Er laget i ferd med å gå i oppløsning

Started by h.b, March 02, 2016, 15:27:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Quote from: Sydhagen on March 14, 2016, 09:58:26
Quote from: h.b on March 14, 2016, 09:52:12
Vel. 3 seire på rad er bra. Men etter seirene kommer tapene. Og skal Leeds kjempe om direkte opprykk neste år. Ja da kreves det en manager som har det i seg. Evans har det ikke. Der er det bare kjeftesmella og spill for galleriet. Den mannen kan ikke ta selvkritikk

Vi får se h.b.
Om den gode formen holder seg siste del av sesongen, så bør han absolutt få sjansen til å fortsette.

Tror faktisk seirene kom på grunn av overgang til Røsler formasjonen. Grunnen til at det ikke funka med røsler er at han ikke hadde  Diagouraga og Bridcutt tilgjengelig. Og de passer nok inn i et kontringsfotballsystem. Men desverre. Vinger. Ja glem de med dagens system. For med dagens system er det ikke plass til verken Dallas, Carayol eller Botaka

fmtj

Quote from: h.b on March 14, 2016, 10:47:21
Quote from: Sydhagen on March 14, 2016, 09:58:26
Quote from: h.b on March 14, 2016, 09:52:12
Vel. 3 seire på rad er bra. Men etter seirene kommer tapene. Og skal Leeds kjempe om direkte opprykk neste år. Ja da kreves det en manager som har det i seg. Evans har det ikke. Der er det bare kjeftesmella og spill for galleriet. Den mannen kan ikke ta selvkritikk

Vi får se h.b.
Om den gode formen holder seg siste del av sesongen, så bør han absolutt få sjansen til å fortsette.

Tror faktisk seirene kom på grunn av overgang til Røsler formasjonen. Grunnen til at det ikke funka med røsler er at han ikke hadde  Diagouraga og Bridcutt tilgjengelig. Og de passer nok inn i et kontringsfotballsystem. Men desverre. Vinger. Ja glem de med dagens system. For med dagens system er det ikke plass til verken Dallas, Carayol eller Botaka

Blir det fire på rad tror jeg ikke verden står til påske, men det er jo ikke så lenge til så kanskje likevel.... ;)
Yeboahs vitne

Sydhagen

Tror faktisk vi vinner de 3 neste, så kommer neste tap borte mot Burnley:

Sat 19th March 15:00
HUDDERSFIELD TOWN
H   Championship

April 2016
Sat 02nd April 15:00
ROTHERHAM UNITED
A   Championship

Tue 05th April 19:45
QUEENS PARK RANGERS
H   Championship

Sat 09th April 12:30
BURNLEY
A   Championship
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

rd1

Quote from: Sydhagen on March 15, 2016, 13:29:54

HUDDERSFIELD TOWN
H   Championship

April 2016
ROTHERHAM UNITED
A   Championship

QUEENS PARK RANGERS
H   Championship

BURNLEY
A   Championship

For å motvirke jinxen tror jeg vi taper de 4 kommende kampene!
"Who needs Cantona??"

Bjorn

Quote from: rd1 on March 15, 2016, 13:38:17
Quote from: Sydhagen on March 15, 2016, 13:29:54

HUDDERSFIELD TOWN
H   Championship

April 2016
ROTHERHAM UNITED
A   Championship

QUEENS PARK RANGERS
H   Championship

BURNLEY
A   Championship

For å motvirke jinxen tror jeg vi taper de 4 kommende kampene!

Ah, Motjinx. I like!  ;D
Farlig å tro vi vinner her inne så like greit å tro vi taper.
MOT!
Marching On! 4276

ar9

Når er neste Leeds kamp på fjernsyn nå? Finner aldri den tråden..

Kai

Eriksen55

I ferd med. Denne klubben kommer til å smuldre opp i kloa på Cellino!

Josch

Tråden ble startet etter Brighton-kampen etter 5 kamper uten seier. Etter det ble det noe bedring. Nå tror jeg  laget går mer eller mindre i "oppløsning". I hver fall mentalt og mht  resultater på tampen . Disse kamper gjenstår:

Burnley - Leeds
Birmingham -Leeds
Leeds - Reading
Leeds - Wolves
Hull - Leeds
Leeds - Charlton
Preston - Leeds

Plassen i championship er i praksis  sikret og mange av spillerne blir sannsynligvis  ikke værende i Leeds neste sesong, hvis det skal gjøres et slags løft i spillerstallen. Det gjelder nok treneren også, som jeg tror er på vei ut.  Alle aktører vet dette og det påvirker motivasjonen. Flere  av lagene vi møter er bedre og har mer å kjempe for. Jeg tror ikke vi får mange poeng ut av disse kampene, og vi vil sige nedover på tabellen, kanskje helt til fjerde sisteplass, som vi  bare har  5 poeng margin til nå.

