Pressekonferanse

Started by Leeeeeeeeeeeeds, October 16, 2006, 02:13:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DOFFER

Noen som vet når pressekonferansen holdes?

¤DOFFER¤
[img=right]http://www.brazzilport.com/images/smiles/horse1.gif[/img=right]
[img=right]http://www.sloganizer.net/en/image,Leeds-spc-United,yellow,blue.png[/img=right]
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Ferre

Fra waccoe:

there isn't one

Yorkshire Radio were talking about a Press Conference yesterday but that was for the Leicester game as is usual the day before a game.

Someone's got crossed wires.

Vet ikke om det stemmer da...

-WE'LL BE BACK-

Lars E

Det va jo kjedlig.

Forever Leeds

Forever Leeds

stian

faen, vi får ikke engang en overraskende pressekonferanse å glede oss over...

'They're the second best team in the world, and there's no higher praise than that.' KEVIN KEEGAN

SirOlsen

Det eneste som er verdt å ta opp på en pressekonferanse nå er at vi duger ikke! Men det vet vi jo alt, så hva hundan skal vi med en pressekonferanse?... hrmf.. jeg er så sint.. jeg er så sint at jeg holder på å sprekke!!!!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Lids

Trodde ikke du kunne bli sint, Øisten. [:)]

Thomas
Thomas

Robert H.

Nå hørtes du ut som Karius når Jens kommer med tannbørsten [:D]

quote:
Originally posted by Øisten Olsen

Det eneste som er verdt å ta opp på en pressekonferanse nå er at vi duger ikke! Men det vet vi jo alt, så hva hundan skal vi med en pressekonferanse?... hrmf.. jeg er så sint.. jeg er så sint at jeg holder på å sprekke!!!!

MARCHING ON TOGETHER!

SirOlsen

quote:
Originally posted by Lids

Trodde ikke du kunne bli sint, Øisten. [:)]

Thomas

Hehe, huff.. jeg var så bedrøvet og grinete etter jeg hadde sett denne kampen, og ikke spent hele kroppen i håp om utligning.. så dette ble nok skrevet litt i "affekt" etter kampens hete.. [:I]

quote:
Robert H. Posted - 18 Oct 2006 : 10:05:02
--------------------------------------------------------------------------------
Nå hørtes du ut som Karius når Jens kommer med tannbørsten

Hehe [:D].. uff.. ja, jeg var så sinna så sinna, men samtidig hadde jeg bittelitt av vettet i behold, så jeg måtte prøve moderere ordbruken min litt.. husk jeg er fra litt lengre "nord" oppe i landet, så det kan brått slenge seg inn noen gloser som kan bli litt vel kraftige for enkelte her inne vettu [;)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

h.b

en fisker er en fisker og har ikke lært seg skjønnspråk.Du er tilgitt Øisten

SirOlsen

quote:
Originally posted by h.b

en fisker er en fisker og har ikke lært seg skjønnspråk.Du er tilgitt Øisten

Pass deg nå [:p] ellers må JEG innkalle til pressekonferanse hvor jeg forteller hvor sint jeg er på dere og for at vi taper om dagen! [:(!]
[:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-