rimelig korrekte, og hvis teksten inneholder bokstavene L, E, E, D og S ( i den rekkefølgen), så er det vel greit å poste i Ordet er fritt, hvis ikke bør den vel flyttes til Off Topic...
The future's so White I've got to wear shades 8)

kalle_92

Fin ramme!! Sykler du aktivt?

ejo8210

Quote from: 4ever arcticwhite on May 10, 2012, 08:18:47
Om dette er postet på feil sted kommer helt an på hvilken tekst du tenker å ha på sykkelen. Fargene er rimelig korrekte, og hvis teksten inneholder bokstavene L, E, E, D og S ( i den rekkefølgen), så er det vel greit å poste i Ordet er fritt, hvis ikke bør den vel flyttes til Off Topic...

Hadde tenkt på å ha de bokstavene i en eller annen form ja. Fargene bestemmer jeg også selv men synes det ser ganske ok ut. Som sagt er det gilfargen jeg lurer mest på.

ejo8210

Quote from: kalle_92 on May 10, 2012, 08:39:43

Sykler ikke aktivt. Bare hobby men blir noen dager pr uke og noen kilomter i året. Jeg har en feriebolig i Spania og dette er en ramme jeg har tenkt å bruke på syklen der.

kalle_92

Quote from: ejo8210 on May 10, 2012, 09:32:33
Quote from: kalle_92 on May 10, 2012, 08:39:43

Sykler ikke aktivt. Bare hobby men blir noen dager pr uke og noen kilomter i året. Jeg har en feriebolig i Spania og dette er en ramme jeg har tenkt å bruke på syklen der.
Ok. Beautiful styling det der!

ejo8210

Ok. Beautiful styling det der!
[/quote]

Jepp, og koster ikke all verden heller. Betaler 65 USD for å få den lakket slik jeg ønsker.

gudme

Kult ;D Jeg sykler sjøl en del og de to siste racerne har jo sjølsagt vore i den fine fargen hvit. Først jeg hadde var gul, så jeg holder meg til klubbfarger ;D MOT.
LEEDS 4 EVER

fmtj

Ikkeno å si på dekoren her nei!!!

Lidderlig
Elegant
Egendefinert
Doning for
Sykling

God tur!!!
Yeboahs vitne

Hallgeir *

Super Leeds since 1968