Leeds/Bradford Airport

Started by Tom S, October 19, 2008, 12:24:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom S

Skal lande på Leeds/Bradford førstkommende fredag og lurte på om nokon kan fortelle meg enklaste transportmulight til Leeds City Centre/Marriott?
Har ikkje vert på den flyplassen før.

Går det tog frå flyplassen direkte til Leeds? Kor lang tid evt.?
Er Taxi ein mulighet og evt kva koster det? Kor lang tid?
Er buss eit alternativ (helst ikkje...)?

Takknemlig for svar!
COME ON LEEDS !!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Leif Sverre

Klikk deg inn på Leeds /Bradford Airport og du finner masse.

Jeg har ikke prøvd den flyplassen, men ser at det går buss fra flyplass til
Leeds, buss fra flyplass til Bradford
Metroconnect 757 til Leeds.

Sop

Quote from: Tom S on October 19, 2008, 12:24:17
Skal lande på Leeds/Bradford førstkommende fredag og lurte på om nokon kan fortelle meg enklaste transportmulight til Leeds City Centre/Marriott?

Takknemlig for svar!

Ta en taxi.Det tok ca 25 min sist vi var der.Husker ikke helt prisen,men vi var 4 stk i bilen og delte regningen.En liten slant på hver.
Love Leeds

Tom S

Quote from: Sop on October 19, 2008, 22:10:23

Takknemlig for svar!

Ta en taxi.Det tok ca 25 min sist vi var der.Husker ikke helt prisen,men vi var 4 stk i bilen og delte regningen.En liten slant på hver.

Det vert nok løysingen, ja!
COME ON LEEDS !!

Torgeir

Quote from: Tom S on October 19, 2008, 22:25:24
Quote from: Sop on October 19, 2008, 22:10:23

Takknemlig for svar!

Det vert nok løysingen, ja!

Taxi koster £10-12

8) 8) 8) 8) 8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

Tom S

Takker for gode tilbakemeldinger og til Jan Ove som sendte oppklarende PM!
Det vert taxi t/r LBA-Marriott.

kun 4 dager igjen...
COME ON LEEDS !!

Inge

Vi kan jo ta taxi sammen hvis du kommer med samme fly som meg jeg lander ca halv 5.

Tom S

Quote from: Inge on October 20, 2008, 18:55:20
Vi kan jo ta taxi sammen hvis du kommer med samme fly som meg jeg lander ca halv 5.

Hei!
Vi lander 1640, sikkert samme som deg.
Vi er 8 stykker og tar nok 2 taxier, eller dersom det er muligheter for maxitaxi/minibuss kan vi nok bli einige om noko.

COME ON LEEDS !!

jallar

Da jeg var i LEEDS for et par år siden tok vi bussen fra flyplassen. Det var vel forholdsvis rimelig. Tok litt tid, men for vår del var det greit, vi havnet 300 meter fra hotellet, and that's not bæææd.
Etter en lang flytur fra stavanger (via amsterdam) så hadde vi vært innom endel puber på veien, og fuktet strupene da dette var et år med ekstremt tørr luft. Dette var nok en medvirkende årsak til at når vi skulle reise hjem et par dager senere, så husket vi ikke hvilken retning vi måtte gå fra hotellet for å finne busstasjonen. Så det ble taxi til flyplassen.

Håkon

Hei

Var i Leeds helgen 22 november 2008 og Landet på Bradford.

Ville bare si. Buss er helt topp tok nr 757 og kom mitt i sentrum. Bussen
kjører gjennom Boar Lane, rett ved Marriott for de som ligger der, og Returen
til flyplassen(samme buss 757), startet rett utenfor Marriott, 10 sekunder å gå:) og tok meg helt til flyplassen. Perfekt og billig. Bruk heller Taxi pengene i Leeds shoppen:)

Leeds for alltid

fjellhaugen

noen som vet taxi pris fra flyplassen til tog stasjonen?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

testo

Husker ikke av fornuftige årsaker men jeg tror ikke det var så mye som 82£ som det står her.
http://www.worldtaximeter.com/manchester/Leeds,+Leeds,+UK/Leeds+Bradford+International+Airport,+Leeds,+UK
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Rudi G.

Quote from: fjellhaugen on January 09, 2014, 19:05:33
noen som vet taxi pris fra flyplassen til tog stasjonen?

£20, går inn i taxiboden ute på plassen og forhåndsbetaler og blir tildelt bil, avtal med sjåføren og han henter deg på avtalt plass og kjører deg tilbake for samme pris.

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!