50 dager med Wise og Co

Started by Kato, December 11, 2006, 04:20:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lojosang

Jeg tror Wise er litt samme manager-type som meg. Jeg vasket golvet med motstanderen i alle CM-spillene, men når FM2005 kom, og det ikke lenger var nok å stille med 4-3-1-2, og kjøpe inn et halvt nytt lag hver sesong fikk jeg problemer.

Når det er sagt føler jeg allerede optimismen være på vei tilbake, og på lørdag tror jeg på seier igjen, som vanlig, og flirer til meg selv av alle de negative sutrekoppene på forumet. [:D]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Will

halla alle sammen!
Var på pub og så sheffield utd mot aston villa i går, mandag. Fartsfylt og spennende kamp! Er utrolig imponert over det Warnock har fått til i klubben. Også ergelig å se hvor godt Martin O'Neill gjør det med Villa. Bittert! Skulle ansatt denne mannen isteden for O'leary i the good old days. Men uansett, poenget med dette innlegget er at sheffield er veldig flinke til å bruke talenter, noe Leeds så absolutt bør lære av. Disse spillerne ofrer alt for trøya i sheffield. Vanvittig bra samhold. Stiller stort spørsmåltegn til om leeds får en team følelse av å låne inn så mange spillere? Er vell på tide at leeds begynner å fostre opp egne spillere, og ikke kjøper eller låner inn "daukjøtt". Er ikke store forskjellen på det laget sheffield rykket opp med, og det de bruker nå. Og det laget kjørte fullstendig over villa i går, ikke med teknisk briljanse, men med en vanvittig entusiastisk "engelsk" stil. Det var sjelden de kjørte langballer, isteden hadde de to offensive og entusiastiske sidebacker, og en meget god gillespie, som gang på gang kom rundt på kantene. Gleder meg til Leeds begynner å spille fotball igjen, slik det skal spilles. Skjemmes når jeg ser de spille nå, men som ihugga leeds fan må jeg se de likevel! Marching on....forhåentligvis oppover på tabellen...

WG
WG

Sheridan

Wise skal selvfølgelig ikke dømmes nord og ned på dette tidlige stadiet.
Han overtok en tropp spillere som både virket umotiverte såvel som ufattelig utrente.
Gudene vet hvilket pre-season program Blackwell kjørte i sommer.
Denne sesongen overlever vi på lånte spillere, og det vi har.
Dennis Wise evner med Leeds United kan FØRST dømmes neste sesong,
da har han hatt sommeren til å renske unna å få inn nytt permanent blod.