Spennende, men skummelt..

Started by Leeds04, January 03, 2007, 23:23:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeds04

Nå er det både Texas og Bananas på en gang her. Det handles, lånes, selges, frigis og snart sikkert også byttes det i hytt og pine. Jeg ber til høyere makter om at sjefen tar de rette valgene.  

Jo, vi har skreket om forsterkninger i lang tid. At vi får spillere til klubben er fantastisk.

Hvordan de nye spillerne er, og hvordan de utvikler seg er umulig å si. Laget må også bygges opp og  samkjøres over tid for at det skal fungere. Vi har jo nesten et helt nytt lag snart.

Jeg synes disse dagene er utrolig spennende, men fytti grisen, så skummelt...

"Why settle for more, when you can settle for less"

Jon R

Vel talt. Entusiasmen er god å føle på i disse nedgangstider. Det er lett å la seg begeistre over at vi har fått nye spillere før man har sett dem spille i vakre hvite drakta. Husker godt entusiasmen hos det brede lage før 2003-2004 sesongen da en skokk med "spennende" lånesigninger kom til klubben. Det var vel 7 eller 8 av dem, de fleste fra kontinentet. Smilet stivnet raskt til en sur geip etterhvert som Sakho, Camara, Olembe, Domi m fl floppet så det sang. Jeg er selv voldsomt spent på hva de nye kan bidra med, men prøver å beholde en overdose nøkternhet. Jeg er slett ikke ovebevist om Wise sin teft på spillermarkedet og evne til å samkjøre et lag. Klok av skade heter det visst på folkemunne. [8)]

Jon R.
Jon R.

Tom S

Enig i at dette er spill på høgt plan og ikkje utan risiko.

Men, samtidig føler eg at Leeds United var inne i ei blindgate dei hadde problem med å finne vegen ut av. Og då kan svaret vere å få inn nytt blod, eit nytt friskt pust av optimisme som kan spre seg gjennom heile ryggraden i Leeds.

Lat oss å håpe at dette inspirerer til eit løft!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Pål

Er på ingen måte overbevist selv, men i forhold til de Olembe, Domi, Camara, Sakho osv er de spillerne vi nå har hentet stort sett folk Wise og co kjenner fra før. De vet deres styrker og svakheter og jeg mener det ikke er like stor gambling som da man hentet inn spillere som ingen før hadde sett i aksjon.

Men for all del, det er en kjempeutfordring å få alle disse nye til å fungere sammen med de som allerede er her.

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

samadhi

Dette er utvilsomt veldig spennende dager for en Leeds fan. Har vært borte fra datan i 2-3 timer og vi har handlet inn ett par spillere. Blir veldig spennende å se hvordan det går fremover nå vi får litt mer stabilitet i spillergruppa når alle låneavtalene er borte.

Virker som Wise først og fremst tenker svært kortsiktig og at det nå kun handler om å berge plassen. Hva ellers skal man tro når han bare henter inn spillere over 30. I dagens stall regner jeg med at følgende går en usikker fremtid i møte allerede til sommeren; Sullivan, Kelly, Foxe, den spanske backen, Elliot, Heath, Crainey, Killa, Carole, Healy og Flo. Til sommeren skal jo den berømte gjelda være slettet og Wise kan for alvor begynne å sette de rette bitene på plass.

Er glad for at Wise handler såpass raskt og vi kan forhåpentligvis gjøre oss ferdig med shoppingen allerede til helga. Regner med at det kommer ett par til inn; Stack inn på permanent, Thompson som er linker ellers tror jeg nok at Wise har minst ett ess i ermet å dra frem. Ut er jeg redd Healy og Killa går, og jeg er heller ikke trygg på at Crainey og Carole er Leeds spiller ved månedsskifte..

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Per-Stian

Eg fekk nesten sjokk når eg opna forumet for ei stund sidan. Eg måtte gå gjennom fleire av trådane, gnikke meg i augene, og la inntrykka synke litt inn.

