Viktigste måned siden nedrykket fra PL!

Started by Cherry, January 02, 2007, 19:01:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cherry

.....og det er ikke og ta i!

Mange prøvespillere har vært på gress i Leeds den siste tiden - skulle ha bodd der borte nå for og ta i øyesyn det klubben i vårt hjerte har og velge i.[:)] Noen tjekkere var veldig "hotte" for 1-2 uker siden- hvor ble de av? Er de der ennå? Flo..javel.....kanskje bra...tror England passer han bedre enn Tippeligan`!

Alan Thompson, Derek Riordan & Stephen Hughes- alle fra Celtic....da hadde vi snakket!
MEN, virker som Wise/Poyet`s øyne kun er i Yorkshire området , i hvertfall iht Sheff.U.....det er noe innskrenket tror jeg!
Må vel være en del uunværlige fra PL-stallene rundt omkring nå, som ønsker spilletid og en sjekk hver mnd - i stedet for bare en litt større sjekk£££??
Har vi en chief scout lenger? "Alle" lag hadde jo dette før....

Veldig spent nå!!  Bør ha 5-7 nye.

RoarG

Det spillematerialet man for tiden besitter bør være godt nok til å beholde plassen i CCC. Kunne selvsagt ha vært fristende med bredere og bedre stall. Synes allikevel at innkjøp bør skje i preseason. Savner en sterkere visjon fra Leedsledelsen om hvordan Leeds skal spille, dvs. en klart definert spillestil. En dyktig manager skal bygge et velfungerende lag. Kjøp spillere som passer inn i det systemet som man vil spille etter, og bygg opp gode samhandlingsmønstre (jeg vet: ekko fra hr. Eggen). Er derfor svært kritisk til den "løp og kjøp/bruk og kast"-mentaliteten som råder for tiden.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ragnar

En må huske på at det er Bates vi har som eier og jeg tror ikke han satser på en strategi med å ha en sportslig plan som manageren skal forsøke å følge. Det kan hende Leeds har en sånn, men det er joi ikke så mye info som kommer ut fra ER i disse dager så det er vanskelig å vite.

Men er enig med at et styrings dokument som en Sportsplan er kjekt å ha. Da blir det litt lettere å finne en trener som passer klubben og det blir mer kontiunitet oppi det hele. Forhåpentligvis. ;-)

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*