Kamp vs Manchester City@ Etihad Stadium lørdag 29/11 kl 16:00

Started by Cherry, November 27, 2025, 15:21:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

rd1

Gikk som forventet - tap, men er villig til å gi Farke 2 kamper til.

5-3-2 el 3-5-2 kan jo passe stallen vi har:
Begge backene vi har er typiske ving-backer.
Spissene vi har er bedre når de er 2(?). Vi har egentlig ikke vinger som er god nok for PL.

Et sannsynlig naivt håp er tent, men slukkes vel på onsdag når vi går ut i 4-3-3.
"Who needs Cantona??"

stian

Quote from: Russel_Doig on November 29, 2025, 19:00:27
Quote from: Blank_File on November 29, 2025, 18:16:23
Quote from: TK20 on November 29, 2025, 18:14:07
Quote from: karaba on November 29, 2025, 18:10:51
Quote from: Russel_Doig on November 29, 2025, 18:10:14
Quote from: leedslife on November 29, 2025, 18:08:03Bør dra med seg selvtillit inn til Onsdag.

Spennende og se om vi kan få mer ut av Tanaka i en slik rolle.
Likte det jeg så.

Skal vi få noe ut av laget er nok Tanaka sitt beste bidrag å sitte med boblejakke på!
Tanaka var jo veldig god i dag!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Andre omgangen var klasse fra Ao!

Jeg er virkelig Tanaka-fan, men var det ikke hans idiotpasning midt inn i midten på slutten som gav City alle 3 poengene? Jeg kjente det med gang jeg så dem kom. Nå blir det mål.

Eg er også Tanaka-fan, men dessverre ikkje god nok! Tuller det til på 3-2 som vanlig!

Det var en hasardiøs pasning på et veldig dårlig tidspunkt. Han prøver å være konstruktiv, men tar jo sinnsyk risiko i en kamp hvor vi har et poeng å forsvare. Helt elendig vurdering og han kommer til å få kjeft for den på analysemøte etter kampen. Men ellers var han god i 2. omgang. Når han først får spille på styrkene sine er han mer enn god nok for nedre halvdel av Premier League

ingve1960

Litt rart at det ikke er kommentarer etter mål nr 2 city, perri får skjyld, berardo løper helt bevist inn i perry og skyver han 1 meter bakover i det corner slås uten å se på ball, satt på pub med dommer (spurs fan)som har over hundre kamper opp til 2div han hvar 100%sikker på anulering på hindring av keeper

stian

Quote from: ingve1960 on November 29, 2025, 19:47:05Litt rart at det ikke er kommentarer etter mål nr 2 city, perri får skjyld, berardo løper helt bevist inn i perry og skyver han 1 meter bakover i det corner slås uten å se på ball, satt på pub med dommer (spurs fan)som har over hundre kamper opp til 2div han hvar 100%sikker på anulering på hindring av keeper

Det dømmes mye soft til fordel for keepere, så det kunne sikkert vært blåst på den. For meg så den grei ut, det er to spillere som kjemper om posisjon uten at det er holding. Skulle jo gjerne sett at alle målene til City ble annulert, men fotball må få lov til å være en kontaktsport, også når det gjelder keepere.

pedro

Det forundrer meg at en såpass stor og kraftig skapning som Perri er skal la seg affisere av spinkle Berardo >:( Perri ser ut som et monster, men benytter seg skjelden og aldri av det dessverre >:(
Leedsomaniac

samadhi

I kampen mot Aston Villa og 2.omg mot Man City synes jeg laget virkelig har gått i krigen og fremstått som det Leeds vi har lyst til å se. Om vi ikke alltid har ferdighetene kan man gjøre mye med innsats, samhold og litt DirtyLeeds attitude. Synd vi står tilbake med 0 poeng etter disse to kampene, men det gir meg tro på at vi kan matche hvem som helst og har på ingen måte gitt opp Farke og sikker plass i PL. MOT!
marching on together,
derudaf forever...

stian

Quote from: pedro on November 29, 2025, 22:56:40Det forundrer meg at en såpass stor og kraftig skapning som Perri er skal la seg affisere av spinkle Berardo >:( Perri ser ut som et monster, men benytter seg skjelden og aldri av det dessverre >:(

Perri har ikke overbevist. Han virker bra på strek, men er ikke sjef i feltet, tidvis direkte dårlig med beina, og virker rett og slett usikker. Har vi rett og slett kjøpt en ny Meslier??