Skrevet av Emne: Waccoe  (Lest 1616 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Oppdrettslaksen

Waccoe
« på: August 03, 2013, 03:20:47 »
Voldsomt å lage et nytt tema for ett simpelt spørsmål, men jeg gjør det allikevel! :)

Er det umulig for oss med utenlandske IP-adresser å poste på Waccoe? Det eneste jeg klarer er å observere..

Leedsfan

Sv: Waccoe
« Svar #1 på: August 03, 2013, 07:30:46 »
Voldsomt å lage et nytt tema for ett simpelt spørsmål, men jeg gjør det allikevel! :)

Er det umulig for oss med utenlandske IP-adresser å poste på Waccoe? Det eneste jeg klarer er å observere..

Du må betale, slik var det i hvertfall før..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Waccoe
« Svar #2 på: August 03, 2013, 07:58:23 »
Jeg lagde meg en bruker på Waccoe i januar 2011, og har slengt inn et innlegg nå og da - senest 13, juli i år. Aldri betalt en penny. Men i fjor en gang gjorde de det slik at jeg må betale for å få endre hvordan  profilen vises på forumet.
Hekta på Leeds siden 1974

Kickthemdown

Sv: Waccoe
« Svar #3 på: August 03, 2013, 10:40:57 »
Koster ingenting ..

Leedsfan

Sv: Waccoe
« Svar #4 på: August 03, 2013, 12:25:06 »
Koster ingenting ..
 

...å publisere innlegg?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Erik_

Sv: Waccoe
« Svar #5 på: August 03, 2013, 12:39:10 »
Voldsomt å lage et nytt tema for ett simpelt spørsmål, men jeg gjør det allikevel! :)

Er det umulig for oss med utenlandske IP-adresser å poste på Waccoe? Det eneste jeg klarer er å observere..
Du må poste x antall innlegg på "Vile Animals Academy"-forumet før du kan poste på hovedforumet "General Discussions".

Oppdrettslaksen

Sv: Waccoe
« Svar #6 på: August 03, 2013, 13:17:55 »
Skjønner! Tusen takk!  ;D