Lønnstaket til Leeds.

Started by h.b, August 27, 2006, 18:56:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Ser at Nisefar Bates har satt seg mål om at ingen i denne klubben skal tjene mere enn 6000 pund i uka.Da er jeg redd for at den dagen hvor kvalitetsspillere kommer til Leeds er over.Leeds vil da i fremtiden  være nødt til å hente inn over the top spillere eller spillere som aldri har bevist noe. Samtidig så vil våre beste spillere forsvinne fra Leeds fordi de får doblet lønna si et annet sted. Så mine venner.Ã...ssen kan fansen sitte rolig å se på at Leeds allerede nå er en liten klubb som bare vil bli mindre med tiden.[xx(]

Orkanger

Har man dårlig råd så har man dårlig råd....
D e håp i hængan snøre!

Tom S

quote:
Originally posted by h.b

Ser at Nisefar Bates har satt seg mål om at ingen i denne klubben skal tjene mere enn 6000 pund i uka.Da er jeg redd for at den dagen hvor kvalitetsspillere kommer til Leeds er over.Leeds vil da i fremtiden  være nødt til å hente inn over the top spillere eller spillere som aldri har bevist noe. Samtidig så vil våre beste spillere forsvinne fra Leeds fordi de får doblet lønna si et annet sted. Så mine venner.Ã...ssen kan fansen sitte rolig å se på at Leeds allerede nå er en liten klubb som bare vil bli mindre med tiden.[xx(]

Dei kan begynne med å fylle ER, sånn at vi kanskje har råd til å hente de beste igjen...

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

HåvardK

quote:
Originally posted by Tom S

quote:
Originally posted by h.b

Dei kan begynne med å fylle ER, sånn at vi kanskje har råd til å hente de beste igjen...

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

Godt poeng, Tom. Fansen sitter allerede rolig - i sin egen stue!

Dennis

En jeg kjenner var i England nylig. Han hadde snakket med den engelske garde og fansen holder seg borte fra ER med tanken på at noe må skje, med tanke på manager og priser...

Så sies det også at Ranieri har vært og sett Leeds flere ganger i det siste... Er vel også en god Bates-venn denne mannen.

Marching On Together!
Marching on together!

Jon R

Du har ennå ikke tatt inn over deg  at PL og "Leeds for Europa" er historie, har du Håkon? [:0]

Jon R.
Jon R.

h.b

Jeg nekter å godta at Leeds skal bli et middelhavsfarerlag. Leeds skal kjempe om medaljer. Så enkel er min tankegang når det gjelder Leeds.