skandale kommentator på viasat dk

Started by mads, December 02, 2006, 21:17:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mads

jeg håber ikke at den norske kommentator bare nærmer den danskes niveau, jeg har aldrig oplevet noget lignende!
han er simpelthen elendig. I alle kampe jeg har set, hvor han har kommenteret, har han fortalt helt forkerte ting og har haft så enormt mange fejl at det er helt til grin! alt hvad han siger er stort set forkert...jeg ved ikke hvor de har fundet den idiot af en mand, men at han ikke engang gider at tænde sin pc og læse hvad er foregår i fodboldverdenen er jo helt til grin. Men hvordan manden ka få sig selv til at lyve for at virke klog er jo under alt kritik!!! Et eksempel fra i dag da han i flere minutter taler om Carole, og siger ting som at han er udlejet fra west ham???!!!!!!!!!! og at han kun spiller på west hams andethold?? hvad er det for noget pis at sige?? og alle spillere er store og fysiske stærke i hans hoved...Knight og Healy er under 1,80 begge to, blev begge betegnet som fysisk stærke targetmen!!! der er så mange eksempler fra i dag og de andre kampe at det er helt til grin...synes sgu ikke at det er i orden at sådan en mand får løn for det arbejde han laver! det er jo helt elendigt! så hellere bare send kampen med engelsk kommentator! det ka simpelthen ikke passe, at de sætter en mand som ikke aner noget om fodbold til at kommentere...

Premier League i næste sæson!

lidsjunaited

Til tross for at Thor Eggen er Leeds-fan syns jeg han også sier en del feil, som for eksempel når han kaller Ehiogu for Kandol, og Carole for Beckford.

Moore 4 England!

Sleivind

Du får skru av lyden på tv`en, og høre på nettradio med engelsk kommentator![:)]

Ferre

Helt enig Mads! Det verste var jo da han sa at 2-2 var et fortjent resultat, begge lagene hadde vært like gode! Herregud...

-WE'LL BE BACK-

Asbjørn

quote:
Originally posted by lidsjunaited

Til tross for at Thor Eggen er Leeds-fan syns jeg han også sier en del feil, som for eksempel når han kaller Ehiogu for Kandol, og Carole for Beckford.

Tror ikke Thor vil ha dette på seg (Arsenal så vidt jeg vet), du tenker vel på Haugen i bua [:)]

I ain't lookin' to block you up,  shock or knock or lock you up
Analyze you, categorize you,  finalize you or advertise you
AllI really want to do, is baby, be friends with you

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SirOlsen

Er mye rot blant kommentatorene på norsk Viasat og ser jeg.. men nå driter jeg egentlig litt i komentatorene jeg da.. er det som foregår på banen jeg bekymrer meg mere for... og den annuleringen idag, kommer til å irritere meg lenge!

Det kostet oss 3 forbannade poeng! [:(]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Robert

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Det kostet oss 3 forbannade poeng! [:(]

Ihvertfall 2 poeng.. Jeg skjønner det bare ikke. Eneste grunnen må være at assistendommern hadde spillt uavgjort eller 2-2 på oddsen.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM