Hvor skal man bestille plass på ER når man reiser med barn ??

Started by A_fisherman, March 25, 2013, 21:07:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A_fisherman

Hei - skal over til Leeds til siste hjemmekampen iår ( 27 april). Fly og hotell er bestilt, men hvor på ER bør jeg bestille billett til meg og en gutt på 12 år ??

Runar

Leedsfan

Jeg sitter som regel på East Stand når jeg er over. Hadde jeg hatt med ungene mine så hadde jeg bestilt der..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

North Stand
Best trøkk med synging og høgt volum. Mange (alle) står og det kan vere vanskelig for ein 12-åring å få god sikt til banen.

East Stand
Tribuna med best fasiliteter mtp toalett og kiosk, forholdsvis nytt. Langside er ein fordel. Liten utfordring her også for unger mtp sikt.

West Stand
Gammel tribune, slitt toalettfasiliter, kø både for toalettbesøk og ein tur i kisoken. Langside fordel.
Sjølv sitter eg ofte på felt D12 første eller andre rad når eg har med min gutt (11). God sikt også for ein 12 åring, slipper høge voksne foran seg. Forholdsvis nær The Kop og ein får med seg stemningen.

South Stand
Har eg aldri sittet.
COME ON LEEDS !!

A_fisherman

Takk for gode svar  :)

Tror det blir East Stand på oss denne gangen

Da gleder vi oss til en fin vårhelg i Leeds