Ã… herregud for noen...

Started by Kickthemdown, November 30, 2006, 09:19:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kickthemdown

.. Lettkjøpte mål Burnley får mot oss. Så akkurat målene på Lufc.com.

Jeg gremmes over forsvaret. Særlig Ugo på 0-2 er barnehagenivå.Burnley spiller får ballen feilveendt på 14 meter, ugo står 2 meter bak å ser på istendenfor å kline til jæ***** ! Han snur seg og triller den inn i hjørnet bak en håpløs keeper...

Æsj!! [xx(] Trudde Ugo skulle være litt kvalitet jeg...

Mvh

Killa

Kickthemdown

Opps glemte å nevne Foxe. Sånne røde kort er det null tilgivelse å få får. Direkte idiotisk og meget riktig idømt. Foxe faller og ser at ballen er på tur mot en burnley spiller SÃ... strekker han ut armen å slår bort ballen!! Ren og skjær idioti. Ã... det var midt på banen, ikke ute på hans backplass... Så ingen kan klage på det. [:(!]

Bli frisk Killa![:)]

Killa

SirOlsen

Aiai... er det virkelig så ille?... hva er det som skjer med forsvaret vårt da?!!...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

ragnar

Det som skjer er at de fleste i forsvaret vårt faktisk er middelmådigheter som i en ideel verden ikke engang hadde vært på reservelaget til Leeds.

Men det må handles i januar. Wise bør få en sum nærmere £5m for å rette på saker og ting. En ny keeper bør komme inn, en ny midtstopper og en kreativ sentral midtbanespiller. Bare for å nevne det mest prekære.

Men jeg har lurt på dette med press av ballfører på dagens Leeds. Hvorfor i svarte rygges det nesten inn i egen 5meter før det gåes på ballen. Dette var spesielt synlig Under Blackwell/Carver. Jeg har ikke sett noen kamper med Leeds under Wise så jeg vet ikke om dette er blitt tatt tak i, men denne ryggingen må det jo bli slutt på.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Dennis

Se på det på en positiv måte!

Barnehagefeil er enkle å luke bort, det er ikke like lett å rette på saker og ting hvis ethvert lag rundspiller oss.

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Kickthemdown

Dennis

Ved det første målet var det en blanding av udyktighet og uflaks, som bunnlag selvsagt har mye av. En Leeds spiller bommer på ballen, slik at nestenmann får den overraskende(?) på seg og klarerer elendig. Markeringen på mannen som scorer er heller ikke bra!  Mulig å luke bort...

Ved mål nr to, er det elendig av Ugo Ehiogu. Presser ikke opp i spilleren innenfor egen sekstenmeter. Utilgivelig! Men det må også være mulig å kvitte seg med slike feil! Håper Ugo kommer i form fortest mulig og danner par med Kilgallon.

Fint mål av Healy etter flott pasning av Crainey!

Proud to be LEEDS!
Marching on together!

ragnar

Nå vil jeg nå si at det ikke er så store barnehage feil, at det ikke kan rettes opp i, som resulterer i målene. Det første målet kommer etter en dårlig klarering, og på det andre er Ugo litegrann treig for å si det mildt, men dette kan skyldes manglende kamptrening og ikke en mangel på kvalitet. Dette er som det sies feil som kan lukes ut. Klareringer inn igjen i farlig sone lukes ut. Det siste gule kortet til Foxe er jo helt tullete.

Crossen fra Crainey og avslutningen fra Healy var det imidlertid klasse over.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Dennis

quote:
Originally posted by ragnar

Nå vil jeg nå si at det ikke er så store barnehage feil, at det ikke kan rettes opp i, som resulterer i målene. Det første målet kommer etter en dårlig klarering, og på det andre er Ugo litegrann treig for å si det mildt, men dette kan skyldes manglende kamptrening og ikke en mangel på kvalitet. Dette er som det sies feil som kan lukes ut. Klareringer inn igjen i farlig sone lukes ut. Det siste gule kortet til Foxe er jo helt tullete.

Crossen fra Crainey og avslutningen fra Healy var det imidlertid klasse over.

*Champions of CCC 06/07*

Enig der!

Som jeg prøvde å si også, det ville vært mye verre hvis vi (fortsatt) ble utspilt i alle bauger og kanter. Nå er vi mer på høyde med de andre lagene, Blake herjer og når\om feilene i eget forsvar lukes bort, samt at vi får selvtillit, vil vi spille som et topplag.

Proud to be LEEDS!
Marching on together!

KeyserSoze

Handsen til Foxe er jo helt meningsløs. Hva f... er det han tenker på??

