Blackie, ut eller inn ?

Started by B-m, September 09, 2006, 02:23:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Peter7

Han går nok ikke frivillig.

Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Sheridan

04/05 - En solid prestasjon.
05/06 - Godkjent. Meget bra frem til det gjenstod 10 kamper.
06/07 - Den negative trenden fortsetter. Ser ikke ut til å kunne klare å motivere spillerene lenger og spillet fremstår som veldig planløst. Time to go, Blackwell.

Kato

Viktig å gi Blackwell kreditt for alt han har gjort for oss frem til slutten av forrige sesong. Meget god jobb under veldig vanskelige arbeidsforhold.

Men han har løftet oss så langt han kan. Det neste steget håper jeg Alan Curbishley tar for oss.

AS2

Jeg har holdt kjeft lenge... og gitt Kevin sjansen...Men nå er jeg DRITT lei!!!
Nå må vi ha nytt managerblod inn på Elland Road.
Blackwell er rett og slett ikke dyktig nok. Han har gjort en bra jobb med å bygge opp igjen et lag som lå med brukket rygg. Men det er helt klart at han ikke evner å ta laget videre. Det vi trenger nå er en manager med en klar spillemessig plan. Synes ikke jeg har sett en klar strategi og et klart spillemønster de siste årene. Tror det er utrolig viktig med et spillemønster man jobber ut i fra. At spillerne har klare og kjente oppgaver i et spillesystem. De siste årene synes jeg det har blitt spilt mye på måfå...litt mye tilfeldigheter...og dette særlig i det offensive spillet til laget.

Jeg ønsker meg en manager med et klart definert spillemønster, som klarer å motivere spillerne til å yte maks i hver kamp og sist men ikke minst som tør å satse på de unge spillerne i klubben. Jeg er så lei av spillere, som er over middagshøyden.
Blir spennende å se hvor lenge Bates blir sittende stille i skinnstolen på styrerommet.... Håper han rører på seg i nærmeste fremtid!

Kato

For å forsterke det du sier om spillemønster: Vi har ikke scoret ett eneste spillemål på de fem siste seriekampene.

AS2

Ja, det sier faktisk det meste om det offensive!
Jeg har ingen favoritt som ny manager... En merritert manager som Alan Curbishley hadde ikke vært å forakte, men gi meg gjerne en "up and coming" manager også. Egentlig et fett hvem det er, så lenge manageren klarer å ta oss videre som lag og klubb.

Giske

Jeg har desverre ombestemt meg: UT
Noe så trøstesløst som gårsdagens kamp er det lenge siden jeg har sett.. Der var ingen glød, ingen PASHION! Sunderlands spillere hadde vilje i både offensive og defensive løp, mens våre spillere luntet rundt tilsynelatende uten mål og mening! og når laget mangler evne til å holde på ballen i mer enn 2 trekk, så blir det knus! Noe må gjøres, og da er det desverre lettere å sparke manageren enn å erstatte et helt lag..

Thomas

quote:
Originally posted by Sheridan

04/05 - En solid prestasjon.
05/06 - Godkjent. Meget bra frem til det gjenstod 10 kamper.
06/07 - Den negative trenden fortsetter. Ser ikke ut til å kunne klare å motivere spillerene lenger og spillet fremstår som veldig planløst. Time to go, Blackwell.

Noe jeg synes vi kan si om 04/05 sesongen også. Vi hadde heng på play-off, men sprakk ut på våren.

DON REVIE

veteranen

quote:
Originally posted by kato

For å forsterke det du sier om spillemønster: Vi har ikke scoret ett eneste spillemål på de fem siste seriekampene.

For å forsterke det du skriver om spillemønster: Vi har ikke scoret ett eneste spillemål i løpet av fire hjemmekamper!