Blues band i Mysen med Leeds trommis!

Started by SirOlsen, October 13, 2006, 09:17:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SirOlsen

Lørdag 21oktober spiller blues bandet Blue-Fusion i Mysen.
Nå skal det nevnes at trommisen er ihuga Leeds supporter..

Info om bandet og demoinnspillinger kan høres på www.blue-fusion.org

Konserten er utsatt på ubestemt tid

Beklager dette
(i tilfelle noen faktik hadde tenkt seg dit!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

ToreLA

Og denne trommisen er ikke tilfeldigvis deg? :)

----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes

ToreLA

Det hørtes forøvrig tøft ut! Groovet bra. God tromming.

Forøvrig tror jeg ikke dere er det første bluesbandet med Pride and Joy på repertoaret! :)

----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes

SirOlsen

quote:
Originally posted by ToreLA

Det hørtes forøvrig tøft ut! Groovet bra. God tromming.

Forøvrig tror jeg ikke dere er det første bluesbandet med Pride and Joy på repertoaret! :)

hehe..... jo... du har nok rett i at det er meg.. [:I]

Men, når det er sagt, så er det jo en glimrende unnskyldning for meg å ta på meg drakta bak trommene når vi er ute og spiller.. (tror ikke enkelte i bandet er overhappy for det, men det får nå så være..) [:D] hehe

Takker for komplimentet forresten. Nå er ikke vi så veldig fornøyd med demoen vi spilte inn der, men vi har nylig vært i studio og har en demo på vei inn til mastering nå, som nok kommer til å havne ut på siden om ikke så veldig lang tid :)

Nei, Pride & Joy er nok mange flere band som bruker, men det er en lettspiselig blues låt med tradisjonelle røtter som bryter litt med det andre vi spiller.. ellers er det jo en rød tråd i Blues i alt vi spiller da [8D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

h.b

Øisten.Bare du ikke kjøper musikkinstrumenter fra Carlos Musikk så skal jeg være blid. Trenger du instrumeneter til en rimelig pris, så kjører jeg for Norsk Musikk Distrubisjon og får gode rabatter

SirOlsen

h.b: ahh, kontakter får en ikke nok av.. med tanke på at jeg har svidd av over 50.000,- i trommeutstyr bare det siste halvåret, så er kontakter fine å ha [;)]. Vet du om dem har noe hjemmeside/katalog?

Carlos Musikk har jeg ikke noe kjennskap til forresten... åssen det?

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

h.b

gå inn på http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/18/nmd//company.htm
Hvis du trenger Katalog kan jeg sende deg det
Skal du bestille noe derfra så må du gå om meg, ellers så henviser de deg til en forhandler
Carlos Musikk er en kjeltring.Han lover uten å holde det

SirOlsen

Okai, skal ta å sjekke det ut litt nærmere [:)] Takk forresten! [:)]

Så det funker ikke med det gode gamle; "hei, jeg skal ha denne cymbalen som koster 5000,- men jeg trenger vel ikke betale mere enn 3000,- fordi jeg kjenner jo Håkon"-trikset da?... [:D] tæhæ

Da er han isåfall en av mange... herregud så mange useriøe aktører det er der ute.. Men jeg pleier ofte bruke et knippe privatpersoner til å få tak i spesielle ting til meg, som importerer direkte fra statene.. [:)].. Men generelle ting som stikker, skinn, stativer osv osv osv handler jeg jo som regel hos forhandler... men klart,... å spare noen kroner skader ikke.. det er langt derifra billig å være kresen på utstyret som trommis! [:o]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

h.b

Øisten.
Dette hører vel hjemme under på tur, mendet er et rom ledig til deg hoe hu leeds dama i nov-desember. Jeg har omrokert litt og greid ¨få hele turen med overnatting for under 1500 kroner. da må vi dra onsd 29 nov (kveld) og retur mandag 04 dese

SirOlsen

quote:
Originally posted by h.b

Øisten.
Dette hører vel hjemme under på tur, mendet er et rom ledig til deg hoe hu leeds dama i nov-desember. Jeg har omrokert litt og greid ¨få hele turen med overnatting for under 1500 kroner. da må vi dra onsd 29 nov (kveld) og retur mandag 04 dese

Wow... det høres faktisk ut som om det passer ENDA BEDRE enn det første forslaget... kødder du?.. 1500,- for hele reisa og oppholdet?...!!!!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

h.b

kødder ikke. Bor hjemme hos en jente som leier ut noen rom.Ryan Air fra Sandefjord til Liverpool og Liverpool til Sandefjord tilbake

SirOlsen

h.b: wow.. er ikke det helt sjukt billig?? [:o] Hva bør jeg regner med i penger utenom de 1500?.. kampbilletter, ølpenger, mat osv?... drakt har jeg jo med navn og nummer bak av nyeste sort, så... [:p] hehe

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

h.b

Ølpenger,Togpenger fra Liverpool og til Leeds,Kampbiletter og det aller viktigste penger til en hagle. I tilfelle vi treffer Bates.
Sjekka med togpriser i England. En togtur koster fra 20 pund og nedover

SirOlsen

Hahaha! [:D] Nå drar jeg ikke akkurat til Leeds for å være noen "hitman" da [:p] hehe..

Men jeg skal innrømme det kribler veldig i magen.. skal jeg endelig for første gang i mitt straks 26 åer lange liv få stå på selveste Elland Road og heie på Leeds?... ahh.. det hadde vært så sinnsykt moro det! [:)]

Men har du noen ca formening om hvor mye en bør regne med i penger utover de 1500?.. jeg er ikke kjent med prisnivået der borte..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

h.b

200-250 pund hvis du ikke drikker alt for mye da.Jeg regner med 400 pund på meg

SirOlsen

det er ca 2500-3000 kroner det, er det ikke?..

Ja, nå er jeg ikke av den typen som har mest tid til å drikke i den jobben jeg har, så jeg tåler naturlig nok ikke så veldig mye heller.. hva koster en halvliter sånn ca der borte da?

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

h.b

R - R

Ja, viss du i gjennomsnitt omlag 25 kroner for ein pint, så ekje du så langt frå sanninga... og kjøper du middag på puben, så blir d ca. 6-7 pund der. Du kan eigentleg gjere d så billig som du vil[:)]

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

h.b

hvis jeg ikke husker helt feil så er det en pub i nærheten av La Comida som tar 1,2 pund for pinten

SirOlsen

Wow!.. og jeg som er vant til å betale 50,- for en halvliter her i Norge!.. ahh.. nei, dette må jeg prøve å få gjort noe med.. det kan jo bli en opplevelse for livet!

Men da blir jeg borte for hundetrening og kommer ikke tilbake her på forumet før etter kampen ikveld.. av den grunn at jeg ikke ønsker vite resultatet før jeg har sett kampen selv [:)]

Vi hørs folkens!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

h.b

hvis du vil være med , mail meg.