SirOlsen

Healy skal ha for den... veldig fint mål.. sånn er det vi vil se ham!..

Når det gjelder forsvaret, så er det som det sies, det rygges og rygges, bom så sitter den der.. Vet ikke helt hva jeg skal si om det andre gule til Foxe jeg.. hva i helsikes han skal ut med den hånda for når han går ned, skjønner jeg ikke.. totalt unødvendig.. Så det var vel ganske fortjent slik jeg ser det.. Men om det klassifiserte til rødt.. jaja.. det er nå gitt, så er vel ikke stort en får gjort med det..

Men man ser her og som vi har sett mye av før denne sesongen, at vi slipper motstanderne for lett med ball til alt for nært målet vårt.. Og med Stack`s kaliber blir det livsfarlig!..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

KeyserSoze

Det er vel ikke noe å diskutere om det klassifiserte til rødt eller ikke. Viljehands er gult kort, og gult+gult=rødt. Kan ikke si noe på det. For en idiot (Foxe altså).

Iflg kamprapporten og radiokommentatorene så var det dog andre ting å påpeke på dommeren. Bl.a Westlakes gule var visst helt drøyt.

Bites Yer Legs

Forferdelig klarering på 1. Heath har fått skylden for andremålet, men det var jo vitterlig Ugo som ikkje kom seg orntli opp i Gray. Ser også ut som Ugo nøler litt og tror Westlake(?) skal plukke opp ballen. Derry ser ut som om han er falt fra himmelen på skåring nr. 2, våkne mann!! Touchen fra Gray er langtifra perfekt, skulle være muligheter for nærmeste midtbanemenn å plassere seg slik at ballen kan klareres. Problemene på målene ser ut til å være igjen at vi faller inn i boksen, og avstanden mellom lagdelen blir for store. Tror og håper problemet er svinnende.
Ka ska forresten Gray med å juble som en galen en foran leeds-supporterne etter? Han bør vite bedre, skuffet.. alltid likt fyren og eg syntes vi slapp han altfor tidlig(men det er vel ikkje fansen sin feil?)

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Ferre

Det er helt klart at forsvarsrekken vår må forsterkes, det er vårt desidert svakeste ledd!

-WE'LL BE BACK-

Leeeeeeeeeeeeds

Foxe oppfører seg direkte amatørmessig. Rett ved midtbanen for det første. For det andre ingen umiddelbar trussel for noen overgang for Burnley. Rett og slett idiotisk kort. Og la oss bare gjøre det helt klart. Det var viljehands og dermed gult kort!!

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Masinga

Idiotisk hands av Foxe.

Det skrives veldig mye om forsvaret. Men jeg er av den oppfatning at midtbanen til Leeds er det desidert svakeste leddet. Når det svikter på midtbanen, svikter alt. Forsvaret blir dårlig og angrepet likeså.

Nå må det hentes inn folk med holdning på midtbanen! Alle lag trenger muskler, et defensivt anker på midten. Og alle lag trenger en kaptein som viser vei og kan motivere. Ikke meg i mot om man er kreativ i tillegg, men det er kanskje for mye forlangt på dette nivået.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Lars E

Faktisk bra av Crainey på Leedsmålet.[:0][:0][:0]

Forever Leeds

Forever Leeds

auren

Det er vel slik at ved et hvert mål som et lag slipper inn kan man finne en syndebukk. Var vel også dårlig press av Burnleyspillerne på Crainey og Healy ved Leeds flotte redusering. Ser at Kilgallon vil at Ugo skal kline til jæ****. Det fører som regel til straffespark godeste Killa. Men skal være enig i at Ugo var noe passiv.
Heath sin klarering er ikke bra, men han får ballen bak seg, så hva skal han gjøre? La den passere?

auren, som ikke gidder å analysere seg grønn... Her er det Hayden Foxe som må ta på seg skylda for ett eller tre tapte poeng!

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lars E

Enig der, Foxe er syndebukk etter disse tapte poengene.

Foxe 4 salg![;)]

Forever Leeds

Forever Leeds

lojosang

Healy på benken, og VIPS scorer han mål igjen. Det jeg alltid har sagt. Mannen er en super-sub og spiller alltid dårlig når han får tillitt fra start. [:)]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Peter7

quote:
Originally posted by Larseirik

Faktisk bra av Crainey på Leedsmålet.[:0][:0][:0]

Forever Leeds

[8D][8D][8D]

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

HåvardK

quote:
Originally posted by Ferre

Det er helt klart at forsvarsrekken vår må forsterkes, det er vårt desidert svakeste ledd!

-WE'LL BE BACK-

Ja, nå får jo Foxe tilbud om ny kontrakt...