Leeds er rett og slett for dårlige

Started by h.b, September 28, 2013, 17:59:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

Leeds United ledet av GHF er langt mer salgbart enn LU under den forrige eieren. Nye og mer pengesterke eiere vil komme inn i en ikke altfor fjern fremtid, det er jeg sikker på. I melomtiden må GHF og BMD sammen fortsette å bygge klubben som de gjør, stein på stein. Til budsjett,  og naturligvis altfor langsomt (i hardt prøvede og utålmodige supporteres øyne. )

Jon R.

DenHviteYeboah

Quote from: Jon R on October 28, 2013, 18:40:26
Leeds United ledet av GHF er langt mer salgbart enn LU under den forrige eieren. Nye og mer pengesterke eiere vil komme inn i en ikke altfor fjern fremtid, det er jeg sikker på. I melomtiden må GHF og BMD sammen fortsette å bygge klubben som de gjør, stein på stein. Til budsjett,  og naturligvis altfor langsomt (i hardt prøvede og utålmodige supporteres øyne. )

Synes du dette stemmer Jon R...?

Jon R

Quote from: DenHviteYeboah on January 29, 2014, 08:01:23
Quote from: Jon R on October 28, 2013, 18:40:26

Synes du dette stemmer Jon R...?

På den tiden jeg skrev det, helt klart! At alt tilsynelatende rotes til i løpet av en uke, er desto mer skuffende. Lett å være etterpåklok ut fra ting som verken du, jeg eller snåasmannen kunne vite noe om frem til uke 5 i januar 2014.

Akkurat i dag ser det ut til at stein på stein ble til en steinrøys, men det fortsatt mye vi ikke vet.

Min personlige teori er at GHF har begynt å lefle med folk de burde holdt seg langt unna, som denne italieneren, og så begynte den destruktive snøballen å rulle.

Når det er sagt: Jeg er fortsatt overbevist om at klubben er mer salgbar nå enn under Ken Bates. Ikke glem at det tok minst 8 år med Bates, uten at noen gjorde et eneste seriøst forsøk på å kjøpe seg inn i klubben. Med GHF tok det under et år.

Så vidt jeg kan bedømme er dette første tilfelle der GHF beviselig har dummet seg ut, men tilliten til supporterne og omdømmet ute i verden har har utvilsomt fått et kraftig skudd for baugen.

Når det er sagt tror jeg fortsatt dette vil ordne seg i relativt nær fremtid.
Jon R.

Dennis

At den er mer salgbar, er det liten tvil om. Vi har vel to-tre spesifikke interessenter, minst, rundt juletider. Det har vist seg å være problemet. GFHc virker å slite med hvem de skal selge til og vi kan ende opp med å være eiet av en økonomisk kriminell italiener.

Hvem vet da, hva som vil skje. Men det er liten tvil om at Murphy tenkte på Leeds United, da han skrev sin lov.
Marching on together!