Foreldrekontroll på Ipod/Iphone

Started by Jon R, December 28, 2010, 01:42:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Jon R

10 åringen har fått seg en ny Ipod Touch til Jul. Noen som kan fortelle meg hvordan man legger inn filter eller "foreldrekontroll" for surfing på "upassende" sider?  :)
Jon R.

SDalen

Quote from: Gambi on December 28, 2010, 14:06:34
Hei Jon, du burde la 10 åringen få være i fred. Han går sansynligvis ikke inn på upassende sider i alderen hans. Mine foreldre har aldri brydd seg om å legge inn filter i mine mobiler å slikt og det er jeg evig taknemmelig for.
Må si meg enig med Gambi, det greieste er nok uten noen ting :)
Rogaland whites!

Jon R

Quote from: SDalen on December 28, 2010, 14:33:50
Hei Jon, du burde la 10 åringen få være i fred. Han går sansynligvis ikke inn på upassende sider i alderen hans. Mine foreldre har aldri brydd seg om å legge inn filter i mine mobiler å slikt og det er jeg evig taknemmelig for.

Takk for innspillene, gutter.  :)

Nå har 10 åringen allerede fått utforske det store internettet via Pcen til pappaen sin, og tro meg: Guttungen og vennene hans er tydeligvis mer "utforskende" enn hva dere var på hans alder. Vi har hatt flere prater om nettvett, men når gutta logger seg på det usikrede trådløse nettverket til naboen, kan det uansett være trygt å ha en viss kontroll over aktivitetene.  ;)
Jon R.

lojosang

Quote from: Jon R on December 28, 2010, 01:42:55
10 åringen har fått seg en ny Ipod Touch til Jul. Noen som kan fortelle meg hvordan man legger inn filter eller "foreldrekontroll" for surfing på "upassende" sider?  :)

MUFC.com og den slags styggedom du vil ha vekk, ja? Det burde jo Leeds-appen ordne?
- Leif Olav

Bredinho

Quote from: lojosang on December 29, 2010, 00:06:27
Quote from: Jon R on December 28, 2010, 01:42:55

MUFC.com og den slags styggedom du vil ha vekk, ja? Det burde jo Leeds-appen ordne?
haha, meget bra!!
The Future Is Bright,
The Future Is White!

SDalen

Quote from: Jon R on December 28, 2010, 22:09:21
Quote from: SDalen on December 28, 2010, 14:33:50

Takk for innspillene, gutter.  :)

Nå har 10 åringen allerede fått utforske det store internettet via Pcen til pappaen sin, og tro meg: Guttungen og vennene hans er tydeligvis mer "utforskende" enn hva dere var på hans alder. Vi har hatt flere prater om nettvett, men når gutta logger seg på det usikrede trådløse nettverket til naboen, kan det uansett være trygt å ha en viss kontroll over aktivitetene.  ;)

Såpass ja, men da forstår jeg!
Rogaland whites!