Med det vi har vist de siste  3 mnd så vil jeg tippe på 1 seier 3 uavgjort og 3 tap => 54 poeng til slutt.
Kanskje ikke oppløsning, men en svak avslutning.

Tom S

Quote from: Josch on April 06, 2016, 23:31:57
Tråden ble startet etter Brighton-kampen etter 3 tap på rad. Etter det ble det noe bedring. Nå tror jeg  laget går mer eller mindre i "oppløsning". I hver fall mentalt og mht  resultater på tampen . Disse kamper gjenstår:

Burnley - Leeds
Birmingham -Leeds
Leeds - Reading
Leeds - Wolves
Hull - Leeds
Leeds - Charlton
Preston - Leeds

Plassen i championship er i praksis  sikret og mange av spillerne blir sannsynligvis  ikke værende i Leeds neste sesong, hvis det skal gjøres et slags løft i spillerstallen. Det gjelder nok treneren også, som jeg tror er på vei ut.  Alle aktører vet dette og det påvirker motivasjonen. Flere  av lagene vi møter er bedre og har mer å kjempe for. Jeg tror ikke vi får mange poeng ut av disse kampene, og vi vil sige nedover på tabellen, kanskje helt til fjerde sisteplass, som vi  bare har  5 poeng margin til nå.

Med det vi har vist de siste  3 mnd så vil jeg tippe på 1 seier 3 uavgjort og 3 tap => 54 poeng til slutt.

T, T, S, T, U, S, U
2-2-3 => 56p
COME ON LEEDS !!

B_Ød

Quote from: Tom S on April 07, 2016, 09:48:07
Quote from: Josch on April 06, 2016, 23:31:57
Tråden ble startet etter Brighton-kampen etter 3 tap på rad. Etter det ble det noe bedring. Nå tror jeg  laget går mer eller mindre i "oppløsning". I hver fall mentalt og mht  resultater på tampen . Disse kamper gjenstår:

Burnley - Leeds
Birmingham -Leeds
Leeds - Reading
Leeds - Wolves
Hull - Leeds
Leeds - Charlton
Preston - Leeds

Plassen i championship er i praksis  sikret og mange av spillerne blir sannsynligvis  ikke værende i Leeds neste sesong, hvis det skal gjøres et slags løft i spillerstallen. Det gjelder nok treneren også, som jeg tror er på vei ut.  Alle aktører vet dette og det påvirker motivasjonen. Flere  av lagene vi møter er bedre og har mer å kjempe for. Jeg tror ikke vi får mange poeng ut av disse kampene, og vi vil sige nedover på tabellen, kanskje helt til fjerde sisteplass, som vi  bare har  5 poeng margin til nå.

Med det vi har vist de siste  3 mnd så vil jeg tippe på 1 seier 3 uavgjort og 3 tap => 54 poeng til slutt.

T, T, S, T, U, S, U
2-2-3 => 56p
Håper du rett ang denne hvertfall :-)
Ups & Ups!!

baste

Uenig i konlusjon på at mange spillere ikke blir. Vi frykter vel det hvert år, men vi må nok vente å se.

Håper vi klarer å bygge på dette laget, forsterke uten å selge stammen i laget.

MOT

Josch

Beklager. Leeds hadde ikke tapt 3 på rad etter  Brighton-tapet, men spilt 5 på rad uten seier. Rettet opp i innlegget.

Cherry

Quote from: baste on April 07, 2016, 16:07:50
Uenig i konlusjon på at mange spillere ikke blir. Vi frykter vel det hvert år, men vi må nok vente å se.

Håper vi klarer å bygge på dette laget, forsterke uten å selge stammen i laget.

MOT

Låneavtaler går ut på Bridcutt og Carayol.
Kontrakter som utgår er d noen av, og hvem som er eier og coach / manager er uvisst.
Kan ikke si at grunnlaget fremover er veldig positivt, men setningen i troppen KAN være/ bli bra med en god avslutning på denne sesongen.
Håper noen viser at de spiller for ny kontrakt disse siste kampene, mange som har vært på det jevne i år- med FÃ... topper og positive overraskelser desverre.

Fansen og byen fortjener så uendelig mye mer.

Torpe-do

Jeg ser igrunnen svært lite boende i dagens tropp, dessverre. Lite balansert, virker planløst, mye grå stein. På den andre siden er det jo sjelden noen suksessoppskrift å bytte ut et helt lag, heller. Var vel det vi gjorde for to sesonger siden  ???

Jeg hadde valgt League 1-dagene med Graysons lag hver eneste dag fremfor dagens situasjon.