De beste billettene??

Started by Leeeeeeeeeeeeds, December 30, 2006, 17:25:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeeeeeeeeeeeds

Jeg kommer til Leeds for første gang 17 januar.
Når er det best å dra for å kjøpe bill.?
Hvor bør man sitte og hva koster det?
Er det langt å dra fra Peters pub??
På forhånd takk

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

h.b

Kjøp billett så fort du kan . helst ikke kampdag.
North stand er herlig
Edru tar det ca 15 min å gå.
Et par pils i kroppen ca 25 min å gå.
Pub til Pub fra Peter. ca 3 timer å gå

Leif Sverre

Om du leter litt på disse sidene finner du masse info
om dette temaet.
Jeg skal ikke råde deg til noen ting, men å få billett
hvor du selv vil på Elland Road i dag er visstnok ikke
noen sak.Desverre !

Atlemann

Hmm Jeg skal over 10 februar for første gang.. Er det north stand som er stedet? Noen andre synspunkter??

up up up
up up up

Torgeir

Hmmmmmmmmmmmm....Det var de med råd da....hadde jeg vært deg så hadde jeg kjøpt på WS mot DR stand...

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

Karl Hot Shot

Leedsvik, jeg har de siste årene alltid skaffet meg billett på West Stand (John Charles Stand). Det er den eldste langsidetribunen. Bare be folka på billettkontoret om å gi deg en billett med best mulig utsikt.

På gåturen fra The Commercial Inn til Elland Road passerer du blant annet The Britannia Pub i Holbeck og Waggon & Horses rett før du må krysse motorveien. Der bør du for skams skyld innom og drikke et par bitterøl ("Madam, pint of bitter, please!"). Jeg vet ikke hvor gammel du er, men på Waggon & Horses vanker fremdeles de gamle hooliganene, og de skuler alltid skummelt på folk de aldri har sett før. Lykke til!

Leeeeeeeeeeeeds

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Leedsvik, jeg har de siste årene alltid skaffet meg billett på West Stand (John Charles Stand). Det er den eldste langsidetribunen. Bare be folka på billettkontoret om å gi deg en billett med best mulig utsikt.

På gåturen fra The Commercial Inn til Elland Road passerer du blant annet The Britannia Pub i Holbeck og Waggon & Horses rett før du må krysse motorveien. Der bør du for skams skyld innom og drikke et par bitterøl ("Madam, pint of bitter, please!"). Jeg vet ikke hvor gammel du er, men på Waggon & Horses vanker fremdeles de gamle hooliganene, og de skuler alltid skummelt på folk de aldri har sett før. Lykke til!

Takk skal du ha. Gammel nok. Tja ble Leedsfan i -72, så det skulle nok gå bra[:D][:D]

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD