Adam Johnson?

Started by peacock, October 16, 2006, 21:44:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

peacock

Det hevdes på Waccoe at vi har lånt denne spilleren fra Boro (1 måned). Skal visst være ving.

Ferre

Har ikke sett noen link ennå. Ung venstreving, Lewis trenger seg en liten pause. Håper Carole får prøve seg på høyrekant mot Leicester, Douglas er ikke ving Carver!

-WE'LL BE BACK-

26Killa

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~912689,00.html

og der har vi han på 1 måndes lån...

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Karl Hot Shot

Det interessante med denne låneavtalen av en tidligere Carver-gutt fra Newcastle United, er jo at John Carver fortsatt er aktiv som caretaker manager. Ken Bates lar John Carver holde på med å låne spillere, og det kan bety at Carver skal holde det gående som caretaker manager ennå i noen uker?

SirOlsen

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Det interessante med denne låneavtalen av en tidligere Carver-gutt fra Newcastle United, er jo at John Carver fortsatt er aktiv som caretaker manager. Ken Bates lar John Carver holde på med å låne spillere, og det kan bety at Carver skal holde det gående som caretaker manager ennå i noen uker?

Ja, ut ifra den artiklen kan det nesten virke som om Carver har tillit som en evt ny permanent manager

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

h.b

baste

Carver får nu noen kamper til kan det se ut til, håper han har "guts" til å satse på litt yngre spillere som gidder å løpe i 90+... Håper 19 år gamle Johnson styrker stallen..

SirOlsen

quote:
Originally posted by h.b

Våkna Øisten

Ã...jada, kunne ikke sove hele dagen, når jeg har et så moro forum som dette å engasjere meg i [:)] hehe

Men i henhold til topicen, så når vi først har hentet han over fra lån, så hadde det vært moro om han kunne glimtet til... men 1månedslån synes jeg er .. ja, jeg synes ikke om det.. blir litt undernde..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

mads

gpde nyheder, wright og johnson er en LANGT bedre venstre side end Crainey og lewis...håber meget at Craver ville give Carole chancen på højre side igen, for så ser det ikke så skidt ud på papiret i hvert fald.

Premier League i næste sæson!

ragnar

Det som er intr å merke seg er at de to første JC har hentet på lån, er to konkurenter til Crainey og Lewis. Altså venstresiden vår.

Tør jeg tippe at Lewis forsvinner ut av første 11eren i morgen?

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

SirOlsen

Er nok riktig det som ragnar bemerker her.. er litt interessant å se at det førte grepet når det kommer til forsterkning av laget JC gjør, er å ta grep der vi har virkelig vært dårlig så langt denne sesongen... nemlig hele venstresiden vår..

Spørs om ikke vi får en start-11 uten Lewis og Crainey i morgen ja.. Når det gjelder Craieny, så selv om Stoke kampen var en fadese uten like, så tør jeg ikke tenke på hvordan den hadde blitt uten Wright der.. ikke for det, Wright skal ikke skrytes opp i skyene, men han skal heller ikke skytes! For jeg synes ikke han gjorde en så forbaskade dårlig jobb, jeg.. Det som var synd mot Stoke var at hele laget var en total kollaps.. og dette var vel debuten til Wright i Leeds trøya så vidt jeg vet.. og å komme i startoppstillinga og spille hele kampen uten at Crainey er skadet sier vel kanskje litt...

Er veldig spent på hva som kan skje med en forsterkning av midtbanen med en så ung gutt.. Jeg er som sagt i andre tråder veldig for at vi prøver litt unggutter innimellom. Det jeg IKKE er særlig keen på er å operere med 1 måneds lån.. er det nok tid tro?.. og hva om han finner seg til rette og faktisk gjør det bra, så må han dra etter 1mnd og så er vi tilbake i samme problem som før han kom..

På en annen ide, så liker jeg tanken på at det kan bli konkurranse om plassene på laget.. lån eller ikke lån.. fårhåpentligvis kan det bidra til å løfte i det minste innsatsen.. bare der er det EKSTREMT mye å hente ut ifra Stoke kampen.. Ã... få til avslutninger som sitter i nettmaskene til motstanderen bør og komme snart... og gjerne FØR vi blir overkjørt!

Og aller helt skulle jeg likt å se Warner tilbake i kassa igjen.. de kampene jeg har sett av ham har han jo vært kanonbra! Det jeg fikk se av Neill Sullivan på lørdag... a-a... nada-nada... njet-njet...  ikke bra ikke bra...
Warner har i allefall imponert meg. En kar jeg veldig gjerne skulle sett blitt på Elland Road.. men uansett.. en keeper er en sisteskanse.. først og fremst bør vi IKKE lekke som ei sil i forsvaret.. der og er mye som enda gjenstår..!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Bites Yer Legs

ah, dette er en bra spiller. men er lei av lån dog, ingen kontinuitet
KEEP FIGHTING!!

SirOlsen

quote:
Originally posted by bite yer legs

ah, dette er en bra spiller. men er lei av lån dog, ingen kontinuitet

Så enig som man bare kan bli i det!...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

MrK

3 valg i Boro med 4 kamper uten helt å imponere - vi får se.
Tør minne om at Aaron Lennon ikke slo ut i full blomst før han kom til Spurs!
Så det er lov å håpe - 1 mnd lån er muligens litt kort!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Jon R

1 mnds lån av en 19 år gammel spiller jeg aldri har hørt om, får meg ikke til å hoppe i taket av ekstase akkurat. Det må da være like bra å bruke Carole på høyre hvis vi skal ha en typisk ving i laget? Blir vel litt som Graham, han vi lånte fra samme klubb ifjor. Bruk heller ressurser på å bringe inn en stopper med fart. Det må da finnes noen ledige på markedet i PL?

Jon R.
Jon R.

ragnar

Lån vil jo som regel alltid være kortsiktig. Og når transfervinduet er stengt må en dessverre være kortsiktig skal en få inn nye spillere. Om en ikke er heldig å snappe opp noen på gratis da.

Gutten må i det minste få lov til å vise hva han kan før det kommer noen dom. Men hopper ikke i taket som noen nevner her nei.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Per-Stian

Når vi me skrekk og gru kunne sjå at Stoke hadde henta inn gode lånspelarar som Lee Hendrie og Andy Griffin, bør vel ein klubb som Leeds klare å hente inn nokre kvalitetsspelarar. Dette e ikkje nokon førehandsdom av Johnson, men heller eit skrik om krisehjelp (spesielt på stoggarplass). Ska dog innrømme at vår lånspelar Alan Wright gjorde ein bra figur trass d store tapet i helga.

pale

Men hvorfor får ikke Foxe muligheten til å prøve seg da?
Han har jo spilt stopper i PL før, det er ikke sikkert vi har noe problem på den plassen...

Lids

Adam Johnson is lined up to make his Championship debut tonight - with a glowing testimony from Boro team-mate Jonathan Woodgate.

The 19-year-old winger has joined Leeds United on a month's loan and is expected to be pitched straight in this evening's clash with Leicester City at Elland Road.

Johnson revealed that he spoke to former Leeds favourite Woodgate before moving to the struggling Yorkshire club.

He said: "I spoke to Woody and he wished me all the best.

"He told me it was a great club, to enjoy it and asked me to pass his best on to everyone at Elland Road."

Thomas
Thomas