Main Menu

Dean Morgan

Started by Tom S, January 03, 2007, 02:49:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom S

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=438902&CPID=10&clid=2&lid=2&title=Leeds+make+Morgan+move

Var dette den raske driblesterke venstrevingen vi såg i aksjon mot Birmingham forrige fredag?
Han gav eit veldig positivt inntrykk - er ihvertfall i kategorien youth and pace!

Spanande!!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

sindre12

har hørt at han er veldig god...
skora mot Leeds i 5-1 tape
Beckford 4 England!

Kickthemdown

Har utrolig nok ikke sett denne spilleren i aksjon, men det høres jo spennende ut... [:)] Når Sindre kan bekrefte at dette er kvalitet er dette gull! Rask og dribleglad i tillegg til at han er god?! Sign him up

Mvh

Killa

B-m

Jeg blir glad for hver offensiv partikkel vi får inn i laget.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Leeds04

Og det beste av alt;
Han er ung!
Blir veldig spennende. Jeg krysser fingere.
3 mål på 14 kamper denne sesongen.

Mot Coventry;
In the 66th minute Luton were in the driving seat when Town won a free-kick for a Hughes handball and Morgan stepped up to arrow a superb drive into the far corner from 25 yards to the delight of the home faithful.

"Why settle for more, when you can settle for less"

Leeds04

It is rumoured that Nicholls and Morgan do not get on so it seems a somewhat strange bid, unless Denis Wise is not a fan of Nicholls, who was one of Kevin Blackwell's last signings before he was sacked.

Mer;
http://www.luton.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=44836

Pål

Merkelig at Wise ikke skulle like Nicholls siden det første han gjorde da han kom til klubben var å gjøre han til kaptein.......

quote:
Originally posted by Leeds04

It is rumoured that Nicholls and Morgan do not get on so it seems a somewhat strange bid, unless Denis Wise is not a fan of Nicholls, who was one of Kevin Blackwell's last signings before he was sacked.

Mer;
http://www.luton.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=44836

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

Dennis

Dean Morgan virker som en spillertype vi har for få av i laget for tida, så jeg ser på dette som en spennende nyhet. Nå virker det som, hvis det er hold i ryktene, at vi vil få tøff konkurranse om signaturen hans. Det er jo heller ikke sikkert han vil til en klubb som ser ut til å kunne rykke ned, med en styreformann som ikke er interessert i å frigi penger for å unngå det.

Det høres ikke ut som et lurt karrieretrekk!

- Dennis
Marching on together!

SirOlsen

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Dean Morgan virker som en spillertype vi har for få av i laget for tida, så jeg ser på dette som en spennende nyhet. Nå virker det som, hvis det er hold i ryktene, at vi vil få tøff konkurranse om signaturen hans. Det er jo heller ikke sikkert han vil til en klubb som ser ut til å kunne rykke ned, med en styreformann som ikke er interessert i å frigi penger for å unngå det.

Det høres ikke ut som et lurt karrieretrekk!

- Dennis

Vel, la os håpe mannen er dum i henhold til karriærevalg [:p] eller blir det at vi skyter oss i leggen? [;)]
-SirOlsen-

jarle

Vi trenger vel en høyreving mer enn en venstreving... Der er jo Lewis på gang?

Lars E

Er jo ikke dumt med to som kan bekle samme posisjon i en stall. Konkurranse er sunt.

Men Morgan vet jeg ingenting om..

Forever Leeds

Forever Leeds

Ferre

Høres ut som en spennende type, så ja takk!

-WE'LL BE BACK-