Klok av skade kan vi vere, men samstundes MÃ...TTE vi få inn nye spelarar for å berge plassen. Om desse spelarane kan klare å snu trenden vil kun tida vise. Men vi måtte iallfall prøve.

SirOlsen

quote:
Originally posted by samadhi

Virker som Wise først og fremst tenker svært kortsiktig og at det nå kun handler om å berge plassen. Hva ellers skal man tro når han bare henter inn spillere over 30. I dagens stall regner jeg med at følgende går en usikker fremtid i møte allerede til sommeren; Sullivan, Kelly, Foxe, den spanske backen, Elliot, Heath, Crainey, Killa, Carole, Healy og Flo. Til sommeren skal jo den berømte gjelda være slettet og Wise kan for alvor begynne å sette de rette bitene på plass.

marching on together,
derudaf forever...

Og hvor har du ifra at vi ikke har gjeld lengre fra sommeren av?...
-SirOlsen-

ragnar

Dette med gjelden er det jo mr Bates som har sagt noe om. Han fabler om at Leeds vil så godt som være gjeldfrie i løpet av sommeren og lønnsbudsjettet vil falle med 1/3. Nå er visstnok det på rundt £12m.
*In El Loco we trust!*

samadhi

Var vel kanskje ikke gjelda da gjaldt, men betaling til gamle spillere og managere som O`Leary, Fowler etc...men regner nå med det får positivte konsekvenser for gjelda også!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Erik M

Jeg syns det er et relativt godt tegn at Bates har handlet betydelig allerede tidlig i januar.  For det første vil disse tidligere tilpasse seg.  For det andre ser det ut til at Wise har forberedt seg godt.  

Til slutt tolker jeg dette slik at Wise ikke har fått beksjed om å selge FØR han får lov å kjøpe noe som helst.  Dette er framgang.

Jeg frykter fortsatt at de siste dagene av januar blir ulidelig spennede og at alt kan skje siste døgnet sånn som så mange ganger før.  Vi vil jo helst beholde de gode, bli kvitt de dårlige og få noen nye gode. Skjer det?

Alan Smith

Aldri en kjedelig dag som Leeds United Supporter

Peter7

Frykter at noen av landslagsspillerne våre blir solgt nå ...

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Leeds04

quote:
Originally posted by Peter7

Frykter at noen av landslagsspillerne våre blir solgt nå ...

Ja, ikke annet å vente. Healy forsvinner i morgen tror jeg dersom budet er godt nok [V]. Eneste positive er at det er flere klubber som vil ha han, og det drar selvsagt prisen opp [:)].
http://www.belfasttelegraph.co.uk/sport/football/local/article2125135.ece

Crainey 4 Scotland!

Leeds04

Når det gjelder spillerkjøp må vi ha i bakhodet at klubbkassa har vært så "rævkjørt" at vi rett og slett ikke har hatt økonomi hverken til å forsterke, eller beholde spillere de siste årene.

Tror derfor Wise ikke har så mye penger å handle for nå. En ting er sikkert og det er at lysten til å investere i en skakkjørt klubb, er liten. Dersom vi blir kvitt gammel, stinkende gjeld, vil investorene på nytt komme, og vi vil få nye klassespillere til ER.

Kjøpene som er gjort til nå tyder mye på at det kun er et fåtall av dem som er med i planene i fremtiden. De er nok her på midlertidig basis. Men stunet må lykkes, dvs vi må berge plassen i år!

fmtj

Nye spillere er det selvsagt behov for, men Leeds er nok en gang et av de lagene som har benyttet flest forskjellige spillere i løpet av sesongen og det er intet godt tegn. Et lag trenger tid for å sette seg!
Yeboahs vitne

lojosang

Vel, under Carver SATT ikke bare laget seg, det la seg regelrett ned. [}:)]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Leeeeeeeeeeeeds

Synes wise og gutta gjør en god jobb

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

MrK

quote:
Originally posted by Leedsvik

Synes wise og gutta gjør en god jobb

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com

utrolig kommentar - se tabellen...........se den siste tids resultat......vi taper med litt færre mål, men det blir lite poeng av slikt!

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?