KAMP: vs Ipswich Town at Portman Road, lørdag 24/8-2013, kl 16.00

Started by B_Ød, August 23, 2013, 08:30:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sleivind

Jol

SirOlsen

Jada!!! En velsmakende seier på Portman Road! Gratulerer alle sammen!
-SirOlsen-

bwirum

Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Ove

Det var deilig med 3 poeng i en vanskelig bortekamp. Gratulerer alle sammen  :D

Leedsfan

Resultatmessig går det mye bedre enn forventet, spillet er så som så. Fint at vi ikke bare gir fra oss ballen hele tiden når vi leder, brave on the ball..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Trulsaren

Herregud så nærvepirrende. Fosterstilling og pusteøvelser måtte til de siste 10minuttene!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

nord

Flott tillykke allesammen. Ingen kamp tabt og blandt 5 de bedste i øjeblikket. ;D

johnny gangster

Lucas the Kop Cat

Ser ut til at taktikken i år går ut på å la motstanderen score først å så putte to mål selv.

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sydhagen

Trøblete start, men endte til slutt med en solid borteseier.
Vi er solide defensivt og slipper de vel til kun til 2 sjanser i løpet av kampen? (målet og den i tverrliggeren.)
Offensivt er det litt så som så, men det regner jeg med ordner seg etter hvert.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

GeirO

Tre viktige poeng idag. Med det mener jeg at dagens kamp avgjorde om vi en tid framover skal tilhøre sumpa eller Play off.

Spillemessig ikke så mye å skryte av. Lees glir som vanlig og har hovedskylden for 1-0. Vi kan godt prøve Wooton for Lees nå. Synes Varney er god. Bra teknikk og en enorm spenst som gjør han god i hodedueller. Og hver gang McCormack skyter blir det mål (i alle fall i dag).

Poleon er frisk og rask, men tydelig urutinert (går for lenge med ballen). Hunt er mer kjedelig og Smith har spissferdigheter. Disse tre får bytte på å spille.
MOT

asLeeds

DALHEIM WHITES

baste

DenHviteYeboah

Woody

LIFE IS LEEDS

viking

TK20

Quote from: Woody on August 25, 2013, 00:24:19
Quote from: DenHviteYeboah on August 24, 2013, 21:56:20
Dette var konge!Måtte det bare fortsette :)
Nei dette var eit RAN  :D

Uening i at det var et ran. Vi startet elendig, men spilte oss etterhvert opp. Sånn forløper ofte bortekamper.

Hvis vi får signert en solid offensiv forsterking før vinduet stenger begynner jeg virkelig å få trua på at vi kan være gode nok for playoff!

Tom S

Ein forferdeleg start på kampen, og vi skal vere glad for at vi ikkje ligger under med både 2 og 3.
Eit lag i fullstendig ubalanse inntil vi litt mot spillet putter 1-1, då jamnar det seg meir ut uten at Leeds imponerer. Så etter mi syn litt heldig med 1-1 til pause.

Etter pause virker det som gutta har fått det rette verbale påfyllet av McD. Sjølvsagt veldig gunstig med 1-2 skåringen så kjapt etter kvilen, men vi virker sikrere defansivt og meir bevegelse i laget.
Sjølv om Ipswich nok føler seg litt snytt, meiner eg vi til slutt vinner fortent, men ikkje overbevisande.

Blir spennende å sjå kva Wooton kan bidra med, vi treng noko nytt og bra i midtforsvaret.

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Deilig å se at motstanderlagets beste spiller ikke er keeperen lengre..!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kontakinte

Vi har et forferdelig mittforsvar, her må Wooton in pronto! Hunt er skandaløst dårlig, mer opptatt av at drakta sitter ordentlig.. Ã... svettebånd?? herregud det brukte vi på småguttelaget.

Sydhagen

Forsvaret har vel strengt tatt vært vår beste del av spillet hittil i sesongen.
At Hunt var dårlig på lørdag skal jeg være veldig enig i, men virket faktisk som han kviknet litt til når Varney ble byttet ut til fordel for Poleon. Litt for lik Varney som spiller.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cannavaro

He he, denne var litt artig.  Setter litt lys på følelsene av det å være fan av et lag i England.

Stakkars Geir Ingvald, og......dirty Leeds ? da gitt.....

http://ipswichsupporter.blogg.no/1377369879_kjre_tv_2__ikke_vis_f.html
MFLU - Miracles For Leeds United