VM i Qatar 21/11- 18/12 2022

Started by Cherry, September 14, 2022, 12:09:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cherry

Ift at vi nå fikk en "uforutsett pause" ift at Dronningen i UK gikk bort , og landslagpause kommer i mellom neste serierunde
så går det jo noen tanker om den virkelig laaaaange pausen i år.

Hva gjør lagene når spillerne er i VM, blir det "pre/midseason oppkjøring"?  Treningskamper MÅ/vil jo spilles for å holde momentet ..blir en ferie for
troppen lagt inn her for de som er hjemme?

Hvem har vi nå i troppen som er aktuelle til å spille VM?:

Bamford er jo ikke helt PÅ ennå, men kan være aktuell om han begynner å levere igjen.
Klich om han fortsetter der han startet i år.
Llorente/Rodrigo.....tja...har jo klart troppen tidligere.  Roca langt unna?
Aaronson og Adams garantert.
Meslier .kanskje?
Koch.......nja.

Noen glemt?  Kjør debatt!

Bye

Ikke til forkleinelse for trådstarter, men jeg bryr meg overhodet ikke. VM i Qatar blir boikottet herifra, og det foreslår jeg at andre også burde gjøre.
Trønder i Bergen!

stian

Qatar-VM kan man av gode grunner boikotte, men det er interessant hvilke Leeds-spillere som ev. markerer seg. Det kan bety mye for verdien på spillertroppen.

I tillegg til de du nevner: Daniel James er vel selvskreven for Wales (fortsatt kontrakt med Leeds), mens Struijk er i randsonen av det nederlandske landslaget. Jack Harrison har nok vært diskutert i kretsene rundt det engelske landslaget, men VM-troppen er ikke tidspunktet for å la noen "prøve seg" på landslaget.

Cherry

Forstår godt de som vil boikotte da, korrupsjon som har fått dette VM hit....svært skuffende at avgjørende ikke kunne/ville reverseres etter det som har dukket opp av informasjon i etterkant rundt delegater som er betalt.

Kom på at Rasmus Kristensen vel skal dit av våre også.