Spiller: Lucas Perri

Started by auren, July 26, 2025, 20:01:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

HåvardK

Quote from: Eirik on January 05, 2026, 12:31:15Jeg tror heller ikke vi kjøper ny keeper i januar, men mener Perri har så mange svakheter at det er like greit å rive av plasteret med en gang. Syns vi ser antydninger til at medspillerne ikke stoler på ham, og midtstoppernes frustrasjon etter 1-1-målet i går minner om det vi så flere ganger med Meslier i fjor.
En kan jo begynne å lure på om Meslier og Perri trener hverandre. Syns de sliter med de samme tingene, stort sett. Meslier var/er bedre en mot en, uten tvil, mens Perri er veldig god på utkast.

Bellini

Synes også han er en stor oppgradering fra Meslier, og at han har spilt bra til nå har vært noe å sette fingeren på men er ikke mange keepere som ikke har det!!!
Har null tru på at vi kan hente en ny i januar og tror han har forbedring i seg. Spesielt er han mye bedre ute i feltet ved døballer og innlegg og bra på strek. Men kan absolutt forbedre seg på distribusjonsdelen.

Men jevnt over levert bra, er ikke her vi har tapt mest

Dylan

Han må vel ta målet i går på sin kappe, altfor passiv/ubesluttsom når ballen tres igjennom. Enten full speed ut eller forbli i målet når det er forsvarsspiller i duell. Men ellers har det vel ikke vært mange tabber som har kostet poeng slik det var tilfelle med Messlier i fjor. Jeg tenker Darlow er på ca samme nivå som Perri, så en keeper inn må være en betydelig forbedring. Ser tabber hos de "store" keeperene også, så jeg ville gitt han mer tid og prioritert å bruke penger på andre lagdeler nå i januar.

stian

Jeg er også meget skeptisk til nivået til Perri. Det er vanskelig å se hvor styrkene hans ligger. Strek? Felt? Overblikk til å sette i gang angrep? Distribusjon til å starte angrep? Evne til å rykke ut i sweeperrollen?

Han kan kaste ballen skikkelig langt, så lenge det ikke involverer å treffe noe spesifikt i andre enden. Utover det har jeg ikke sett noe som tilsier at han er verdt pengene. Du ser at ManU har identifisert ham som svakt ledd i måten de kjører dødballene på. Frykter at dette er et skikkelig bomkjøp til høy pris for en keeper.

Asbjørn

Farke på dagens Newcastle-presser:

Perri
You have to deliver your spot - we have spoken open anad honest about Lucas last game. Seven games unbeaten. I like when people raise their hands and admit to a mistake. It's OK to be self critical. We don;t have to speak about this topic right now.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/daniel-farke-offers-stance-leeds-33171614

Daniel Farke has underlined that Lucas Perri must continue to perform to keep his place amid questions about his performances since arriving at Leeds United.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan