Charlton - Leeds United 6 april 2013

Started by Håkon, September 28, 2012, 09:46:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Håkon

London tur med to av barna mine. Noen som har erfaring med Charlton ? og billetter?
Leeds for alltid

Odin

Lett å få hjemmebilletter, jeg kjenner flere med sesongkort der, si fra om du får problemer...
Lykke til, fin stadion med hyggelig supporterpub

Promotion 2010

Slet veldig med å få bortebilletter i 2010. Leeds ble booket opp og så må man være medlem av Chalton supp. club for å bestille. Kostet litt ekstra. I tillegg måtte man ha vært på to Charltonkamper tidligere i sesongen for å bli prioritert.

Det endte med Londontur uten fotball!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ollan

Quote from: Promotion 2010 on October 10, 2012, 16:33:48
Slet veldig med å få bortebilletter i 2010. Leeds ble booket opp og så må man være medlem av Chalton supp. club for å bestille. Kostet litt ekstra. I tillegg måtte man ha vært på to Charltonkamper tidligere i sesongen for å bli prioritert.

Det endte med Londontur uten fotball!
nå var jo den kampen siste borte for sesongen og en såkalt lojalitetskamp for supporterne,samtidig som vi kunne ha feiret opprykk ved seier....noe vi ikke klarte den helgen. Stod på borteseksjonen med Tom S samt at flere satt med hjemmesuporterne,disse fikk ordnet bill der 2 dager før. Bør ikke være noe stort problem med billett om en bruker alle mulige kjøpskanaler.
Ollan

Håkon

Yes, billetter i box til meg og ungene :D
Leeds for alltid

Niner999

Billetter fikset via Alex, kompis av Vidar. Takk for all hjelp, Leeds supportere er verdens beste!

kibsgaard

Her ser det ut som jeg også har gått på en smell. Trodde ihvertfall det skulle være greit å kjøpe billetter på hjemmetribunen, men det var det jo ikke. Dersom noen har mulighet til å hjelpe med to billetter hadde jeg blitt veldig glad.