Hvor mange ganger er vi gjort til latter - i år?

Started by Dennis, December 15, 2006, 22:20:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

Rent bortsett fra at vi har prestert elendig fotball, hvor mange ganger har vi lagt hodet vårt på hoggestabben foran resten av fotballverdenen denne sesongen?

Mange merkelige lån - Heath, Wright, Horsefield, keeperne osv.
David Livermore - kjøpt, så solgt umiddelbart.
Rettsaks-trusler mot Chelsea - deretter bruker vi for mange lånespillere.
Rettsaks-trusler fra tidligere manager, Blackwell, grunnet ubetalt fallskjerm.
Comeback-captain Nicholls og manager Wise, våre to ledere, oppfører seg som barn mot Ipswich.

Er det fler? Jeg synes lista er for lang alt nå... [:(!]

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Karl Hot Shot

Det er garantert mer, men det har heldigvis ikke sluppet ut ennå. Jeg sitter bare og venter på at Ken Bates' gigantbløff om at gjelda skal være nesten fjernet sommeren 2007, vil bli avslørt. Da er det skifteretten neste og utslettelse av klubben, dersom ikke en ny "rik" onkel kommer på banen og "redder" klubben.

lidsjunaited

Må bare ta med dette:

13/9   Leeds - Sunderland 0-3
14/10   Leeds - Stoke City 0-4
21/10   Luton Town - Leeds 5-1
31/10   Preston NE - Leeds 4-1
18/11   Leeds - Southampton 0-3

Moore 4 England!

Erik M

Hvorfor grave seg ned i elendigheta?  Henger du opp alle disse resultatene på veggen og tar deg en rev?  

Leeds blir garantert ikke utslettet.  Sjansen for at vi rykker ned er veldig, veldig liten.  Sjansen for play-off tror jeg er større.  Leeds har inntekter og inntektspotensiale alle andre CCC klubber bare kan drømme om.

Det nivået vi ligger på nå (ca 1,5 poeng per kamp) vil være nok med god margin.  Jeg tror vi gradvis blir bedre og vil stabilisere oss.  Tror ikke Wise nødvendigvis er rette mannen, men en mann som kan stabilisere oss på et OK nivå - situasjonen tatt i betraktning.  

Kom igjen folkens.  Kjenn etter - vi alle tror GLORY DAYS WILL BE BACK - eventually.

knut_eknes

Erik M- Godt å høre dine positive ord! Det er slikt vi trenger i tunge stunder! Seier i dag og vi er 13 poeng bak play-off, ikke mye med tanke på at det er 72 poeng igjen å spille om!  

Leeds ligger kansje med brukket rygg for øyeblikket, men vi er like fullt en av de 6-7 største KLUBBENE i England selvom vi for tiden ikke har det beste LAGET. Klubber som Wigan, Reading, Portsmouth, West Ham, Man City, Cardiff, PNE, Southampton osv er, til tross for sin suksess på dette tidspunktet, bare smågutter i forhold til oss og tro meg den tiden da vi enkelt feier disse lagene av banen og igjen er der vi hører hjemme kommer igjen! MARCHING ON TOGHETER!

Asbjørn

Henger meg på Knut her, Erik M, en av LUSCOS-forumets unsung heroes [:)] Du har forfattet mye bra i dine drøyt 200 innlegg.

Skriv mer, Erik [:)]

I don't want to fake you out Take or shake or forsake you out
I ain't lookin' for you to feel like me See like me or be like me
All I really want to do, is baby, be friends with you

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Får håpe at Eknes har rett. Men vi begynne å ta poeng nå, ellers blir det for tungt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020