Reisebrev Leeds - Tottenham 26.-27.1

Started by Cherry, January 29, 2013, 15:47:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cherry

Impulsiv har jeg alltid vært, og når en "Spurs-svoger" tekster etter omkampen mor B`Ham:
Få tak i hotell & billetter så drar vi......så satte jeg i gang logistikken..

Brukte omtrent ett døgn på å finne ut av hvordan vi kunne rekke kamp & fly på ett døgn i Leeds-
da ett par av oss måtte på jobb igjen på mandagen.
Utpå kvelden gikk kabalen opp, da jeg fikk inn i hodet at man slett ikke bør lande & lette fra samme sted.

Billetter RSL- Stanstead & Liverpool hjem igjen på søndag ble bestilt - kampbilletter gikk som en
drøm , og togbillett burde jo gå greit etter landing.....vi hadde ingen ting vi skulle rekke på lørdagen
foruten toget til Leeds allikevel

Dagene gikk unna, men selvfølgelig noe tregt......og så satt vi der på RSL med KILKENNY i hånda sist lørdag med avgang 12:10.  Alt var i rute , og etter landing på Stanstead og innkjøp av proviant - ble toget til Peterborough inntatt 14:27.  England er ett stooort, langt land.......
Bytte av tog til Leeds i P`Borough , og inntak av fludium gjorde at de siste 2 timene gikk unna mot Mekka
fortere enn førtse del av turen.

Leeds er alltid godt å gå av i..........dette var min 11. tur - og veien til Marriott er velkjent etterhvert.
400 meter, innsjekking , barbesøk- middag på Nando`s over gata....også gikk lyset på lørdagskvelden
fornuftig nok

Kampdag opprant- kraftig engelsk breakfast inntatt...litt svinsing og besøk på Pack Horse & Whitelock`s ga ett godt grunnlag for å nærme seg Elland Road....og det var myyyye folk tidlig!
Svart bortedrakt ble innkjøpt, vanter også.....og etter en Boddington`s under tribunen ble plassene på LL
11 . rad testet.......perfekt!!

Kampen vet dere alt om- priceless og "treffe " slik på en impulstur.....makan til dag!
Byram var enorm, Peltier god og gud forby : Brown ødela mye for Spurs........er jo det han er god på

Taxi var bestilt på forhånd , sto klar ved innkjøringen til M162...så : 1 time og 25 minutter til John Lennon Airport...ser vi får City i neste runde på tv..også flyr vi on time hjemover!

Utrolig hva ett døgn kan gi kropp & sjel.....når destinasjonen er Leeds, laget er Leeds & Leeds vinner
foran 29943 syngende , herlige supportere!!  Når man har mulighet , og det går med litt logistkk folkens -
så er man virkelig priviligert som kan oppleve slike kamper!!  Var hes til i dag....men hva gjør det!

Over mot Hudds` 16.mars igjen......får frysninger bare ved tanken.....!

MOT

Dennis

Marching on together!

ollan

Fantastisk ::)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Ollan

fmtj

Leste dette i dag og følte nesten spenning med tanke på hvordan det sluttet..... ;D!! Må ha vært herlig!! God tur i mars.
Yeboahs vitne