Noke for oss

Started by Tom S, September 12, 2006, 16:06:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom S

Unsettled James Milner is ready to demand a transfer from Newcastle in January. (Mirror)

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Papi

Lurer vi han tilbake til CCC, skal eg ete den berømte hatten:) Ved eventuellt salg, blir det nok til ein Premier Leauge lag....

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

B-m

Vi trenger et skikkelig kick, og milner ville gitt denne effekten. Hadde vi signet Milner idag så ville det garantert kommet 10 000 flere tilskuere imorgen. Tror ikke Milner ville gjort underverker på banen (Er seff god).
Men vi trenger noe positivt ASAP, forhåpentligvis i form av et bra resultat i morgen..
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

marve

Men gutter vi har jo ikke penger til å hente spillere .

Dennis

Tror ikke det er sannsynlig i det heile tatt!

Vi har ikke penger til han!
Vi har ikke penger til å betale lønn ved et lån!

Vil Milner spille CCC?

Marching On Together!
Marching on together!

Sonny

Han var jo på det nærmeste klar for Villa like før vinduet stengte. Han går nok desverre til en annen PL klubb!

Tom S

Boothroyd er selvutnemt drømmer (ikkje tenker veteranen), og det har gitt rimelig suksess.
Kvifor kan ikkje vi også drømme litt???

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

quote:
Originally posted by Papi

Lurer vi han tilbake til CCC, skal eg ete den berømte hatten:) Ved eventuellt salg, blir det nok til ein Premier Leauge lag....

YESSS, det er gode nyheter. INNEN JUL ER VI ALLEREDE KLARE FOR PREMIER LEAGUE. [:D]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

samadhi

Milner er jo en lokal gutt som sikkert ville hatt en positiv innflytelse på dagens Leeds lag. Likevel er jeg ikke spesilet imponert over det Milner har prestert siden han forlot oss, synes ikke han har utviklet seg nevneverdig siden han var en 16-17 åring. Er en spiller som jobber og sliter mye og kommer helt sikkert til å klare seg bra i sin karriere, men er redd han forsvinner i mengden, mangler f.eks ekstrem kompetanse som fart og teknikk lik den Aaron Lennon innehar...

Det ville natruligvis gledet meg om jeg tar feil og han får en fantastisk karriere og da selvfølgelig etterhvert i helhvitt!!!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

veteranen

quote:
Originally posted by Tom S

Boothroyd er selvutnemt drømmer (ikkje tenker veteranen), og det har gitt rimelig suksess.Kvifor kan ikkje vi også drømme litt???

Joda, han er en selverklært drømmer. Disse "drømmeriene" hans går i all hovedsak ut på å sette seg svært høye mål. Grunnen til at han ikke liker ordet realisme, er at han mener det får folk til å fokusere mer på begrensinger enn på muligheter. Men skal man oppfylle sine drømmer, så må man også ha en plan - og det er her tenkingen kommer inn i bildet.

Boothroyd jobber etter en kortsiktig plan (nåtid-2 år), en mellomlang (2-5 år) og en langsiktig plan (5-10 år). Og siden han er istand til å ha flere tanker i hodet samtidig (noe som ofte kjennetegner gode tenkere!), så jobber han parralelt med disse planene.

Så det ene (drømmer), trenger selvsagt ikke utelukke det andre (tenker). [:)]