Nytt medlemskort kjøpt og betalt.

Started by Leif Sverre, April 30, 2012, 17:53:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leif Sverre

Da har man støttet havrebukken Bates  >:( med 30 pund enda en gang. Fornyet sitt internasjonale medlemskort for "ørtene" gang ! Så får man håpe at man kanskje får noen glede av det kortet i neste sesong da ...

Tom S

Fornyet for meg og junior her i huset også.
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Here we go again

Et par spørsmål, er det bare gamle medlemer som får kjøpe kort nå?  Prøvde å logge på for å kjøpe nytt medlemskap men fikk da beskjed om at tjenesten kom snart.

Er det en billett pr medlemskap man kan kjøpe, eller kan et medlem kjøpe flere billetter?

sportcarl1

förnyat mitt medlemskap med, nu skall det satsas

Tom S

Quote from: Here we go again on April 30, 2012, 21:45:04
Et par spørsmål, er det bare gamle medlemer som får kjøpe kort nå?  Prøvde å logge på for å kjøpe nytt medlemskap men fikk da beskjed om at tjenesten kom snart.

Er det en billett pr medlemskap man kan kjøpe, eller kan et medlem kjøpe flere billetter?

Både gamle og nye kan kjøpe nå. Renewal (gamle) og Extra time (nye).

Som medlem har du tilgang til forhåndssalg av billetter i forhold til andre som ikkje er medlem. Meiner du kan bestille inntil 7 billetter til heimekamper, men kun 1 til bortekamper.
COME ON LEEDS !!

Here we go again

Quote from: Tom S on April 30, 2012, 21:57:59

Som medlem har du tilgang til forhåndssalg av billetter i forhold til andre som ikkje er medlem. Meiner du kan bestille inntil 7 billetter til heimekamper, men kun 1 til bortekamper.

Ok, takk for svar.  Skal prøve igjen.

Here we go again

Registrerte meg nå, men fikk denne beskjeden når jeg ville kjøpe medlemskap:

•MEMBERSHIP - 2012/13 is currently only available if you have purchased the following: CLUB MEMBERSHIP 2011/12. Customer xxxxxx has not purchased CLUB MEMBERSHIP 2011/12.

Får vente noen dager å se hva som skjer.

Tom S

Quote from: Here we go again on April 30, 2012, 22:21:39

Registrerte meg nå, men fikk denne beskjeden når jeg ville kjøpe medlemskap:

•MEMBERSHIP - 2012/13 is currently only available if you have purchased the following: CLUB MEMBERSHIP 2011/12. Customer xxxxxx has not purchased CLUB MEMBERSHIP 2011/12.

Får vente noen dager å se hva som skjer.

Ser ut som tiden er gått for kjøp på Extra time. Då må du sannsynlegvis vente litt, sånn at gamlingen får justert opp prisen litt...
COME ON LEEDS !!

fmtj

Quote from: Leif Sverre on April 30, 2012, 17:53:21
Da har man støttet havrebukken Bates  >:( med 30 pund enda en gang. Fornyet sitt internasjonale medlemskort for "ørtene" gang ! Så får man håpe at man kanskje får noen glede av det kortet i neste sesong da ...

...samme her er jeg redd for..... :-[
Yeboahs vitne

Here we go again

Det ble 32 pund nå, men kan det gjøre Bates glad så blir jeg glad! ;D

bwirum

Quote from: Here we go again on May 12, 2012, 11:12:52
Det ble 32 pund nå, men kan det gjøre Bates glad så blir jeg glad! ;D
Alt for å gjøre Bates glad ja. Har fornyet mitt og. Så er jeg i alle fall ikke en "so called supporter" ;)
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

gudme

Mitt er fornya, viktig å støtte laget med det vi kan. MOT!  :D
LEEDS 4 EVER

testo

Uff og Uff, måtte krype til korset....
Hadde ikke ro i ræva til salget var overstått offisielt, får håper salget allerede er i boks.
Skulle det vise seg å være feil så håper jeg han setter whiskyen han kjøper for de 2 ekstra £ jeg måtte ut med  i halsen.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

fmtj

Quote from: testo on July 10, 2012, 22:13:02
Uff og Uff, måtte krype til korset....
Hadde ikke ro i ræva til salget var overstått offisielt, får håper salget allerede er i boks.
Skulle det vise seg å være feil så håper jeg han setter whiskyen han kjøper for de 2 ekstra £ jeg måtte ut med  i halsen.

Hey hey hey, kan være ditt bidrag som overbeviste sheiken, manglet en fan på det antallet han forventet kanskje..... :D
Yeboahs vitne