Treningskamper 2025

Started by Kato, July 18, 2025, 21:52:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Kato

Manchester United - Leeds lørdag 19.juli

Uro i Man U-leiren med spillere som Anthony, Rashford,  Sancho, Garnacho og Malacia igjen på Carrington, spillere Amorim ønsker å bli kvitt. Ikke enkelt med prislappen og lønningene de gutta har. Zirkzee og Onana småskadet, og igjen i England. Cunha ny spiller, og de har altså klart å bruke halve sommeren før de i går ble enige med Brentford om Mbeumo. Men ikke klar.

Vi er midt i sommershopping, og vil sikkert være 3-4 spillere short fra det som starter Premier League.

Jeg tipper vi ser slik ut fra start:

Darlow

Bogle Rodon Bijol Gudmundsson

Ampadu Tanaka

James Piroe Gnonto

Nmecha

Benk: Meslier, Ramazani, Borneauw, Bamford, Byram, Gruev, Gray, Aaronson. Og sikkert 2-3 unggutter.

Så blir det spennende å se om Jack Harrison er med. Og evt Longstaff.

Treningskamp joda, men når man vet hva som står på andre siden så blir det vel i hvert fall en omgang med full rulle.

ar9

Får man z kampen på LUTV eller er det bare VGTV som gjelder?

Asbjørn

Første kamp pleier vel å være 45 minutter på de fleste. Spennende om Bamford blir med påtur.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: ar9 on July 18, 2025, 21:59:45Får man z kampen på LUTV eller er det bare VGTV som gjelder?
Ahhh. Har allerede betalt LUTV - har jo VG+ fra før. Jajaj...
Tell me  Tell me

Dylan

ar9

Quote from: Asbjørn on July 18, 2025, 22:02:06
Quote from: ar9 on July 18, 2025, 21:59:45Får man z kampen på LUTV eller er det bare VGTV som gjelder?

Da er det bare for deg å droppe ettermiddagsluren, så ligger du godt ann til å få m deg kampen Asbjørn 😄

flynn

Quote from: Asbjørn on July 18, 2025, 22:02:06

Da er vi to... Satser på at pengene går rett i transfer kitty 🐱

flynn

GeirO

Det er vel ikke nok å ha VG+? Du må vel ha VG+ Sport?
MOT

ar9

Ser at match pass på LUTV koster 5 pund og vg + sport koster 149kr mnd.
Men det går kanskje ikke å se det på LUTV i Norge så lenge VG har betalt for rettighetene?

Asbjørn

Quote from: ar9 on July 19, 2025, 13:12:26Ser at match pass på LUTV koster 5 pund og vg + sport koster 149kr mnd.
Men det går kanskje ikke å se det på LUTV i Norge så lenge VG har betalt for rettighetene?
Det er jo et poeng. Men vi pleier å bli hindret i å kjøpe på LUTV når andre har rettigheter. Og eg blei ikkje hindret i å kjøpe i går...
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Quote from: ar9 on July 19, 2025, 13:12:26Ser at match pass på LUTV koster 5 pund og vg + sport koster 149kr mnd.

Jeg kjøpte Match pass på LUTV nå og det kom ingen varsler om at kampen ikke er tilgjengelig i Norge. Det trur jeg har pleid å bli opplyst om i slike tilfeller før?
Ser Asbjørn postet samme budskap samtidig 😁

ar9

Quote from: Killa on July 19, 2025, 13:15:27

Jeg kjøpte Match pass på LUTV nå og det kom ingen varsler om at kampen ikke er tilgjengelig i Norge. Det trur jeg har pleid å bli opplyst om i slike tilfeller før?
Ser Asbjørn postet samme budskap samtidig 😁

Hmm.. pussig.
Er det annerledes siden det er VGTV som har rettighetene og ikke en «Tv kanal» tro?

Hvordan har dette vært tidligere pre seasons? Mener VGTV har hatt rettigheter tidligere og men husker ikke i farta.

Asbjørn

Kamp i morgen. :)
Leeds vs Villareal på Elland Road kl 16 (norsk tid).
Men den står også oppført på VGTV så denne gangen tenkte eg at eg skal klare å unngå å betale dobbelt. :)

Om noen vil lage kamptråd så vær så god. :)
Tell me  Tell me

Dylan

TK20

149,- for en mnd med VG? Dagens kamp og neste helgs Milan-kamp, begge med moderne opptaksfunksjonalitet? Må nesten slå til på det, selv om jeg egentlig foretrekker å gi penger til klubbens opplegg.

peacock

Betyr dette at kampen ikke kan kjøpes på LUTV?

Asbjørn

Quote from: peacock on August 02, 2025, 11:54:17Betyr dette at kampen ikke kan kjøpes på LUTV?
Forrige helg kunne man kjøpe på LUTV selv om kampen gikk på VGTV.
Tell me  Tell me

Dylan

Kato