når får vi ny manager?

Started by Bites Yer Legs, September 21, 2006, 00:14:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bites Yer Legs

blir spennende fremover nå.. om bates har ny mann klar allerede, om carver blir midlertidig manager i påvente av en ny mann eller om han faktisk får kjangs sjøl. i mine øyne hadde det vært spennende med carver i noen kamper, få sett hvor likt/ulikt hans leeds er blackwells.

uansett... MOT!!!
KEEP FIGHTING!!

ØysteinBL

Dette er ren gjettelek, men jeg tror vi har ny mann klar, og at han blir introdusert i morgen torsdag... Jeg tror ikke Carver blir midlertidig manager.

"The miracle today is communication. So let´s use it."

- John Lennon 1969

- John Lennon 1969

h.b

Jeg tor den neste manageren kommer til å renske fullstendig opp. Han henter inn sine egne folk som hjelpetrener etc

Peter7

Sr. sparket nok ikke jr. før han hadde en ny mann/kvinne klar.

Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

ØysteinBL

Er usikker på om total opprensking er fornuftig, i hvert fall ikke alt på en gang...

- John Lennon 1969

- John Lennon 1969

Lars E

Curbishley blir vår nye manager. Det er mitt tips. Leeds måtte skynte seg å sparke Blackwell nå fordi West Brom begynte å vise interesse i Curbs. Bates hadde rett og slett ikke råd til å gi KB tid til å prøve å snu dette hvis han ønsket Curbs som eventuell etterfølger.

Tja.. Helst ikke Wise, menmen..

Crainey 4 salg!

Forever Leeds

Forever Leeds

soumoh

Enig med deg, Larseirik. Tror det ble en hastesak for styret i Leeds med hensyn til WBA.

We'll be back.
We'll be back.

gelderdend

Håper selv på Curbs, men hører skumle rykter om Wise. Tror neppe det vil falle i god jord hos fansen selvom wise har gjort det meget bra med Swindon. Han er vel nesten like hatet som Keane på Elland Road. Vi trenger en manager som kan få folket tilbake på stadion, jeg tror Curbs er rette mann for jobben.

SveinArve

hvorfor er Wise hatet av Leeds-fansen egentlig?? Kan ikke huske noen episode der han var innblanda i?

------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

lojosang

quote:
Originally posted by SveinArve

hvorfor er Wise hatet av Leeds-fansen egentlig?? Kan ikke huske noen episode der han var innblanda i?

http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-

HALLO! Alle kamper Wise er involvert i er "episoder han var innblanda i."

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

Sleivind

Etter å ha sovet på det, så tipper jeg Bates velger den "billige" løsningen, nemlig å ansette Carver som ny manager for Leeds.

Dennis

Det vil i alle fall bety at det vil ta en stund før vi får se noen ny manager. En stund kan være en uke, det kan være en måned. Siden Carver ble ansatt som midlertidig manager, betyr det at vi ikke vil få noen ny manager inn dørene, verken i dag eller i morgen, eller i overimorgen.

Kanskje kommer mannen i landslagspausen?

Marching On Together!
Marching on together!