Martin O'Neill

Started by Fripp, March 31, 2013, 00:13:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Svend Anders

Hva er det O'Neill har gjort som får folk til å ha sånn tro på ham?

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Jol

Quote from: Svend Anders on April 01, 2013, 14:41:00

SA
Trofeer både i Leicester og Celtic, samt klippekort på 6.plassen i premier League med Villa...

marve

Leicester har hatt en rekke dårlig res nå i det siste så martin havner nok i leicester igjen tenker jeg .

DenHviteYeboah

SA
Godt spørsmål!Men et som er enda bedre er: hva i all verden ser GHF i Mark Hughes?hva i all verden har han gjort?hvis de ansetter ham gir jeg fullstendig opp :(

sportcarl1

duger inte PL-managers åt oss så kan man fråga sig vart vi skall sikta? vi är trots allt inte barcelona, tror inte tränarna står i kö för att ta över vår klubb

Jol

Quote from: sportcarl1 on April 01, 2013, 17:51:28
duger inte PL-managers åt oss så kan man fråga sig vart vi skall sikta? vi är trots allt inte barcelona, tror inte tränarna står i kö för att ta över vår klubb
det har du dessverre helt rett i

Bites Yer Legs

Nei takk. Back to the 80s-fotball, pengesløseri og Brian Cloughs trøyenummer på grilldressen.
KEEP FIGHTING!!

Kickthemdown

Quote from: Jol on April 01, 2013, 15:57:45

SA
Trofeer både i Leicester og Celtic, samt klippekort på 6.plassen i premier League med Villa...

jeg tviler på at han får 1,2 milliarder til spillerkjøp i Leeds sånn som han fikk i Villa.. Ã... når han ikke fikk mer begynte han å gråte...

Nei takk.

MrK

O'Neill er big spender og that's it. Ã... lykkes i Celtic er vel ikke all verden å skryte av - alle lykkes der!

Har brukt sykt med penger både i Villa og S'land uten at det har resultert i store ting. B'ham er UK nest største by og derfor har han underprestert med Villa!!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

fmtj

Er ikke begeistret for Mark Hughes.
Yeboahs vitne

Frode

O`Neill ble vel for noen år siden ansett som en het kandidat til å ta over etter A.F i scum. Hans anseelse har tydeligvis falt etter dette ...

Leedsulf

Har ikke GHF uttalt at de skal se etter en ung manager? O'Neill er jo knapt yngre enn Colin.

Joe Jordan

Når jeg ser på Sunderland så ønsker jeg ikke O'Neill. Føles utgått på dato hele opplegget.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sleivind

For 15 år siden så hadde vært O'Neill vært en fin mann å ha. Han har vel knapt hatt et lag under vingene med suksess siden han var i Leicester (nei, regner ikke med tiden i Celtic), og det begynner å bli en del år siden. Mannen er 61 år og lagene leder spiller steinalderfotball. Og er det dette vi vil ha inn, nok en gang?

Kickthemdown

Quote from: fmtj on April 02, 2013, 11:25:36
Er ikke begeistret for Mark Hughes.
Er det noen i hele verden som klarer å bli begeistret over Mark Hughes.

Da er det definitivt slutt.

DenHviteYeboah

Datostemplinga på O`Neill gikk ut i forrige årtusen....sånn ca 1999 ;D

Ove

Hvis han er 61 år så er han faktisk født i første halvdel av forrige århundre (1948)  :D

Jol

Quote from: Alta-White on April 02, 2013, 00:58:50
Quote from: Jol on April 01, 2013, 15:57:45

SA

jeg tviler på at han får 1,2 milliarder til spillerkjøp i Leeds sånn som han fikk i Villa.. Ã... når han ikke fikk mer begynte han å gråte...
Nei takk.

det riktige tallet, hvis man tar med inntekter fra spillersalg, er vel 82 mill pund. Uansett et beløp Leeds ikke er i nærheten av å kunne bla opp med til spillerkjøp, det har du ha rett i...

Annesj

O`neill er overvurdert til tusen. Mannen må ha en solid pengesum for å få til noe som helst selv da falmer laget etterhvert. Nei takk.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds