Main Menu

GUAFC!!!

Started by Dennis, May 03, 2025, 15:29:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

Champions!

Gratulerer alle Leedsfans!

Marching on together!

Kato

Gratulerer alle sammen. Nydelig.

flynn

Fantastisk! 100 poeng, og så avgjøres tittelen på overtid i siste kamp, det er ikke til å tro. En sesong jeg ikke regner med å se maken til igjen, i min levetid. Dette må nytes! MOT

flynn

leedslife

Fantastisk.
Stor milepæl for klubben i moderne tid.
Ikke nok med at vi sammen med Burnley danker SU og Sunderland ut av DO.
Vi tar bøtta og når presset er på helt mot overtid.
100 poeng - en stor, stor bragd for en klubb som har underprestert bigtime over flere tiår.
Håper dette er starten på en æra med sportslig kompetanse på toppen og suksess på banen og at vi kan ta inn det enorme gapet som skiller de beste og nest-beste på balløya.

GeirO

Drømmesesong!

Grattis alle!
MOT

Hallgeir *

Blir nok noen glass rødvin i kveld (som så mange andre lørdagskvelder), men det er jo litt ekstra grunn til feiring denne lørdagen.

Gratulerer til alle!
Super Leeds since 1968

auren

Det er bare å bøye seg i hatten! En helt enormt god sesong med mange mål, blendende godt spill og et solid forsvar. Kun 4 tapte kamper og 95 mål scoret.

Gratulerer til Farke, spillerne, støtteapparatet og ikke minst fansen! Det var emosjonelt å se laget feire som champions etterpå mens MOT runget på puben  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Buddy

Spør du meg, så har vi i år prestert bedre enn under Bielsas opprykksesong. Bare å gratulere alle involverte og millioner av Leedsfans.
Men å konkurrere med Bielsas første i PL blir tøft..., men det er en annen skål. Lenge til moroa begynner igjen  :D