Skrevet av Emne: " I'm a Leeds lad..."  (Lest 7115 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erik M

Re: " I'm a Leeds lad..."
« Svar #30 på: November 15, 2006, 17:05:01 »
quote:
Originally posted by GeirO

Så har vi en liten fraksjon som hater ManU mer enn de elsker Leeds - for et liv........



Dette plager også meg.  Jeg er redd fraksjonen er langt større enn 10%.  Det ligger en stor porsjon misunnelse i dette, selvsagt.  Det verste er at at det for mange ikke er en tøddel av humor i dette hatet.  

Da jeg var barn/ungdom "hatet" vi Liverpool og andre som prøvde å yppe seg.  Når det viser seg at dette er et reelt hat for mange som stikker dypt og overskygger fullstendig gleden over å følge fotball, blir jeg bare lei meg.  En slik "oss og dem" mentalitet, som ikke inneholder snev av humor og glede, minner meg litt for mye om andre virkelig mørke sider av samfunnet.

Whites for ever.

 

stefan

Re: " I'm a Leeds lad..."
« Svar #31 på: November 15, 2006, 19:35:45 »
smith fikk ikke lov å snakke med leeds. blir litt lite relevant å snakke om lojalitet da.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Ferre

Re: " I'm a Leeds lad..."
« Svar #32 på: November 15, 2006, 19:42:39 »
quote:
Originally posted by stefan

smith fikk ikke lov å snakke med leeds. blir litt lite relevant å snakke om lojalitet da.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine



Det stemmer! har lagt ut link i en annen tråd, men kan legge ut link her også:

http://www.cardiffcity-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=308673


-WE'LL BE BACK-

GeirO

Re: " I'm a Leeds lad..."
« Svar #33 på: November 15, 2006, 19:44:26 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

quote:
Originally posted by GeirO

Etter mine beregninger er det 90 % av oss som fortsatt elsker Smithy og ønsker han tilbake. Så har vi en liten fraksjon som hater ManU mer enn de elsker Leeds - for et liv........


Det var jo rett og slett usaklig og feil sagt!

Leeds United står over alt, men det må for svarte være lov å ikke ønske noen tilbake. Jeg har gitt så mange argumenter for det over, og i den andre SMITH-tråden at jeg bryr meg ikke om å repetere det igjen her. Men den kommentaren din over her var rett og slett.. ja, tåpelig.

Men ett interessant spørsmål; når han ikke leverer varene for Scum om dagen, hva får deg til å tro at han vil levere varene for oss? Og når han attpåtil sier han ikke vil gå til Leeds?

MARCHING ON TOGETHER!



Synes det er tåpelig at du synes jeg er tåpelig [B)]

Gitt at Smith forsterker Leeds (går jo ut i fra det!). Da blir det feil at du ikke vil at Leeds skal forsterkes fordi du har dårlig følelser for en klubb i Manchester. Du sier jo selv at Leeds Utd står over alt, mao., da må du jo være interessert i å styrke klubbem uavhengig av hvilke tidligere klubber spillerne har spilt for.
MOT

SirOlsen

Re: " I'm a Leeds lad..."
« Svar #34 på: November 15, 2006, 19:52:10 »
quote:
Originally posted by GeirO
Synes det er tåpelig at du synes jeg er tåpelig [B)]

Gitt at Smith forsterker Leeds (går jo ut i fra det!). Da blir det feil at du ikke vil at Leeds skal forsterkes fordi du har dårlig følelser for en klubb i Manchester. Du sier jo selv at Leeds Utd står over alt, mao., da må du jo være interessert i å styrke klubbem uavhengig av hvilke tidligere klubber spillerne har spilt for.


hehe, nei, jeg synes ikke- og har ikke sagt at DU er tåpelig [;)] Men jeg mente utsagnet var noe i den duren [:)]

Men som jeg og har vært inne på, er at jeg tror rett og lett ikke vedkommende har så utrolig mye å forsterke oss med. Kanskje når han er tilbake i full form og fit. Men det er vel ikke hensikten til ManUtd å SELGE ham.. her er det snakk om å låne ham ut slik at han raskere kan komme tilbake på førstelaget til ManUtd igjen..

Selvfølgelig er jeg og av den interesse av at vi skal styrke laget vårt.. Men i SMiths tilfelle tror jeg ikke det vil føre annet enn ny galle om han skulle ha kommet til Leeds på et lite låneopphold.. For sett at han faktisk gjorde det bra i Leeds ved et låneopphold, men så måtte han dra tilbake til ManUtd igjen etter et par-ter mnd.. Jeg tror rett og slett ikke det har så veldig mye positivt ved seg...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

GeirO

Re: " I'm a Leeds lad..."
« Svar #35 på: November 15, 2006, 20:20:33 »
Litt hypotetisk: Kanskje vi skulle kjøpt Smithy......jeg er vel ikke i tvil om at en spiller som han ville styrket Leeds. Det skal ikke mye til, som kjent.
MOT

MrK

Re: " I'm a Leeds lad..."
« Svar #36 på: November 15, 2006, 20:30:08 »
7 mill for Smith i sin tid var mye - veldig mye. Verdi idag, mindre enn halvparten (mitt anslag)
Hva får en? Bookings hver 1,5 match, røde kort, lite mål og mye støy.
Anyway så hadde han forsterket oss pt. men alt har sin pris!

