Nye spillere?

Started by Eriksen55, November 25, 2006, 22:04:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Eriksen55

Har noen mulighet,innpass eller innflytelse til å tipse noen i Leeds om spillere? Var jo noen som gjorde det med Gylfi mener jeg å huske!

Ramiro Corrales, venstre back, bosman fra Hamkam. Meget bra,ballsikker,sinnsyk venstrefot..aktuell for usas landslag. Kan også spille venstre midtbane. tror han ikke er dårligere enn Crainey eller Lewis. Han kom på årets lag i norge,til tross for spill på et dårlig lag. Hadde han vært i rbk,brann ol hadde han blitt solgt til en storklubb..en ny ian harte,selv om han er eldre enn han da:)

Robert Koren og Mifsud, trenger vel ingen nærmere forklaring..Hvertfall koren bør være en meget het spiller.

Ellers av tilgjenglige aktuelle spillere, Roman Kienast,kewell type..ikke like rask men et spennende talen. Østerisk u-21 spiller,i troppen til a-landsen.

Kan ikke velge på øverste hylle lenger, desverre så gjelder å handle lurt.

Men Ramiro og Koren tror jeg hadde løftet Leeds mange hakk og plasser opp på tabellen.

Noen synspunkter? Andre forslag?

peacock

Skjønner ikke denne besettelsen her på forumet for middelmådigheter fra Tippeligaen.

Eriksen55

middelmådigheter.. en av topp 3 beste vb i tippeligaen holder mer enn bra nok nivå i leeds! Mener leeds hadde vært heldige om de fikk han. Vet en spansk klubb har vurdert han. Mener Leeds bør invitere han på try out i januar. Men finner ingen steder jeg kan få tipset noen!

Per-Stian

Corrales og Koren ville nok vere aktuelle for vår førsteellevar. Reknar me speidar-Reidar i Leeds følgjer me Tippeligaen.

auren

Kjøp Billy Sharp fra Scunthorpe!!!! Har sagt det i ett års tid nu. En ung spiller (20 eller 21 år) som er toppscorer i League 1. Dette vil nok koste 1-2 millioner pund sikkert, men selv om jeg ikke har sett han spille har jeg stor tro på at han kommer til å bli kanongod. Ihvertfall en spiller jeg hadde kjøpt i FM.. :-)

MOT!

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

R - R

Veit ikkje for mykje om Sharp, men han puttar masse for Scunthorpe, og er ung og lovande. Hoyrest absolutt spennandes ut. Healy ut, Sharp inn? Men er det ein plass vi maa forsterke, saa er det i forsvaret. Billy Jones - Crewe. Kjem til aa bli ein stor spelar, og er allereie svaert ettertrakta. Gi han eit godt bud, og hent han til Leeds. Vi vil garantert ikkje angre...

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

h.b

David beckham vil være et meget bra kjøp. Lønna hans er megastor men vil dekkes inn av ekstra interesse for Leeds. Samtidig så viser det at Leeds vil tilbake til toppen av engelsk fotball igjen.
Vet at jeg drømmer. men etter et par tequila kommer de våte drømmen fort

Sander

Haha h.b, ja jeg håper detta bare var en våt drøm!

R - R

quote:
Originally posted by h.b

David beckham vil være et meget bra kjøp. Lønna hans er megastor men vil dekkes inn av ekstra interesse for Leeds. Samtidig så viser det at Leeds vil tilbake til toppen av engelsk fotball igjen.
Vet at jeg drømmer. men etter et par tequila kommer de våte drømmen fort

Hehe, du maa vere bra full ja...

Ser for meg Leeds fans kjope Leeds troyer med Beckham bakpaa...[:o)]

- Rune

- Rune

R - R

quote:
Originally posted by peacock

Skjønner ikke denne besettelsen her på forumet for middelmådigheter fra Tippeligaen.

Du maa vere bra naiv som ikkje trur d kan vere bra spelarar i TL. Riktig nok trur eg berre Koren kan ha noko i engelsk fotball aa gjere av dei spelarane Eriksen nemner, men han trur eg kan forsterke Leeds.

- Rune

- Rune

peacock

Koren vil bli spist levende i CCC. Han har ikke fysikken til å overleve her. Mifsund? Kun en strikkmotor, helt uten kreative ferdigheter. Corrales er rett og slett for dårlig defensivt.

SirOlsen

Jeg tror Koren kan gjøre det bra i CCC, jeg... og tror han ville kledd og forsterket laget vårt bra!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

R - R

quote:
Originally posted by peacock

Koren vil bli spist levende i CCC. Han har ikke fysikken til å overleve her. Mifsund? Kun en strikkmotor, helt uten kreative ferdigheter. Corrales er rett og slett for dårlig defensivt.

... det finst lettbeinte teknikarar i CCC og. Norsk fotball er jo ikkje akkurat kjent for aa vere den minst fysiske ligaen, saa eg trur overgangen blir mindre enn det du trur.

