Gregan til Oldham

Started by Ferre, November 08, 2006, 19:10:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ferre

På lån til 1. januar. Greit å la noen andre betale lønna hans når han ikke kan spille for oss.

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~924983,00.html

-WE'LL BE BACK-

samadhi

Helt greit. Gregan var etter min mening det største bomkjøpet Blackwell gjorde. Husker hvor mye tid og ikke minst penger har brukte på å skaffe seg Gregan, som når han kom fremstod som treig og langt i fra den midtbanemotoren vi hadde håpet på. Gjorde det bra i midtforsvaret, men sammen med Butler vil jeg si de to hadde begrense muligheter pga mangelen på fart....

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Dennis

Håper Sean Gregan får et godt låneopphold!

Han er i sluttfasen av karrieren, så å gå og vente på å bli fristilt fra Leeds i over et halvt år (om ingen skulle kjøpe han i januar) er ingen ideel situasjon for Gregus.

Ønsker mannen, som faktisk har vært med på våre beste defensive dager i CCC, lykke til i Halles gamle klubb.

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Per-Stian

Eit så kort lånopphald vil ikkje gi Gregan d som ska t for å kome tilbake på førstelaget t Leeds. Sikkert berre ei ordning for å vise han fram for potensielle kjøparar, slik at vi blir kvitt han for godt. Dette e ikkje meg i mot!

SirOlsen

Ja, Gregan har vel ikke så veldig mye mere å tilføre laget vårt, så vi får håpe han gjør det noenlunde allright på sitt låneopphold og at vi kan få noen kroner for ham når overgangsvinduet starter..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Kato

Smart av Sheridan. Han har helt sikkert kvaliteter for å løfte Oldham mot toppen av League One.

SirOlsen

Spørsmålet er vel om han vil bli i Oldham etter et evt opprykk da.. for har han de kvalitetene som trengs for en CCC klubb?.. han har åpenbart ikke det for oss, som ligger nest nederst i CCC... eh...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

stefan

ciao gregs. Don't call us, we'll call you....really..honest..

ehm hello?
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Tom S

Godt å sjå at oppryddingen er begynt, håper Greggs finner seg ein ny permanent arbeidsgiver iløpet av januarvinduet.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

GeirO

quote:
Originally posted by samadhi

Helt greit. Gregan var etter min mening det største bomkjøpet Blackwell gjorde. Husker hvor mye tid og ikke minst penger har brukte på å skaffe seg Gregan, som når han kom fremstod som treig og langt i fra den midtbanemotoren vi hadde håpet på. Gjorde det bra i midtforsvaret, men sammen med Butler vil jeg si de to hadde begrense muligheter pga mangelen på fart....

marching on together,
derudaf forever...

Langt fra enig i at Gregan var det største bomkjøpet. Gregan spilte bra/ solid i 80 % av kampene sine, mye bedre enn mange andre. En annen sak er det er greit å release Gregan nå. Begynner å bli gammal....
MOT

Sander

Skjønner ikke alt maset om at han er vårt største bomkjøp. Han og Butler var helt konge som midtstoppere i fjor. Ingen som klaga da.

Ønsker han lykke til videre!!

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Sten

quote:
Originally posted by stefan

ciao gregs. Don't call us, we'll call you....really..honest..

ehm hello?

[:D]

Sten
Sten

Runar

Gregan var ræva i sin midtbane rolle, men som stopper var han oki. Bomkjøp spør du meg..