Fordeler med en snaubarbert stall...

Started by Leedsfan, February 08, 2011, 20:52:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RoarG

Quote from: Leedsfan on January 26, 2012, 22:52:16
Quote from: jackbauer68 on January 26, 2012, 22:14:48
Quote from: Leedsfan on January 26, 2012, 19:57:46
Quote from: Leedsfan on February 08, 2011, 20:52:18
...er at det er plass for nysigneringer. Tidligere så har vi hatt en alt for stor stall som har begrenset innkjøp av nye spillere.

Hvis Grayson står for de han sier om at de spillerne som kommer inn nå skal være bedre enn de som allerede er der så ser jeg lyst på fremtiden.

Skulle vi ikke rykke opp i år så har fortsatt grunnstammen i stallen kontrakter som utløper om noen år, foruten Bradley og Kilkenny som jeg fortsatt mener ikke er uerstattelige.

Jeg forstår heller ikke de som synes vi har for mange spisser og burde kvitte oss med en eller to, det er alltid fornuftig å ha 4 gode spisser og det har vi på dette nivået.

Dette blir en fortsatt fin sesong bare vi får et par gode lånespillere i uken(e) som kommer.

Er fortsatt positiv.

Grayson klarte helt fint å fylle opp med spillere som viser seg ikke å være gode nok og som kan bli vanskelige å bli kvitt...

Ikke fullt så positiv...

Hehe,no e vi på bølgelengde  ;D

Han hadde jo en gylden mulighet til å kjøpe kvalitet fremfor kvalitet, men neida....
Så, så. Ta det litt pent med han. Han er jo offerforklart, vet dere.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Følte vi var snaubarberte før forrige sesong, men da var vi bare snauklipt. I år blir vi snaubarberte..:)

Andy Lonergan
Tom Lees
Danny Pugh
Charlie Taylor
Aidy White?
Robert Snodgrass
Michael Brown
Zac Thompson
Robbie Rogers
Luciano Becchio
Ross McCormack

+ langtidsskader
Patrick Kisnorbo
Leigh Bromby
Davide Somma

+ noen unggutter
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

p0ndus

Her snakker vi virkelig snaubarbering, nesten bare øra igjen.

Leedsfan

Pugh og Rogers ut, nå blir vi snaubarbert..:)

En fordel blir at det blir nok spilletid på alle, men vi blir meget utsatt for suspensjoner og skader. En annen fordel er at unggutta kommer til å få sjansen gjennom en lang sesong.

Takeoveren i dass, men det trenger ikke bety at det ikke blir et spennende og bra år fordet. Marching On Together.

Michael Brown                                     
Andy Gray                                         
Paul Connolly -> UT
Patrick Kisnorbo
Billy Paynter -> UT
Paul Rachubka -> UT
Leigh Bromby
Ross McCormack
Robbie Rogers -> UT                                     
Luciano Becchio
Davide Somma
Zac Thompson
Danny Pugh -> UT
Luke Varney                                       
Adam Drury                                     
Jamie Ashdown                                   
Tom Lees
Jason Pearce                                   
Aidan White                                       
Paddy Kenny                                     
David Norris                                       
Lee Peltier                                         
Rodolph Austin                                 
Paul Green                                         
Ramon Nunez -> UT

+ resten unggutter!

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

marve

Quote from: RoarG on January 26, 2012, 23:01:04
Quote from: Leedsfan on January 26, 2012, 22:52:16
Quote from: jackbauer68 on January 26, 2012, 22:14:48
Quote from: Leedsfan on January 26, 2012, 19:57:46
Quote from: Leedsfan on February 08, 2011, 20:52:18
...er at det er plass for nysigneringer. Tidligere så har vi hatt en alt for stor stall som har begrenset innkjøp av nye spillere.

Hvis Grayson står for de han sier om at de spillerne som kommer inn nå skal være bedre enn de som allerede er der så ser jeg lyst på fremtiden.

Skulle vi ikke rykke opp i år så har fortsatt grunnstammen i stallen kontrakter som utløper om noen år, foruten Bradley og Kilkenny som jeg fortsatt mener ikke er uerstattelige.

Jeg forstår heller ikke de som synes vi har for mange spisser og burde kvitte oss med en eller to, det er alltid fornuftig å ha 4 gode spisser og det har vi på dette nivået.

Dette blir en fortsatt fin sesong bare vi får et par gode lånespillere i uken(e) som kommer.

Er fortsatt positiv.

Grayson klarte helt fint å fylle opp med spillere som viser seg ikke å være gode nok og som kan bli vanskelige å bli kvitt...

Ikke fullt så positiv...

Hehe,no e vi på bølgelengde  ;D

Han hadde jo en gylden mulighet til å kjøpe kvalitet fremfor kvalitet, men neida....
Så, så. Ta det litt pent med han. Han er jo offerforklart, vet dere.

RoarG hva slaks garantier har vi på at de spillerne som nå er hentet inn vill gjøre det bedre en de vi hadde sist sesong .Hva slaks fotball spiller vi under warnock ???? .Det vi har sett så langt er vell ikke veldig betryggende eller????

HåvardK

Vet ikke helt om stallen er så snaubarbert, jeg. Såvidt jeg forstår er det ikke nok å bli plassert på transferlista - spillerne fortsetter vel å motta lønn? Syns denne utviklinga minner om situasjonen for noen sesonger siden, der et betydelig antall spillere kun hevet lønn uten å få spille. Og de vi evt blir kvitt, må vi fortsette å betale deler av lønna til.

Men noen greier sikkert å se noe positivt i dette også.

Leedsfan

Quote from: HåvardK on August 09, 2012, 15:42:29
Vet ikke helt om stallen er så snaubarbert, jeg. Såvidt jeg forstår er det ikke nok å bli plassert på transferlista - spillerne fortsetter vel å motta lønn? Syns denne utviklinga minner om situasjonen for noen sesonger siden, der et betydelig antall spillere kun hevet lønn uten å få spille. Og de vi evt blir kvitt, må vi fortsette å betale deler av lønna til.

Men noen greier sikkert å se noe positivt i dette også.

Forutsetningen er jo at de som skal UT forsvinner. Det kommer jo ikke inn nye før de er det uansett!