Hvem skal spille spiss i de neste tre kampene?

Started by Runar, August 15, 2006, 22:33:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom S

Ja, sperr han inne og slepp han ikkje ut igjen før tdlegast neste sommar!

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

quote:
Originally posted by Carl Fisker

Enig, Jon R - albuebevegelsen var "aksidentell"[:p]

Hvor har dere det fra at Horsfields dytting og sparking av Mark Hudson sist søndag var et rent uhell? Horsfield snudde seg jo rundt med fråde om munnen og gikk til direkte angrep på Palace-forsvareren!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Tom S

Einig, vi treng ikkje ein påle på topp, men då krev det at Blackie legger om stilen deretter.

Håper Blake får sjansen ilag med Healy.

quote:
Originally posted by Per-Stian

Seks kampar va vel litt i overkant mykje. Betre å gi han tre kampars suspensjon og samfunnsteneste i denne perioden.

Eg syns ikkje vi treng nokon "tanksenter" på topp, så gjerne Blakey for min del. Dersom d blir Frazer i skadefråveret t Stone, blir d nok litt andre typar innlegg frå kant likevel. Trur difor at vi ikkje treng nokon utprega hovudspelar i femmmetaren.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

lojosang

Jeg syntes fraværet av muskler på topp var synlig i kampen. Healy fikk lite rom, og Blake var usynlig.
Vi trenger en bulldoser som kan rydde vei for Healy.

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

Jon R

quote:
Originally posted by lojosang

Jeg syntes fraværet av muskler på topp var synlig i kampen. Healy fikk lite rom, og Blake var usynlig.

Blake var ikke bare usynlig: Han bør snarest skvære opp med ballen og bli venn med den igjen. [V]

Jon R.
Jon R.

Peter7

Vi trenger en målscorer, som kan spille ved siden av Healy. Pr. i dag har vi ikke noen slik mann i stallen som ikke er skadet (hesten er i stallen, men han er ikke noen målscorer).

Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Peter7

... derfor bør vi bruke penger på en GOD spiss, selv om det skulle medføre et salg av vår alles kjæledegge "Killa" ...

Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

flynn

Jeg har tenkt mye og lenge og tror jeg mener dette:

Spissene våre, i alle fall Healy, Blake og Cresswell (og i alle fall Hulse (RIP)) er fullt på høyde med det beste i CCC, kommer i farta bare på WBA med Hartson og Nathan Ellington som en toppduo jeg ville byttet med. Alle våre tre er slik jeg ser det potensielle toppscorere i denne divisjonen.
Problemet tror jeg ligger i at våre spisser i likhet med omtrent alle andre i CCC ikke er noen Henry'er noen av dem. Med det mener jeg at de ikke klarer å lage masse mål omtrent på egen hånd, men er avhengige av andre rundt seg. De lagene som lykkes må derfor klare å etablere et trykk mot motstaderens mål, de må være tunge og som Thor-Rune Haugen ville sagt,- bite seg fast. Leeds pr idag blir for forsiktige og puslete, vi dytter ikke etter spillere og overlater dermed til spissene å forvalte lange fremspill eller håpefulle innlegg nærmest på egen hånd, og slike spisser har vi som sagt ikke.

Dette er nok sammensatt og skyldes nok sikkert delvis spillemateriellet vårt, men Blackwell kunne garantert bidratt til mer positiv og fandenivolsk innstilling. Det er gjerne hele laget som sammen klarer å etablere skikkelig trøkk, det hjelper lite med en og annen spiller. Dermed mener jeg dette først og fremst er lagledelsens ansvar å bedre.
Jeg er sikker på at våre spisser hadde fungert minst like bra som Reading sine i fjor, der kom nemlig laget inn i en flytsone som gjorde at man nærmest direkte fra avspark tok kommandoen i kampene. Det var sjelden behov for å "ta en Blackwell", nemlig å først sikre defensiv kontroll for så gradvis etablere mer spill på motstanderens banehalvdel. Dette er taktikkeri som funker for klasselag i Italia og Tyskland for å nevne noen, men ikke i CCC.
Våre enkeltspillere er rett og slett ikke gode nok til å spille ball-i-hatt med motstanderne, og med en defensiv tankegang fra start gir man fra seg initativet til motstanderene, og klarer sjelden å ta det tilbake.

Jeg vil derfor ha et Leeds-lag som kaster alle hemninger på båten og pøser på framover fra avspark. Vi får sikkert noen ekstra baklengs også, men du verden som det ville hjulpet målscorerne våre!

Flynn

Asbjørn

Jeg tolker dette som at Hors'en endte på fire kamper totalt...  

Sorry if posted before... men har ikke orket å komme gjennom alt de siste døgnene (men det har hatt m bedriftsfotball osv også å gjøre [:)])

He saw an animal as smooth as glass  Slithering through the grass
Saw him disappear by a tree near a lake  "Ah think I'll call 'im. a..

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan