Pressekonferanse

Started by Leeeeeeeeeeeeds, October 16, 2006, 02:13:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Ranieri er velkommen. Men nå så tar jeg ikke mye feil hvis jeg sier at den pressekonferansen er på samme dag som Curbishley har sagt at da er han tilgjengelig igjen. Måtte jeg ikke ta feil

Sølvreven

quote:
Originally posted by h.b

Ranieri er velkommen. Men nå så tar jeg ikke mye feil hvis jeg sier at den pressekonferansen er på samme dag som Curbishley har sagt at da er han tilgjengelig igjen. Måtte jeg ikke ta feil

Hey h.b. Curbishley er også et stort navn? Ikke sant? Anyone will do. Bare det er en manager som kan skape litt blest og forhåpninger, så er jeg i utgangspunktet fornøyd, og ikke minst INVESTORER.

Go Leeds Go

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

h.b

Jeg håper på
1;Ranieri
2:Curbs
samt at Leeds er solgt til en med ræva full av penger. Og ikke som Bates med ræva full av kaktuser.
Bates tror tydeligvis at et pengetre er en kaktus

Sølvreven

quote:
Originally posted by h.b

Jeg håper på
1;Ranieri
2:Curbs

Da er vi enig h.b.[;)] P.s: Står h.b. for HB? [8D]

Go Leeds Go

h.b

h.b står for mine initialer . Som n betyr helvetes bane.
det er slik bortelaget følte Elland Road for noen år siden

SveinArve

Det kjekkeste med denne topicen er at alle er venner igjen og skøyer og har det morsomt i lag. Og det skulle bare en god nyhet/rykte til:)

Jeg håper at Bates trekker seg og selger klubben til noen som vil satse, har visjoner, vil opp i PL, har mange kontakter osv osv..

Men jeg tror at det er at vi får litt penger fra Chelspy...

------------------------------
http://www.godoyil.no

Svein-Arve Alnes, 95188625
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Sølvreven

quote:
Originally posted by h.b

h.b står for mine initialer

Det var bare en spøk, Håkon. Men det blir spennende å se hva som skjer på pressekonferansen, men jeg har ikke de helt store forhåpningene til KB. Dessverre

Go Leeds Go

SirOlsen

Uff, for min del kunne det like gjerne vært tirsdag nå, for nå begynner jeg virkelig å bli nysgjerrig på hva som kommer..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

h.b

Det blir ofte barn av det som kommer[:)]Tror faktisk at Det blir presntert en ny manager
quote:
Originally posted by Øisten Olsen

Uff, for min del kunne det like gjerne vært tirsdag nå, for nå begynner jeg virkelig å bli nysgjerrig på hva som kommer..

MARCHING ON TOGETHER!

SirOlsen

h.b: bruser "gutta i pungen" din litt ekstra idag?.. virker slik serru.. [:D]

Ja, det kan virke slik.. men for å være helt ærlig, så er det av svært mange sportslige og usportslige grunner jeg virkelig skukle ønske at det er eierskifte pågang.. Bates blir jeg brre mindre og mindre glad i.. Samma hvor mye gjeld han har reddet oss fra.. (jfr. skriverier i Kampprogrammet mot Stoke..)

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

MacMurder

Rart at ikke pressekonferansen blir nevnt på div. engelske forum. Håper fremdeles på Claudio med Curbs som andrevalg. Tror nok vi nå vil ende opp med McAllister.

SirOlsen

Kan virke slik ja, MacMurder.. Uansett hva det nå enn blir til managermessig, håper jeg i allefall det blir noen som greier jobben.. hadde ikke gjort meg noe å bli orntlig positivt overrasket nå, nei.. Så den pressekonferansen kan jo bli spennende....

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ferre

Håper på Ranieri eller Curbs! Men det er nå veldig sterke rykter om at McAllister er styret sitt førstevalg. Tror personlig at Macca IKKE er den rette mannen for Leeds nå.

Blir uansett veldig spennende dette!!

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Tja, jeg for min del, har vel liten tro på hverken Raneiri eller Macca.. men nå kjenner jeg veldig lite til deres egenskaper som manager, å det er veldig vanskelig å si... Men når det gjelder Curbs, så er jeg litt mere positiv til..
Spørsmålet er vel heller hvem som gidder ta i ett tak med Bates som sjef..

Men for alt vi vet, er ikke managerspørsmålet engang noe som blir tatt opp i pressekonferansen.. Er jo nevnt noe om overraskelser.. og det skal ikke forbause meg om at vi får oss et par stykker på tygga... hva nå enn det skulle kunne være.. men i disse dager er jeg nesten forberedet på det værste omtrent.. så får jeg heller bli positivt overrasket [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

soumoh

We'll be back.

chief

Eller kanskje nyheten er at Ken Bates selger til investor med feit lommebok.

Det hadde vært saker!

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

h.b

Det er ikke et sted på nettet hvor en pressekonferanse er nevnt. Så dette er nok bare noe tull. Det blir ikke noen pressekonferanse.Hvis jeg tar feil så vil jeg ha en link til dette

flynn

Er det ikke pressekonferanse en gang i uka uansett da? I så fall er det vel ikke så rart at denne ikke er omtalt spesielt?

flynn

h.b

i dagens situasjon, så ville en pressekonferanse som skal inneholde en eller to overaskelser virkelig satt fart på spekulasjonskarusellen.Oops jeg fant opp et nytt ord

Karl Hot Shot

Tipper George Graham er på vei inn døra på Elland Road igjen! Kevin Blackwell holdt jo hus i Luton (utenfor London) hele tida mens han var i Leeds, da må vi nå takle at George Graham lever i London. Graham kan gjøre de grepene som er nødvendige i vår nåværende krisesituasjon.

Ferre

Tror nok det ikke blir Graham! Tipper det blir McAllister, desverre.

-WE'LL BE BACK-

Karl Hot Shot

Jeg skal på ingen måte undervurdere hva Gary McAllister kan få til som manager. Han var en leder på banen og viste i Coventry City at han også var en god leder fra sidelinja. Men jeg tror likevel at Bates sikter høyere enn som så. Ken Bates kommer til å satse på "et sikkert kort". Det betyr forhåpentligvis Curbishley, Ranieri eller Graham.

Karl Hot Shot

Alan Curbishley er ikke "fri" til å signere kontrakt med ny klubb før 2. november (fordi han da vil motta en bonus på £1 mill for å ha holdt Charlton Athletic i Premier League). Dersom det kommer en ansettelse denne uka, blir det altså ikke Curbishley (hvis det ikke fins en åpning i kontrakten hans som gjør at Curbishley kan skrive en foreløpig kontrakt med ny klubb før 2. november). Jeg tipper Ken Bates har tatt seg en prat med en av gamlekompisene sine, Ranieri eller Graham.

Ferre

Håper på Ranieri, men McAllister er i følge waccoe (ja jeg vet) styrets favoritt. Men men, vi får vente å se i spenning.

-WE'LL BE BACK-

wilko92

Paul Hart er nå ledig......

h.b

Jeg vet ikke hvor du har dette fra, men det forundrer meg ikke om denne bonusen bare gjelder det å signere for en annen Premier League klubb. En CCC klubb faller vel utenfor der
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Alan Curbishley er ikke "fri" til å signere kontrakt med ny klubb før 2. november (fordi han da vil motta en bonus på £1 mill for å ha holdt Charlton Athletic i Premier League). Dersom det kommer en ansettelse denne uka, blir det altså ikke Curbishley (hvis det ikke fins en åpning i kontrakten hans som gjør at Curbishley kan skrive en foreløpig kontrakt med ny klubb før 2. november). Jeg tipper Ken Bates har tatt seg en prat med en av gamlekompisene sine, Ranieri eller Graham.

trosetti

Dette er jo faktisk den eneste gode nyheten vi har hatt på veeeeeldig lenge, og vi vet ikke en gang hva det er enda! Dette er for meg sesongens desiderte høydepunkt. Det sier litt om sesongen hittill![:p]

Jogging is for people who aren`t intelligent enough to watch television!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Dennis

Vil vi ha George Graham??

Husk sist folkens. Da scoret vi minst av alle lag i samtlige divisjoner i det engelske ligasystemet. Vi var vel ikke så langt unna det i fjor. Vil vi dit igjen??

Marching On Together!
Marching on together!

Jon R

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Husk sist folkens. Da scoret vi minst av alle lag i samtlige divisjoner i det engelske ligasystemet. Vi var vel ikke så langt unna det i fjor. Vil vi dit igjen??

Den første sesongen han var der, var det sånn. Etterhvert ble vi gradvis bedre offensivt, ikke minst gjennom introduksjonen av Jimmy Floyd Hasselbaink. Hvis det er en Graham kur som skal til for å redde et synkende skip, foretrekker jeg det fremfor League One fotball. Spørsmålet er heller om Graham holder mål og er moitvert nok, etter mange år borte fra toppfotballen. Graham og Hart som ass.trener, kunne vært et spennende team, selv om det naturligvis aldri vil skje. Hart sa jo opp jobben som juniortrener i Leeds, etter sigende grunnet manglende interesse for ungdommene fra daværende manager George Graham. Noe å tenke på for Graham tilhengere, som samtidig ønsker seg større satsing på spillere fra akademiet.

Jon R.
Jon R.

Karl Hot Shot

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Marching On Together!

Vi scorer jo uansett minst mål av alle lag i The Championship, så så mye verre kan det vel ikke bli med George Graham? Han vil jo først og fremst tette igjen bakover, og det trengs etter 19 baklengs UTEN George Graham.