- Rune

- Rune

Per-Stian

Einaste klåre "beviset" for at Koren ikkje ska finne seg t rette i Leeds og CCC, e ex-Brannspelar Seyi Olofinjana. Han briljerte me sitt blikk og teknikk for Brann for nokre sesongar sidan. Så vart han seld t Wolves, men har absolutt ikkje slått t slik eg hadde trudd. No veit eg ikkje kor mykje kulturbakgrunn, hudfarge osv har å seie, men ein liten "flopp" har han vore.

No ska d seiast at også Tippeligaen e fysisk tøff. Ikkje mange forsvarsspelarar her heime som e lågare enn 1.85 og som veg drygt 80 kg. I tillegg taklar dei både me føter og albogar. Tempo me ball e nok heller ikkje spesielt mykje lågare i Tippeligaen enn i CCC, kontringar/overgongar e nemleg noko lag her heime terpar mest på.

SirOlsen

Klart, vi har eksempler på norske spillere som ikke har slått til i England. Hverken i CCC eller PL... Men så har vi da jaggu meg eksempler på det stikk motsatte også da..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Robert H.

Hva baserer du dette på Kjell Bjørn? Dersom du sikter til hendelsen på Caledonien bør du si hvor du har dette fra synes jeg. Uansett er Bala Garba klubbløs ved nyttår ettersom kontrakten hans går ut og heller ikke blir fornyet av sportslige årsaker.

quote:
Originally posted by kjelvi

forstår det slik at bala garba i start trolig kan bli klubbløs etter helgens hendelser.
ikke'no for leeds!

SirOlsen

Og hva hendte der egentlig`?

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

kjelvi

Robert!
(- og alle andre)

Du har helt rett. Hører ikke hjemme her eller noe annet sted. Har sletta innlegget - og ber om unnskyldning.

Sorry!  [V][V][V]

Burde holde meg for god til å videreformidle denne type sladder. Jeg vet ikke hvem, hva eller noe om denne saken.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,940940,00.html

Budda

Den eneste som kan være aktuell må være Koren. Middelmådige spillere fra norges kjedeligste lag ønsker jeg derimot ikke. Roman Kienast sine rasistiske utrykk falt heller ikke i smak. Leeds bør se andre steder enn til Norge for spillere. I Norge er de dyre og overvurderte...
Endre

MrK

Nå har vi hentet nok "topp spillere" fra LSK - meget mulig Koren er bra men det er noe med det slaviske lynnet som jeg misliker!

Når det gjelder HAm KAm spillerne så forbigåes de i stillhet.
Gylfi var STOR? i LSK og en flopp etterpå - Koren bør vel helst gå til Frankrike, Tyskland......uansett så er det lite penger og han skal vel etterhvert ha betalt samt det faktum at han ikke er Wise type - liten, lett og teknisk
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Bites Yer Legs

Enig med budda, dyre og overvurderte spillere. Dette er det siste Leeds trenger.
Skjønner heller ikkje hvorfor så mange her ønsker å "fornorske" Leeds. Realistisk sett er vel Leeds heller ikkje førstevalget når "toppspillere" skal skifte klubb.

Vi trenger spillere med sjel, etter å ha sett Korens siste utsagn i media bekrefter det at han at neppe er typen til å lege Leeds brukne rygg..

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

trosetti

Marek Sapara hadde helt sikkert forsterket Leeds, men nå er ikke han direkte aktuell, for å si det slik [:)]

Men når det er sagt, så hadde jeg heller sett Koren i Rosenborg-drakt, enn i den helhvite fra Yourkshire!

Jogging is for people who aren`t intelligent enough to watch television!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

SirOlsen

quote:
Originally posted by trosetti

Marek Sapara hadde helt sikkert forsterket Leeds, men nå er ikke han direkte aktuell, for å si det slik [:)]

Men når det er sagt, så hadde jeg heller sett Koren i Rosenborg-drakt, enn i den helhvite fra Yourkshire!

Jogging is for people who aren`t intelligent enough to watch television!

???? Ikke gjort hjemmeleksa di? [:p]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Killa

Denne diskusjonen omkring mulige nordmenn som kunne forsterket Leeds er litt tullete synes jeg, men jeg har allikevel ett forslag:
ÉN nordmann som Leeds kunne hatt bruk for: Erik "Panzer" Hagen.
Men det er neppe særlig realistisk, rublene i Russland er nok ganske mange og fristende....

h.b

Adu eller hva han heter fra Lyn vil forsterke laget

Leedsfan

quote:
Originally posted by h.b

Adu eller hva han heter fra Lyn vil forsterke laget

Edu som Barcelona, Man utd og Arsenal vil ha. hehehe
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

quote:
Originally posted by h.b

Edu eller hva han heter fra Lyn vil forsterke laget

Klart han ville! Mest sannsynlig er han bedre enn resten av laget til sammen. Men om vi skulle hatt sjans til å få han, da trur jeg alle toppserieklubber i verden, pluss de 20 foran oss på tabellen måtte bli lagt ned først.

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

SirOlsen

Men det må da vel være andre spillere som kan være aktuelle enn bare norske og vel? [:p]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-