Mindre og mindre tillit for sjefen

Started by Kato, September 12, 2006, 14:54:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

BUTLER BLAST
By David Anderson
LEEDS skipper Paul Butler has told the Elland Road boo boys to lay off Kevin Blackwell and back the team.

A section of Leeds fans called for Blackwell's head after his team's third defeat of the season against Wolves on Sunday. Butler said: "We all need to stick together - the players, the staff and the fans. It's the only way forward."

Daily Mirror i dag.

SveinArve

ja, klart det... han har jo sikra plass han når KB er sjef..

------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Tom S

Eg er fortsatt av den oppfatning at Blackie bør få sitte og få gjere jobben sin.
Han skylder på "lady luck", einig i at det ikkje er reelt i det lange løp, men vi alle ser at det har vert litt stang ut og mykje skader på førstelleveren hittil. Blackie bør fa sjansen til å snu trenden med sitt beste mannskap.
Vi har jo spilt ein del bra fotball så langt, eg hadde vert mykje meir bekymra dersom det motsatte hadde vert tilfelle.

Ellers er det no ein gang sånn at, spesielt i fotball, lederstillinger bygger kun/mest på resultat. Og Blackie har ikkje dei på si side per no.

Blackie føler nok eit enormt press hittil i sesongen og det spørs då om han klarer å ta de rette grepa. No når publikum også vender seg mot han, trur eg han etterkvart sit på lånt tid. Rart med det, fansen har nok litt makt.
Mr.Bates er nok heller ikkje verdens mest tålmodige mann...

Som nemt først i innlegget vil eg at Blackie skal få fortsette, men er seff klar over at han ikkje er verdens mest rutinerte eller beste manager.
Det som er viktig er at dersom Blackie skal skiftast ut må det vere med ein proven sjef, og Mr.Bates bør ha ein erstatter klar før han evt svinger øksa mot Blackie.

Dette vil snu, også med Blackie.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Papi

Eg er av samme oppfatning som deg Tom S, men er i ferd med og bli dratt med på lasset til "skrikerne"

Har ikkje sikra meg Viasatpakken før no, så eg har ikkje fått sett nokre kamper, så vanskelig for meg og si noko om spelet våres, men har jo lagt merke til at det knapt scores mål...

Men om det skyldes manager, mangel på spillere eller noe annet kan diskuteres

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Kato

En nådeløs sak som ikke bare går på Kevin Blackwell, er at det var 16 000 på Elland Road i helga.

Det er like tragisk som resultatene hittil.

gelderdend

Hvis Lady luck er imot oss i år, var hun så definitivt med oss ifjor.

Blackie har mistet tillitten til fansen. Jeg tror han mistet denne tillitten i fadesen i Cardiff. 16 000 på elland sier det meste. Taper vi mot S'land imorgen kan han se seg etter en ny jobb i slutten av uka.