Main Menu

Waccoe

Started by Oppdrettslaksen, August 03, 2013, 03:20:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Oppdrettslaksen

Voldsomt å lage et nytt tema for ett simpelt spørsmål, men jeg gjør det allikevel! :)

Er det umulig for oss med utenlandske IP-adresser å poste på Waccoe? Det eneste jeg klarer er å observere..

Leedsfan

Quote from: Oppdrettslaksen on August 03, 2013, 03:20:47
Voldsomt å lage et nytt tema for ett simpelt spørsmål, men jeg gjør det allikevel! :)

Er det umulig for oss med utenlandske IP-adresser å poste på Waccoe? Det eneste jeg klarer er å observere..

Du må betale, slik var det i hvertfall før..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Jeg lagde meg en bruker på Waccoe i januar 2011, og har slengt inn et innlegg nå og da - senest 13, juli i år. Aldri betalt en penny. Men i fjor en gang gjorde de det slik at jeg må betale for å få endre hvordan  profilen vises på forumet.
Hekta på Leeds siden 1974

Kickthemdown

Koster ingenting ..

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Erik_

Quote from: Oppdrettslaksen on August 03, 2013, 03:20:47

Du må poste x antall innlegg på "Vile Animals Academy"-forumet før du kan poste på hovedforumet "General Discussions".

Oppdrettslaksen

Skjønner! Tusen takk!  ;D