TPN nr. 6/2013

Started by Gufrias, December 22, 2013, 23:00:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gufrias

Hurra for Svend Anders, som for siste (?) gang har gitt oss verdens beste fanzine!

... Men Ray, ærlig talt: Portugisiske Ferencvaros  ???  :o (side 65)
Et lite hint - Budapest er hovedstaden i...
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Geir Wang er blitt yngre igjen..:)

Supert blad, alltid en fornøyelse å få det i hus..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

...og reisetips & PubCrawl delen....priceless!

Ypperlig Blekke`!

Hallgeir *

For første gang dukket ikke TPN opp til jul. Da blir det romjulslektyre isteden.
Super Leeds since 1968

Andersen

TPN  er ferdig lest! Takker Svend Anders for en ypperlig redaktør jobb! og resten av TPN teamet ! Det beste supporter bladet ever !

Tom S

TPN i hus til jul :)
Etter første gjennombladning ser innholdet uklanderlig ut, virker som SA og gjengen har levert også denne gangen - TAKKER!

Takker også Svend Anders for fenomenal jobb med blekka siste årene, og ønsker Mr.Milde velkommen til å ta over stafettpinnen. Kjenner ikkje Mr.Milde, men magefølelsen er god for at han klarer jobben med glans - gleder meg til fortsettelsen :D
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Er det mulig å kjøpe en ekstra kopi?

Jeg har en venninne som har kjøpt en tur til sin gamle far i 60-års gave og som aldri har vært i Leeds. Denne utgaven inneholder jo 40 siders reisespesial og hvis jeg i tillegg ordner billetter så blir det vel en super tur.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

Quote from: Leedsfan on January 26, 2014, 13:47:52
Er det mulig å kjøpe en ekstra kopi?

Jeg har en venninne som har kjøpt en tur til sin gamle far i 60-års gave og som aldri har vært i Leeds. Denne utgaven inneholder jo 40 siders reisespesial og hvis jeg i tillegg ordner billetter så blir det vel en super tur.

Gi han et medlemskap så får han bladet.

Leedsfan

Det får venninna gi i så fall, jeg kjenner ikke karen..

Så det er vanskelig å kjøpe en kopi med andre ord..:)

Jon R

Tror ikke posting på forumet er beste metode for å få svar på dette, Leedsfan. Hva med å sende en mail til formann Roalsvik eller redaktøren for TPN?  :)
Jon R.

Leedsfan

Quote from: Jon R on January 26, 2014, 16:14:38
Tror ikke posting på forumet er beste metode for å få svar på dette, Leedsfan. Hva med å sende en mail til formann Roalsvik eller redaktøren for TPN?  :)

Hadde tenkt til det hvis jeg ikke fikk napp her...:)

Jon R

Quote from: Leedsfan on January 26, 2014, 16:21:07
Quote from: Jon R on January 26, 2014, 16:14:38

Hadde tenkt til det hvis jeg ikke fikk napp her...:)

Håper de får til PDF versjonen snart.  :)
Jon R.