Skrevet av Emne: That's life...  (Lest 4635 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Re: That's life...
« Svar #30 på: ſeptember 16, 2006, 06:06:55 »
quote:
Jamie Winter - til skotsk PL gratis Aberdeen, spilte fast første sesongen, men er nå på lån til første div der....



Fnis. Hva skjedde med utviklingen til denne fantastiske spilleren? Synes godt du kunne ha laget en egen tråd om dette, Runar. Såpass skylder du meg etter all kreden jeg gav deg da han fikk sjansen på førstelaget. [8D]

Jon R.
« Siste redigering: ſeptember 16, 2006, 06:12:57 av Jon R »
Jon R.

Runar

Re: That's life...
« Svar #31 på: ſeptember 16, 2006, 06:12:54 »
Trolig det samme som skjedde med utviklingen til Jermine Wright, JJ, Guppy, Hignett, Gregan og en masse andre midtbanespillere som ikke er god nok for Leeds.....

Under vurderer stallen....tror ikke det.

Hvem i all verden ville betalt 750.000 og mer for Lewis og Derry? hvilken verden lever vi her eller....

Seb - Beckford og Douglas blir vanskelig å vurdere prisstigning på så den e grei.....
 

Runar

Re: That's life...
« Svar #32 på: ſeptember 16, 2006, 06:21:27 »
Hehehe...greien var vel at du skulle spise hatten din dersom han var fast på aberdeen innen januar 05 eller noe - noe han faktisk var, som skjedde denne sesongen og på slutten av forrige vet jeg ikke....men han er jo gammel Leeds midtbanespiller så han fikk sikkert en alvorlig skade :-)


quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Jamie Winter - til skotsk PL gratis Aberdeen, spilte fast første sesongen, men er nå på lån til første div der....



Fnis. Hva skjedde med utviklingen til denne fantastiske spilleren? Synes godt du kunne ha laget en egen tråd om dette, Runar. Såpass skylder du meg etter all kreden jeg gav deg da han fikk sjansen på førstelaget. [8D]

Jon R.