At ex. Leeds spillere kommer tilbake i hvitt er helt OK - men hvis en "pisser" på klubben som Kewell gjorde så er det NO WAY!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

GeirO

Re: " I'm a Leeds lad..."
« Svar #37 på: November 15, 2006, 20:56:51 »
Enig i at Kewell var mye verre enn Smith i sin overgang!
MOT

Karl Hot Shot

Re: " I'm a Leeds lad..."
« Svar #38 på: November 15, 2006, 22:21:05 »
quote:
Originally posted by MrK

7 mill for Smith i sin tid var mye - veldig mye. Verdi idag, mindre enn halvparten (mitt anslag)
Hva får en? Bookings hver 1,5 match, røde kort, lite mål og mye støy.
Anyway så hadde han forsterket oss pt. men alt har sin pris!

At ex. Leeds spillere kommer tilbake i hvitt er helt OK - men hvis en "pisser" på klubben som Kewell gjorde så er det NO WAY!



Ta følgende hypotetiske scenario: Harry Kewell gjennomgår en helt vellykket operasjon. Han trener seg opp igjen. Deretter gjør han comeback på Loserpool og spiller bedre enn noen gang. Loserpool bygger sitt nye stadion i Stanley Park. Administratorene på Anfield gjør en gigantisk tabbe. De feilregner kostnadene på sitt nye stadion totalt. Dermed havner Loserpool FC i store økonomiske vansker. De prøver å selge unna sine beste spillere, men mange av dem nekter overgang, siden de må kraftig ned i lønn da. Dermed ser Loserpool det nødvendig å låne ut The Kewell Bastard til en annen klubb, siden de ikke har råd til å betale hans £70.000 i uka. Kewell sier at det kun er Leeds United som han vil utlånes til (han hadde trivdes så fint i lusuriøse omgivelser i Wetherby, nord for Leeds, og har fortsatt beholdt villaen sin der). Leeds United sliter midt på tabellen i The Championship og gir Loserpool melding om at det ikke er økonomi til å betale Kewell mer enn £10.000 i uka. Loserpool er med på alt og sier ok.

Ville du fortsatt sagt nei til Harry Kewell?
 

Jon R

Re: " I'm a Leeds lad..."
« Svar #39 på: November 15, 2006, 23:26:44 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

quote:
Originally posted by MrK

7 mill for Smith i sin tid var mye - veldig mye. Verdi idag, mindre enn halvparten (mitt anslag)
Hva får en? Bookings hver 1,5 match, røde kort, lite mål og mye støy.
Anyway så hadde han forsterket oss pt. men alt har sin pris!

At ex. Leeds spillere kommer tilbake i hvitt er helt OK - men hvis en "pisser" på klubben som Kewell gjorde så er det NO WAY!



Ta følgende hypotetiske scenario: Harry Kewell gjennomgår en helt vellykket operasjon. Han trener seg opp igjen. Deretter gjør han comeback på Loserpool og spiller bedre enn noen gang. Loserpool bygger sitt nye stadion i Stanley Park. Administratorene på Anfield gjør en gigantisk tabbe. De feilregner kostnadene på sitt nye stadion totalt. Dermed havner Loserpool FC i store økonomiske vansker. De prøver å selge unna sine beste spillere, men mange av dem nekter overgang, siden de må kraftig ned i lønn da. Dermed ser Loserpool det nødvendig å låne ut The Kewell Bastard til en annen klubb, siden de ikke har råd til å betale hans £70.000 i uka. Kewell sier at det kun er Leeds United som han vil utlånes til (han hadde trivdes så fint i lusuriøse omgivelser i Wetherby, nord for Leeds, og har fortsatt beholdt villaen sin der). Leeds United sliter midt på tabellen i The Championship og gir Loserpool melding om at det ikke er økonomi til å betale Kewell mer enn £10.000 i uka. Loserpool er med på alt og sier ok.

Ville du fortsatt sagt nei til Harry Kewell?



Det er totalt skivebom å sammenligne Alan Smith og Harry Kewell, Hot Shot. Du med ditt intellekt forstår helt sikkert det, hvis du tenker deg godt om. Forresten: Jeg ville sagt ja til Harry Kewell hvis han fortsatt var god nok for oss og ønsket å rette opp feila fra igår. Dette dels fordi jeg ønsker Leeds United alt godt, og dels fordi jeg er en ekstremt godhjertet og tilgivende person.

Jon R.
Jon R.

Lars E

Re: " I'm a Leeds lad..."
« Svar #40 på: November 16, 2006, 01:16:54 »
Hvis Kewell-svinet kom tilbake gråtende på sine knær og ba om tilgivelse for alle sine synder, i tillegg spille gratis for Leeds ut sin karriere osv så ja.. hadde jeg sagt dra til hel***e din egoistiske pikk.[V] Ikke for han forlot oss når vi gikk ned, men pga måten han gjorde det på.

Forever Leeds

« Siste redigering: November 16, 2006, 01:18:07 av Lars E »
Forever Leeds