Leedsres- WBAres 0-2

Started by Dorigo`s left foot, December 12, 2006, 05:15:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dorigo`s left foot

Ser ut som Nicholls nærmer seg A-laget.

Hentet fra WACCOE:

Just got back from the game. Finished 2-0, scrappy first goal which we should have cleared and the 2nd was an Ellington penalty right at the end. Dennis and Gus were there. Nicholls was easily the best player every pass apart from literally one or two found a leeds player. He strolled through the game and looked ready to return in my opinion.

Rose also looked quality squared a good chance to ameobi in the first half that i think he could have put away himself.

Bayly didnt do much and I wasn't too impressed by Rothery who seemed to be playing up front with Ameobi with Howson in midfield.

Ameobi wasn't very good at all i'm afraid he is quite strong and not too bad in the air but takes far too long with the ball on his feet and is closed down very easily.

Nicholls played 80 mins, I was sitting very near Wise and he sent a message down to take him off, so Cartman came on for the last 10 mins playing down the right and looked full of effort and did more in 10 mins than bayly and Rothery did in the first 80. When Nicholls came off Dennis and Gus left as well.

Warner also played very well had a couple of great saves from Ellington and actually held on to all the crosses he collected! his distribution was much better than Stack's, no dodgy slices to the centre circle! I would give him a go at the weekend, Gus was impressed with him.

Per-Stian

Aaaaah, herleg nytt om Nicholls. Gler meg t å sjå han tilbake på førstelaget[:)] Også gledeleg at unge Rose utmerkar seg.

baste

man får se det positive i det..Nicholls kommer til å dra laget ut av krisen.. Marching on

Bites Yer Legs

Koffor går Wise 10 min før slutt? Må da være ting å se på de siste 10 selvom Nicko ikkje spiller. Dette er vel kanskje betegnende for hvor lite attention Wise viser ungutta i klubben.

Håper for Guds skyld Warner kan få sjansen i helgen, selv om eg har mine tvil.. Sterk tvil..

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

R - R

quote:
Originally posted by bites yer legs

Koffor går Wise 10 min før slutt? Må da være ting å se på de siste 10 selvom Nicko ikkje spiller. Dette er vel kanskje betegnende for hvor lite attention Wise viser ungutta i klubben.

Håper for Guds skyld Warner kan få sjansen i helgen, selv om eg har mine tvil.. Sterk tvil..

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!

Beteiknande når han har tilbrakt 80 minuttar med eit lag som nesten utelukkande består av unggutar frå for av? No må folk slutte å sjå problem i alt mogeleg...

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

ToreLA

Jeg har sett Nicholls èn kamp. Hjemme mot Birmingham. Da så han absolutt ikke ut som noen frelser, men jeg håper selvsagt jeg tar feil.

Ferre

Skjønner heller ikke hvordan én mann skal klare å snu trenden vår, som i tillegg har gått skadet de siste månedene. Håper han kan være med å piske gutta til innsats, men tviler på at han har den kreativiteten som vi mangler på midtbanen.

Hvor lenge skal Wise vente med å gi Rose og Howson en sjanse på førstelaget? De imponerer gang etter gang på reservelaget, og det hadde vært godt å få sett litt ungdommelig mot og vilje. Den eneste måten de skal bli bedre og få erfaring er ved å gi dem en sjanse til å vise hva de kan.

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Ja, hvor blir det av ungdommene som skulle få sjangsen Wise?...

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [8)]
-SirOlsen-

SirOlsen

quote:
Originally posted by R - R

Beteiknande når han har tilbrakt 80 minuttar med eit lag som nesten utelukkande består av unggutar frå for av? No må folk slutte å sjå problem i alt mogeleg...

- Rune

Hva skuer mitt øye Rune?... har du endelig fått norsk tastatur?! [8)]

-SirOlsen-

R - R

quote:
Originally posted by ToreLA

Jeg har sett Nicholls èn kamp. Hjemme mot Birmingham. Da så han absolutt ikke ut som noen frelser, men jeg håper selvsagt jeg tar feil.

Ein Nicholls utan pre-season, som blir slengt tilbake utan mykje opptrening, imponerar antakelegvis ingen nei... såg kor fort det gjekk for han blei skada igjen. Ting som tyder på at han ikkje var klar?

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

quote:
Originally posted by R - R

- Rune

Hva skuer mitt øye Rune?... har du endelig fått norsk tastatur?! [8)]

Nei[:D] Men eg blei lei maset om aa'ar, så eg kopierar inn ein å kvar gang eg treng d[;)]

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

SirOlsen

Awww, så søtt gjort av deg B-B [:)]

Blei nesten litt rørt av det, jeg [:I]

-SirOlsen-

Jon R

Rose og Howson bør være høyaktuelle for a-laget nå. "Youth an pace", Dennis! Vi har så mange etablerte spillere i stallen at det bør være relativt problemfritt å introdusere dem begge i noen ligakamper i tiden frem mot nyttår. Det bør være et mål i seg selv å se hva som bor i disse gutta på dette nivået, før man åpner pengepungen i januar. Her kan det være penger å spare (tjene)mr Bates! Spennende også med denne Cartman som tydeligvis skapte en del på høyre kanten, en av våre problemposisjoner etter at Lennon ( og Oster) dro. [:)]

Jon R.
Jon R.

lojosang

Tja, jeg har hørt at Cartmans mor har spilt i stygge tyske filmer inneholdende avføring
"Screw you guys, I'm going home!"

Hvis noen samler inn underskrifter for å få Howson og Rose på førstelaget skriver jeg gjerne under.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav